Waterschap legt kruispunt vol grind 3 cm hoog!!!!

mooi klote dit!!

ik ken het probleem ook, ze zijn bij ons met een wat verouderde weg bezig, nieuwe stukken asvalt e.d.

maar als ze klaar zijn gooien er overal (ook in de bochten |( |( |( ) allemaal grint overheen.

Zijn sommige mensen dan echt zo dom? af en toe denk je dat je totaal vergeten wordt als motorrijder :r
 
denk eerder al kalend en zwaar dementerend. Ik ben ook al 3 maanden met de mannen van het waterschap aan het vechten voor me centjes. Maar om nou te zeggen dat er schot in de zaak zit... :r :X
Geduld is een schone zaak mannen,

Ptér: zoals je weet duurde mijn zaak ff iets meer dan 2 jaar, maar krijg ik wel mijn centjes :P

(was wel geen waterschap, maar een aanrijding met een ambulance die toeters en bellen voerde: 50/50 is het resultaat)
 
Maargoed, blijkbaar heb je ubermenschen op de motor en die houdem em in iedere situatie overeind! :X

neuh ging er niet over dat wij Übermenschen hem overeind houden, maar niet iedereen duikt als een dolle hond zonder te kijken een bocht in. Als ik een bocht neem dan kijk ik die bocht door op zoek naar obstakels, kuilen, gaten, rotzooi etc. Het is dus niet dat wij hem in die situatie overeind houden, het is gewoon een kwestie van jezelf niet in die situatie brengen ;)

For your information, afgelopen zaterdag samen met early over een weg gereden waarvan de rotondes vollagen met zand (veel zand, net zoveel zand als jij grind had :P ) maar als je daar een beetje op anticipeert en jezelf uit de onmogelijke situaties houdt kom je daar best goed doorheen :)

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar is een VRO mss niet een keer een goed idee?
 
neuh ging er niet over dat wij Übermenschen hem overeind houden, maar niet iedereen duikt als een dolle hond zonder te kijken een bocht in. Als ik een bocht neem dan kijk ik die bocht door op zoek naar obstakels, kuilen, gaten, rotzooi etc. Het is dus niet dat wij hem in die situatie overeind houden, het is gewoon een kwestie van jezelf niet in die situatie brengen ;)

For your information, afgelopen zaterdag samen met early over een weg gereden waarvan de rotondes vollagen met zand (veel zand, net zoveel zand als jij grind had :P ) maar als je daar een beetje op anticipeert en jezelf uit de onmogelijke situaties houdt kom je daar best goed doorheen :)

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar is een VRO mss niet een keer een goed idee?

Daar heeft ie nu de centen niet meer voor, omdat ie zo vaak op zijn smoel ligt
;)
 
neuh ging er niet over dat wij Übermenschen hem overeind houden, maar niet iedereen duikt als een dolle hond zonder te kijken een bocht in. Als ik een bocht neem dan kijk ik die bocht door op zoek naar obstakels, kuilen, gaten, rotzooi etc. Het is dus niet dat wij hem in die situatie overeind houden, het is gewoon een kwestie van jezelf niet in die situatie brengen ;)

For your information, afgelopen zaterdag samen met early over een weg gereden waarvan de rotondes vollagen met zand (veel zand, net zoveel zand als jij grind had :P ) maar als je daar een beetje op anticipeert en jezelf uit de onmogelijke situaties houdt kom je daar best goed doorheen :)

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar is een VRO mss niet een keer een goed idee?

Klopt helemaal wat je zegt....ik heb ook goed gekeken......het vervelende is...dat je op dat punt voordat je de bocht instuurt daar niet op het wegdek kan kijken! |(

vandaar! ;)

Maar een VRO wilde ik altijd al doen...maar die had in dit geval echt niet geholpen! ;)

@Kanarie!: kappuh ja!!! :+
 
Klopt helemaal wat je zegt....ik heb ook goed gekeken......het vervelende is...dat je op dat punt voordat je de bocht instuurt daar niet op het wegdek kan kijken! |(

vandaar! ;)

Maar een VRO wilde ik altijd al doen...maar die had in dit geval echt niet geholpen! ;)

@Kanarie!: kappuh ja!!! :+

Respect dat jij nog op al die betweters ingaat die kennelijk nooit iets verkeerd doen, of over het hoofd zien :X Ik hoop niet dat je met zulke behandelaars te maken krijgt bij de aansprakelijkheidsverzekeraar van het waterschap, want dan kan het effe gaan duren. Er is een gevaarlijke situatie veroorzaakt door het waterschap of wie er ook verantwoordelijk is voor dat weggedeelte. Het is dan niet aan jou om aan te tonen dat je niet voor de grap op je muil bent gegaan.
 
Hahahaa...
Hij heeft gewoon nix anders meer te doen. Normaal poetsen en nu... reageren op kansloze figuren!

:9
 
Respect dat jij nog op al die betweters ingaat die kennelijk nooit iets verkeerd doen, of over het hoofd zien :X Ik hoop niet dat je met zulke behandelaars te maken krijgt bij de aansprakelijkheidsverzekeraar van het waterschap, want dan kan het effe gaan duren. Er is een gevaarlijke situatie veroorzaakt door het waterschap of wie er ook verantwoordelijk is voor dat weggedeelte. Het is dan niet aan jou om aan te tonen dat je niet voor de grap op je muil bent gegaan.

Ja klopt....en nee...ik ga niet voor mijn grap op mijn muil nee! |(

Maargoed....ach....je hebt van die mensen he! ;)

ik stoor me er verder niet zo aan!

bedankt voor je reactie! :)
 
He Pter!
Bij ons in het topic kwam er een oplossing voorbij voor je hele toestand!

attachment.php


Ik denk dat het idee wel duidelijk is
:9
 
Ik denk ook dat het niet echt leuk is als je plots 3cm grind onder je wielen krijgt in een bocht,ik vind zand veel minder gevaarlijk ,aangezien het veel vaster ligt dan grind ;)
 
Laatst bewerkt:
Goeiendag lieve mensjes,

Ik heb vandaag een brief binnen gekregen van mijn verzekering en daarin stond!

Wij hebben opdracht gegeven om 2900,- te storten op uw rekening! Dit kan ongeveer 10 dagen duren!!

En ze hebben nog 50 euro extra als rente berekend ook!!!! :} :} :}


Yeaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

*D *D *D *D *D *D
 
en wat ga je nou met dat geld doen? Juist, eerst een VRO volgen ;)

Congratz dude :)




dat van die VRO, dat was serieus. Doe het. :X
 
Goeiendag lieve mensjes,

Ik heb vandaag een brief binnen gekregen van mijn verzekering en daarin stond!

Wij hebben opdracht gegeven om 2900,- te storten op uw rekening! Dit kan ongeveer 10 dagen duren!!

En ze hebben nog 50 euro extra als rente berekend ook!!!! :} :} :}


Yeaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

*D *D *D *D *D *D

Gefeliciteerd ,.. het duurt ff maar dan heb je ook wel wat :}
 
en wat ga je nou met dat geld doen? Juist, eerst een VRO volgen ;)

Congratz dude :)




dat van die VRO, dat was serieus. Doe het. :X

VRO wil ik al heel lang doen!!!


Daarnaast ga ik ff shoppen op de beurs natuurlijk, en een stuk voor op de spaarrekening! :)
 
Juist Viccie!
Wie gaat deze jongen leren rijden?????????????
Het is een hele klus, maar er is nog hoop! Een beetje dan... B|
 
Zei de man die een SUPERMOOIEsupersport machine had/heeft en er als een opa mee rijdt!!!! :z

Pff, wacht maar, die TLR was te bruut. Maar als ik aan het gas ging hangen, dan was ik jou toch wel errug vaak kwijt. O-)
Met de Gixxer wordt dat vele malen erger! 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan