Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dus turbo. Zonder turbo het je ook geen wastegate nodig.
Dus turbo. Zonder turbo het je ook geen wastegate nodig.
hebbenhttp/www.rtecshop.com/?p=product_view&product_id=4162
Elke turbo heeft een wastegate (dumpvalve, geef het beestje een naam).niet alle turbo's hebben 'pssshhhtt'
daarom.. Dumpvalve it is
Ik heb niet geklikt maar laat me raden.. Zo'n ding voor in je uitlaat?http/www.rtecshop.com/?p=product_view&product_id=4162
Ik heb niet geklikt maar laat me raden.. Zo'n ding voor in je uitlaat?
Die zilveren tdi's die jij bedoeld die hebben 150 PK,daar zit een ARL blok in.
De VROS waar ik het over heb heeft toch echt iets anders; ASZ blok met 130 PK.
Mijn lijst is niet compleet, maar veel Leons VROS rijden er niet meer rond...
Elke turbo heeft een wastegate (dumpvalve, geef het beestje een naam).
Ze moeten die druk namelijk kwijt kunnen en dat gaat via die WG / DV. Enkel een OPEN dumpvalve geeft dat afblaasgeluid dat door de Impreza inmiddels een legende is geworden.
Elke turbo heeft een wastegate (dumpvalve, geef het beestje een naam).
Ze moeten die druk namelijk kwijt kunnen en dat gaat via die WG / DV. Enkel een OPEN dumpvalve geeft dat afblaasgeluid dat door de Impreza inmiddels een legende is geworden.
De wastegate zit in het uitlaat gedeelte en de dumpvalve in het inlaat gedeelte van de turbo
Wastegate zorgt ervoor dat de turbodruk niet te hoog oploopt.
De dumpvalve laat overdruk bij het loslaten van het gas de opgebouwde druk opnieuw door de turbo gaan zodat de turbo zichzelf op snelheid houd. (of dus naar buiten afblazen)
Zo heb je geen drukval tijdens het schakelen
De VROS waar ik het over heb heeft toch echt iets anders; ASZ blok met 130 PK.
Mijn lijst is niet compleet, maar veel Leons VROS rijden er niet meer rond...
Om er nog evne op in te haken, wat doet zon wastegate dan, en kan het ook zijn dat die geluid maakt?
OMFG... Nog erger!Nog erger (je kunt klikken hoor, geen 18+ of spam!)
De wastegate zit in het uitlaat gedeelte en de dumpvalve in het inlaat gedeelte van de turbo
Wastegate zorgt ervoor dat de turbodruk niet te hoog oploopt.
De dumpvalve laat overdruk bij het loslaten van het gas de opgebouwde druk opnieuw door de turbo gaan zodat de turbo zichzelf op snelheid houd. (of dus naar buiten afblazen)
Zo heb je geen drukval tijdens het schakelen
Een wastegate is geen dumpvalve, en de klep die afblaast heet gewoon een blow off. een dumpvalve kan ook gesloten zijn
OS is geen VROS.
VROS heeft nooit rond gereden in Seat's met 130 pk. Wel in Seat's FR's