Waterschap legt kruispunt vol grind 3 cm hoog!!!!

[me]Update 5[/me]

Na vandaag 25-10-'04 een envolope in de bus kreeg met een nette brief en foto's van de politie. :} :} :} :} :} :} :} Echt geweldig ik heb even maar wat scan's gemaakt van sommige!
Zie die grindhopen van +/- 3 cm! :(

(Afbeelding)

En dan hier de grindbak......ik weet nu hoe Jos Verstappen zich bijna iedere race voelde! :X
(Afbeelding)

(Afbeelding)

Nu wachten op een verificatie van de verzekering dat waterschap schuld bekent en overgaat tot betaling. Uiteraard gaat hier waarschijnlijk wat dagen/weken/maanden overheen! :X


Jeetje, lijkt de grindbak wel op Zolder :)

Niet geloven, iedereen wijst naar iedereen voor de schuldvraag. Hopelijk gaat het goed komen.
 
[me]Update 5[/me]

Na vandaag 25-10-'04 een envolope in de bus kreeg met een nette brief en foto's van de politie. :} :} :} :} :} :} :} Echt geweldig ik heb even maar wat scan's gemaakt van sommige!
Zie die grindhopen van +/- 3 cm! :(

(Afbeelding)

En dan hier de grindbak......ik weet nu hoe Jos Verstappen zich bijna iedere race voelde! :X
(Afbeelding)

(Afbeelding)

Nu wachten op een verificatie van de verzekering dat waterschap schuld bekent en overgaat tot betaling. Uiteraard gaat hier waarschijnlijk wat dagen/weken/maanden overheen! :X


mooie foto's maareh.. zoveel grind zie je toch liggen als je stil staat te wachten alvorens je de bocht om kan :?
 
mooie foto's maareh.. zoveel grind zie je toch liggen als je stil staat te wachten alvorens je de bocht om kan :?

Nee...ten eerste stond ik niet stil...en ten tweede valt over dat gedeelte net de schaduw van het tankstation! B|

Dus het was echt niet te zien.....Ook de politieauto kwam van dezelfde kan en zag het pas toen die echt de bocht om reed! B|

Zie hier.....en toen ik er reed was het nog schemerig...zon kwam net een beetje op....schuin voor me neus...!!!

Dus op het moment dat ik de bocht maakte ging ik.... |(
Grind1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoe kan het, dat als je van deze kant komt (van die laatste foto) de zon vlak voor je opkomen en de schaduw van het tankstation van achter je komen :?
 
Hoe kan het, dat als je van deze kant komt (van die laatste foto) de zon vlak voor je opkomen en de schaduw van het tankstation van achter je komen :?

nee...deze foto is 's middags gemaakt.....

als de zon schuin van voren opkomt is het hele wegdek donker!
 
Je kan anders mij wel effe komen helpen.
Altijd fijn, hebbie een garage, altijd droog staat ie.
Dan gaat je pa effe aan de gang met wat hout en laat de garagedeur openstaan. Gelukkig heb ik em vorige week in de was gezet, nu ligt er een mooi laagje zaagsel door heel de garage. Dus ook op mijn motor |( |( |(
Heel fijn pa! Zo maar weer afspoelen en dan bel ik jou, kan je em effe komen poetsen!

:9

Ow en effe on-topic. Hij heeft het echt niet kunnen zien. Het is precies bij de overgang van een fietspad-oversteek. Daar krijg je al ander asfalt, dus kleurverschil was er altijd daar. Dus ook als je daar elke dag rijdt, zou het niet opvallen. Ook zijn er nog die opstaande randen aan de zijkanten en midden van de weg. Daar moet je dan overheen kijken om het wegdek te zien.
En kom nou niet met het verhaal, dat had je kunnen zien. Dat is ook zo, maar dan moest je echt helemaal stilstaan. En als je er 3x in de week rijdt, denk je het kruispunt te kennen. En hij reed heel rustig... (om zo effe de zeikerds te filteren)
 
Laatst bewerkt:
Je kan anders mij wel effe komen helpen.
Altijd fijn, hebbie een garage, altijd droog staat ie.
Dan gaat je pa effe aan de gang met wat hout en laat de garagedeur openstaan. Gelukkig heb ik em vorige week in de was gezet, nu ligt er een mooi laagje zaagsel door heel de garage. Dus ook op mijn motor |( |( |(
Heel fijn pa! Zo maar weer afspoelen en dan bel ik jou, kan je em effe komen poetsen!

:9

Ow en effe on-topic. Hij heeft het echt niet kunnen zien. Het is precies bij de voergang van een fietspad-oversteek. Daar krijg je al ander afvalt, dus kleurverschil was er altijd daar. Dus ook als je daar elke dag rijdt, zou het niet opvallen. Ook zijn er nog die opstaande randen aan de zijkanten en midden van de weg. Daar moet je dan overheen kijken om het wegdek te zien.
En kom nou niet met het verhaal, dat had je kunnen zien. Dat is ook zo, maar dan moest je echt helemaal stilstaan. En als je er 3x in de week rijdt, denk je het kruispunt te kennen. En hij reed heel rustig... (om zo effe de zeikerds te filteren)

Je weet al dat ik jouw garage ga gebruiken voor het repareren van mijn motor he! :+

O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan