weekend

fastbike

MF veteraan
In memoriam
23 jul 2002
8.693
1
Amersfoort
zie net op teletekst dat het prachtige weer wel mee valt dit weekend '(

wanneer begint het betere weer nou es ? :P

8-)

mocht het plaatselijk wel lekker (zonnig weer) zijn post het ff hier dan kunnen MFers uit heel nederland naar jou dorpje komen

MF coming to a place near you soon :+ :9
 
Hoezo geen goed weer... :?
Het is droog, boven de 10° C, de zon schijnt regelmatig... nix mis mee... :P
Gewoon sturen dus en niet mauwen... ;)
 
Nou, tis hier (noord nederland) waardeloos vandaag...regenachtig...
Hoop dat het morgen wel beter is....
:^

Vanmorgen vol goede hoop naar Groningen gereden toen het nog droog was. Ben bang dat ik zometeen weer doorweekt thuis kom in m'n lederen outfit :(
 
Moet je eens kijken hoeveel pekel er nog ligt ;(

De mijne blijft nog ff lekker in z'n winterslaap.

Dan is het zeer plaatselijk ;) ik zit ook net westen van de A4 en vind het wel mee vallen kwa pekel. Ik kon mijn "motor-rij-jeuk"niet meer onder controle houden dus ben weer gaan :] (ik zie het dus niet objectief het pekel gebeuren)
 
'tis droog ... maar daar is ook alles mee gezegd ... Niet meer dat prachtige weer van woensdag en donderdag ... '(
 
Hier (Brussel) schijnt sinds 15h het zonnetje lekker, voor hoelang: no-one knows!
Maar de temp is iig veel beter als 2-3 weken terug, al met al toch nog heerlijk motorweer.
 
Vanmiddag lekker getourd! Was lekker weer, alleen een beetje wind en een paar druppels regen.

Er staan nu al 250 km op de teller! En dat met twee dagen rijden, de nieuwigheid is er weer van af!
 
In Zoetermeer en omgeving ongeveer 12 - 15 graden, af en toe het zonnetje en geen regen...Doeseenwildegokwakmorgendoe... :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan