weblog autoweek: filerijden

Ik had vanochtend al geupdate. Vanavond volgt er nog een en morgen uiteraard niet, omdat het een filevrije dag is :+
 
Zo weer een update en...


Weer een bijzondere vermelding *O*. Deze keer mag de Ford Ka zich gelukkig prijzen. Deze dame presteerde het om in de file haar make-up te doen en zo geconcentreerd bezig te zijn, dat ze toch echt 2 stroken nodig had om "veilig" te kunnen rijden. Toen ik er eenmaal naast zat en vol gas gaf (gekoppeld...) schrok ze zo erg, dat ze bijna haar ook aan het poederen was })
 
Weer een bijzondere vermelding *O*. Deze keer mag de Ford Ka zich gelukkig prijzen. Deze dame presteerde het om in de file haar make-up te doen en zo geconcentreerd bezig te zijn, dat ze toch echt 2 stroken nodig had om "veilig" te kunnen rijden. Toen ik er eenmaal naast zat en vol gas gaf (gekoppeld...) schrok ze zo erg, dat ze bijna haar ook aan het poederen was })
Allemaal 'Kelly's' *O* :r
 
Laatst bewerkt:
rene68 29-09-2008 13:47
Ach, ik zie inderdaad weleens Volvo rijders asogedrag vertonen. Maar niet meer danbij andere merken. Persoonlijk heb ik wel last van motorrijders. Zit ik aandachtig Radio 1 te luisteren komt er iedere minuut een piep van mijn parkeersensoren tussendoor omdat er een motorrijder tussen de filedoorrijdt (goed recht, zou ik ook doen!). Ik ben een heer in het verkeer! ;-)

En ik rij: Volvo!

deze reactie snap ik niet, rijd hij achteruit in de file :?
 
Zit ik aandachtig Radio 1 te luisteren komt er iedere minuut een piep van mijn parkeersensoren tussendoor omdat er een motorrijder tussen de filedoorrijdt (goed recht, zou ik ook doen!). Ik ben een heer in het verkeer! ;-)

Bij veel auto's schakelen de sensoren pas in als je de achteruitversnelling inschakelt, bij deze Volvo dus niet. Missertje in het ontwerp, that's all.


Misschien is er wel een softwarematige instelling in de trent van drie keer met het rechterremlicht knipperen terwijl je de horlepiep danst om het om te zetten. Je weet nooit. Vraag het Uw dealer of struin het internet af naar de geheime parkeerbliebomzetcode.
 
hmmmzzz....

Betrapt bij het redelijk onbehoorlijk passeren van wat wagens voor een verkeerslicht. Kreng ging op groen terwijl ik nog enkele wagens moest passeren en dan moet je kiezen. Ik koos voor "gaaaaaan".

Blijkt dat ik mijn broer nogal liet schrikken. Hij had me herkend :X :X :X

En ik maar schijnheilig op verjaardagen volhouden dat ik een "rustige motorrijder" ben....
:$
 
Niets menselijks is mij vreemd ik ben ook wel eens grensrechter.
motorrijders gaan naarmate er meer ruimte is ook harder tussen de files door rijden. moraalridders daargelaten.

Huh? Dus als je op een beetje fatsoenlijke nette snelheid tussen de file door rijdt, ben je een moraalridder?

Overigens spring ik in standje 'extra voorzichtig' bij een blauw nummerbord.

Taxi's...brrr. -O-
 
Laatst bewerkt:
Zo weer eens een update. Ik begin trouwens best een behoorlijk beeld te krijgen. Het zijn inderdaad leasebakken, waar je het meeste last van hebt. En als we die groep verder uitsplitsen, dan zijn het vooral Audi's en Volvo's.

Zo, bij deze een statistisch onderbouwd beeld :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan