Wat doe je als je geen ruimte hebt?

Stoer man!!

Als ik dit zou doen, gaat mams serieus over de rooie denk ik.
Vriend van ma is verhuisd, maar de garagebox heeft'ie nog. Die is nu alleen voor mijn fiets :}
 
Ach, de mijne staat ook regelmatig in de keuken, lekker warm tijdens het sleutelen en naast de koelkast.

Trouwens laatst ook Max zijn koppelingsplaten staan te verwisselen in mijn keuken, zie geen probleem hoor.

En in me vorige huis, 1 hoog, stond Annelies der motor in de achterkamer, had wat schade toen ze hem kocht, en zo kon ik lekker om me gemak alles weer passend maken. Heb hem zelfs even lekker gestart toen die daat stond.

Starten kan ik beter niet doen. Kan ik 9 katten uit de gordijnen plukken :P
 
Starten kan ik beter niet doen. Kan ik 9 katten uit de gordijnen plukken :P

L :+ L

Op vrijdag 22 maart 2002 14:14 schreef PeeJay het volgende:
Stoer man!!

Als ik dit zou doen, gaat mams serieus over de rooie denk ik.
Vriend van ma is verhuisd, maar de garagebox heeft'ie nog. Die is nu alleen voor mijn fiets :}

Mijn mams vind motoren mooi... Ze heeft alleen nog nooit zelf motorrijbewijs gehaald (Gaat wel mee achterop de motor.). Ik heb al wel eens een proefles cadeau gedaan. Hopenlijk wordt het ooit nog eens wat. :]
 
Mijn mams vind motoren mooi... Ze heeft alleen nog nooit zelf motorrijbewijs gehaald (Gaat wel mee achterop de motor.). Ik heb al wel eens een proefles cadeau gedaan. Hopenlijk wordt het ooit nog eens wat. :]

Mijn mams vindt mijn fiets ook top. Komt uit een familie van motorrijders.
Maar binnenstaan is er niet bij :)
 
Als ik m'n ATB via de gang de schuur inrol krijg ik al de wind van voren ;) , dus laat m'n motor maar lekker in de tuin staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan