Wat doe jij als iemand zomaar op je motor gaat zitten?

als er iemand op je motor zit?

  • uitschelden

    Stemmen: 26 5,6%
  • vriendelijk verzoeken af te stappen

    Stemmen: 276 59,6%
  • de politie bellen

    Stemmen: 3 0,6%
  • niks

    Stemmen: 1 0,2%
  • eraf raggen

    Stemmen: 111 24,0%
  • vragen of het lekker zit

    Stemmen: 46 9,9%

  • Totaal aantal stemmers
    463
Bij mij zou eerst het alarm afgaan zodra iemand er op gaat zitten, schrikken ze zich hopelijk al helemaal rot.

Oke hij ziet er geil uit, die Gele R6 van me, maar dan hoef je er niet zomaar op te gaan zitten vind ik.
 
Ik zou vragen of ze ergens een geldgleuf hebben zien zitten. En als ze dan nee zeggen, zeggen: "ohh, dus je wist wel dat het geen (kinder)atractie was, waarom zit je er dan op?"

Heb het trouwens al eens meegemaakt dat een vrouw doodleuk haar zoontje er op zette. Heb toen ook het bovenste gezegd, ze werd ineens wel heel rood.
Ben daar gewoon niet van gedient, kinderen, volwassenen, maakt niet uit. Kijken geen probleem, maar niet aanraken.
 
Ik heb het gelukkig nog niet meegemaakt :X

zou er niet blij mee zijn. hey. het blijft toch een heel duur ding waar ik heel trots op ben.

ik denk dat ik even zou slikken en dan vriendelijk verzoeken om er af te gaan. en als het kinderen zijn even vertellen dat dat niet de bedoeling is.
 
Is het nu werkelijk zo vreemd dat iemand over de rooie gaat als je zit aan zijn meest geliefde bezit??

Als iemand alleen met zn vingers aan mn fietsje zit krijg ik al kippevel laat staan als iemand er zomaar op gaat zitten, ff het gas proberen, koppeling paar keer in trekken...

Kom zelf nooit aan andermans spullen ongevraagd en vind dan dat ik wél recht van spreke heb als ze aan mijn spullen zitten. Zal eerst het proberen redelijk netjes te brengen maar denk dat ik echt helemaal ga flippen als ik afgebekt wordt of een antwoord krijg wat me niet aanstaat. Zinloos geweld wordt echt wel zinvol als ze opeens aan JOU spullen komen!


edit:

ter verduidelijking: ben geen ruziezoekende puber die graag links en rechts stoer klappen uitdeelt, zal niemand last bezorgen om niks maar zit je aan MIJN spullen, dan sta ik serieus niet voor mezelf in.
 
Als ik er naast sta mag iedereen als ie het ff vraagt wel ff op mijn motor zitten.
Als ik er niet naast sta en iemand doet het zomaar vindt ik dat niet leuk en laat ik dat ook best blijken. (ik stap toch ook niet in een vreemd koekblik om ff proef te zitten)
 
Kan iemand mij op een normale en begrijpelijke manier uitleggen waardoor er hier weer van die mini-flamewars opduiken :? :?

Stelletje kleuters B|


ben peuterspeelplaatshulpouder

geen kleuterdeneuspeuter



eh rema ben echt niet geen soos trekker zoals sommige

ik heb gewoon meerdere deeltijd banen ben zeer veelzijdig
 
[balkenendemodus] waar zijn de normen en waarden gebleven in dit land? iedereen mag dus zomaar ongevraagd aan andermans bezit komen? FLAUWEKUL [/balkenendemodus]

ik heb het al een paar keer meegemaakt. mijn vorige motor (ducati 916) had een gozer een keer op gezeten. het probleem is dat de standaard dan meteen inklapt. ik kom er aanlopen en vraag die persoon of hij blind is, want kijken doe je met je ogen en niet met je FIKKEN! :(
wil die de motor weer neerzetten en wat denk je.... ik was hemeltjesblij dat ik er bij stond, anders had die op z'n zijkantje gelegen B|

tijdens mijn vakantie dit jaar het omgekeerde: komt er op de camping een deen aanlopen en die vraagt of zijn zoon foto's mag maken van mijn motor. tuurlijk meneer, mooie motor hè :} fotosessie is voorbij en ze willen weglopen. ik roep ze terug en zeg dat die pa nog even een paar foto's moet maken, met dat jochie op de motor, je had die kop van dat jochie moeten zien!
zo kan het dus ook ;)
 
Ik ben altijd heel kort van stof als er iemand
ongevraagd op m`n motor gaat zitten..

zelfs van 90meter afstand krijg ik hem d`r zo van af hoor.

full
 
Vraag of hij eraf wil gaan. En zodra her naast staat en de motor goed staat geef ik hem een knal voor zn kop en vraag waar hij mee bezig is. Ik kom ook niet aan ander mans spul en wil ook niet dat een ander aan ijn spul zit.
 
met dreigende toon vragen er af te stappen en vragen hoe hij het vind als ik aan de knoppen van zijn vrouw zou gaan zitten zonder het te vragen
 
Eerst een gigantisch pak slaag geven en dan vragen waarom die bewuste persoon op mijn motor ging zitten.

Doen ze het nooit weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan