Wat te doen met oude motorkleding?

full
 
Ik bewaar meestal mijn oude kleding nog een aantal jaren als reserve setjes. Altijd handig als je iets terug moet laten sturen voor garantie of gewoonweg ergens hebt laten liggen.

Mocht kleding op een gegeven moment dusdanig oud zijn dat het gewoonweg onveilig is om mee te rijden (bijvoorbeeld helmen waarvan het piepschuim in vlokken uit de helm valt), dan gooi ik het gewoon weg. Ik ga geen anderen onveilig laten rijden met spullen die ik niet meer wil.
 
Ik bewaar meestal mijn oude kleding nog een aantal jaren als reserve setjes. Altijd handig als je iets terug moet laten sturen voor garantie of gewoonweg ergens hebt laten liggen.

Mocht kleding op een gegeven moment dusdanig oud zijn dat het gewoonweg onveilig is om mee te rijden (bijvoorbeeld helmen waarvan het piepschuim in vlokken uit de helm valt), dan gooi ik het gewoon weg. Ik ga geen anderen onveilig laten rijden met spullen die ik niet meer wil.

Helmen waar dat droge spul uitvalt gaan bij iig altijd de vuilnisbak in. Maar deze zijn weinig gebruikt, en al die tijd in een kast (vrij koel en donker) bewaard. Ondanks de leeftijd wil het mi helemaal niet zeggen dat ze onveilig zijn.
 
Als het klassieke modellen zijn, zou ik het bewaren. Over 20 jaar heb je weer een oud tweetaktje opgeknapt en daar past zo'n pak dan prima bij.


Klopt. De vraag is alleen: past hij dan nog in het pak?



Toen de Deputy 18 was, was hij nog niet zo een spierbonk als nu. :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan