Waterschap legt kruispunt vol grind 3 cm hoog!!!!

[me] Update 3[/me]

Net terug van Safe Rotterdam,

Inmiddels is de schadeexpert geweest en is het schaderapport opgemaakt.
Ik moet niet anders zeggen als hulde voor de mensen bij Safe Rotterdam!
Ik ben daar fantastisch geholpen door Willem....echt super!!! :} :} :} :} :} :} :}
Er zijn veel mensen die klagen over Safe....maar dit is de 2e keer dat ze me geweldig hebben geholpen met een schade afhandeling! :} :} :} :}

Ondertussen heb ik even het schaderapport ingescanned,

schaderapport_1.jpg
 
:^

kom op zeg, 20km/u :?
gewoon koppeling in en laten rollen, en niet je voorrem gebruiken |(

Voske om ff te reageren op je reactie.....ik reed in de bocht en ineens lag ik.....dit zei ik al eerder in mijn verhaal....ik heb geen gas bij gegeven en ik heb ook niet geremd! Reden: Ik reed en lag ineens.....je had niet eens tijd om te corrigeren. Ik wist ook niet waarom ik was gevallen....zo beduusd was ik over de val. Dus wat jij zegt gaat in dit verhaal helaas niet op!

Maar snap je reactie wel.......Übervoske! ;)

Ps....is het nog gelukt met dat relais???? :P
Of toch maar wel weerstanden! O-)

Post van Voske in topic 'How-to: Zelf Led-knipperlichten monteren!!!!'
 
Ben je zo dom of doe je alsof :?

Dom is bocht in gaan die je niet kan overzien met een snelheid die daarop niet aangepast is. Hij heeft het overleeft en moet daarvan leren. Diegene die daar niet van leren zijn hersenloos.

Dit is een belangrijke levensles en dan noem je mij hersendood? Ik zal maar denken dat je een vrouw bent en dus niet tot logisch nadenken in staat bent.

Ik denk niet dat jij die bocht rustiger had genomen dan ik hoor.
Ik moest voor dat kruispunt afremmen vanwege voorrang dat ik moet verlenen op dat kruispunt....dus ik ging echt heel langzaam door die bocht. Denk dat de meesten zo'n bocht met veel hogere snelheid zullen nemen....die jongens die altijd vlammen enzo, noem geen namen (V*ske). In dat geval...had ik met motor en al tegen de vluchtheuvel aangeknalt....dat had wel eens zeer dramatisch kunnen aflopen! Gelukkig dat het niet zo was...en was ik zo wijs om die bocht rustig en gecontroleerd te nemen. Vandaar dat ik maar 50 cm gegleden ben en in het midden van de weg terrecht kwam! :)

Dat is ff alles wat ik wil zeggen op sommige reacties hier van "ik had em wel gehouden"! etc.... |(
 
[me] Update 3[/me]

Net terug van Safe Rotterdam,

Inmiddels is de schadeexpert geweest en is het schaderapport opgemaakt.
Ik moet niet anders zeggen als hulde voor de mensen bij Safe Rotterdam!
Ik ben daar fantastisch geholpen door Willem....echt super!!! :} :} :} :} :} :} :}
Er zijn veel mensen die klagen over Safe....maar dit is de 2e keer dat ze me geweldig hebben geholpen met een schade afhandeling! :} :} :} :}

Ondertussen heb ik even het schaderapport ingescanned,


Wat ga je nu doen, wordt hij/zij weer opgeknapt?
(Afbeelding)
 

Ja...."ZE" wordt beter dan voorheen met nieuwe kuipdelen etc.

Geen schade aan het blok....ze krijgt ook gelijk weer een beurtje!

Misschien daarna toch de verkoop in...en dan een R1 of R6 of GSXR-750 van 2000! :9~

We zien wel! :)

De cat bevalt me zo goed.....rijdt heerlijk....dusja...moeilijk! :X
 
Ja...."ZE" wordt beter dan voorheen met nieuwe kuipdelen etc.

Geen schade aan het blok....ze krijgt ook gelijk weer een beurtje!

Misschien daarna toch de verkoop in...en dan een R1 of R6 of GSXR-750 van 2000! :9~

We zien wel! :)

De cat bevalt me zo goed.....rijdt heerlijk....dusja...moeilijk! :X


:}
 

Jawel.....maar dan maar in 1 kleurstelling.....de geel/zwarte ;)

NikkoHighRiseGSXR750.jpg

GSXR750-yel.jpg


Bouwjaar 1999/2000
die dus! :9~

of,

Yamaha R1, 1999/2000
rroby02a.jpg


Weet alleen niet of aan die R1 nog bijzonderheden zijn van dat bouwjaar waar je op moet letten etc....kinderziektes enz, zwakke plekjes? :?
 
Laatst bewerkt:
goed idee man, misschien kan je dan volgende keer eens echt crashen, met letsel enzo ipv dom omvallen zoals nu de hele tijd doet :P
 
goed idee man, misschien kan je dan volgende keer eens echt crashen, met letsel enzo ipv dom omvallen zoals nu de hele tijd doet :P

Nee dank je......ik vind het wel genoeg zo! |(

En volgens sommigen kan ik dijkjes ook maar beter mijden! :X
 
Yamaha R1, 1999/2000
(Afbeelding)

Weet alleen niet of aan die R1 nog bijzonderheden zijn van dat bouwjaar waar je op moet letten etc....kinderziektes enz, zwakke plekjes? :?

de onervaren prutser die de R1 koopt en zich vervolgens te pletter rijdt, omdat hij zonodig een "stoere" R1 moest hebben...dat was geloof ik het grootste nadeel van die fiets O-)
 
[me]Update 5[/me]

Na vandaag 25-10-'04 een envolope in de bus kreeg met een nette brief en foto's van de politie. :} :} :} :} :} :} :} Echt geweldig ik heb even maar wat scan's gemaakt van sommige!
Zie die grindhopen van +/- 3 cm! :(

briefplici.jpg


En dan hier de grindbak......ik weet nu hoe Jos Verstappen zich bijna iedere race voelde! :X
grindbak1.jpg


grindbak2.jpg


Nu wachten op een verificatie van de verzekering dat waterschap schuld bekent en overgaat tot betaling. Uiteraard gaat hier waarschijnlijk wat dagen/weken/maanden overheen! :X
 
Laatst bewerkt:
Zeer zonde van je mooie motor, maar gelukkig heb jij niks. Het had ook anders geweest kunnen zijn met dat klote grind (je kunt er flink door opengereten worden). Maar dit is niet de eerste keer dat er kruispunten en splitsingen met de hoere grindt vol liggen. En dit geldt vooral op de eilanden. Ieder geval sterkte en ik hoop dat je ze een flinke poot uit kan draaien dan leren ze het misschien.
 
Kut man B|

Die randmong**l die dit verzonnen heeft, Heb zeker ook grint in zijn kop. :?
Gelukkig heb je zelf niks 8-)

[humormode] meschien tijd voor een"off the road" [humormode] :P
 
fok wat een grind....das echt niet normaal... :(
hopen dat het goed voor je gaat komen...


gr

leon
 
Dan kan je gelijk een gixxer 1000, R1 en een ZX-10r halen, naast de ferrari voor in de regen.
 
Wel netje gedaan van de Pliesie...

Nu maar hopen dat er net zoveel €'s naar je toekomen als er grindkorrels lagen... :+

Was het maar waar! :+

Dan zou ik nooit meer hoeven te werken! :}

Helaas leven we niet in Amerika....dus die vlieger gaat niet op......dré! '(
 
[me]Update 6[/me]

Na vandaag een brief gekregen te hebben van de verzekering had ik gehoopt op positief nieuws!! :)

Helaas! |(

In de brief stond dat ze niet wisten wie ze aansprakelijk zouden moeten stellen, gemeente, wegbeheer etc.

Dit was dus in het "schadeaanrijdingsformulier" en politierapport duidelijk opgetekend! B|

Maar nee.....dat was bij de tussenpersoon van de verzekering nog niet bekend? :?
"schadeaanrijdingsformulier" is 3 weken geleden al aangetekend verstuurd!
Politierapport had ie nog niet opgevraagd! |(

Hij wist me wel te vertellen dat het een langdurige kwestie kan worden. Ja...wilde hier maar niets op zeggen! :X

Dus ik ben nu alles aan het voorkauwen, formulieren, foto's alles etc uitgeprint op fotopapier....Brief erbij zodat ie het duidelijk kan lezen etc!

Nu maar afwachten weer! '(

*zucht!
 
Terug
Bovenaan Onderaan