Welk koekblik probeerde jou er uit te trekken? [deel 2]

Status
Niet open voor verdere reacties.
tis maar een 1600tje dus............ ;)

Auw dat doet zeer in je Leon. Die blokjes horen in een Ibiza _O-
Eén van de weinige Leons (zoniet de enige) is een 1.9 TDI met 130 pk en die is zilver...
Met een gechipte 20VT begint het leuk te worden daaronder is het niet al te veel :N
 
Laatst bewerkt:
Vandaag wilde een (nieuwere) Punto een beetje spelen. Binnen de bebouwde kom bleef hij me voor, mede ook omdat hij bereid was veel meer risico te nemen dan mij. Eenmaal richting snelweg was het klusje snel geklaard :)

gr. Roel
 
Gisteren op de Zuiderring Mol, Belgie.

Rustig aan het rijden, achter mij een zilver Toyota-tje die duidelijk laat blijken dat het sneller moet.
Roodlicht, sta als eerste op het rechter vak.
Toyota kom links naast me staan, maar blijft iets achter me.
Ik geef een keer gas in neutral.
Goen: ik vertrek rustig :)

Als ik had meegedaan had ik een bordje VOLGEN gekregen.
Spijtig genoeg voor de mannen herkende ik hun auto :p

Bij deze iedereen gewaarschuwd.
Op de Zuiderring van Geel tot Neerpelt: NIET spelen met zilveren Toyota hatchback
 
Een gele Ferrari 430 met italiaans kenteken, op de N11 vlakbij vogelpark Afifauna. Ik was met mijn Kawasaki ZZR 1100 maar heb hem lekker laten gaan, op de N11 wordt veel gecontroleerd hebben ze mij ooit eens vertelt.

Wel leuk om zo'n monster te zien wegschieten, ik vond het best moeilijk om hem te laten gaan.

Deze Ferrari stond met een politie motor meen ik op dinsdag langs de N11 richting Bodegraven bij het tankstation. En is opcekers gelaserd! Oei... ik zag hem op tijd :}
 
Laatst bewerkt:
En m'n eerste stoplicht sprintje!
Ik tegen een BMW 335i cabrio (bouwjaar 2010). Van 40km/h naar snelwegsnelheden. Tot de 90km/h reed ik hem er ietsiepietsie uit, daarna kwam die er vol overheen (een gs500 heeft natuurlijk niet zo'n lange adem..) en had ik het nakijken!

Al zag ik net op internet dat een 335i de 100km/h in 5,7 seconden aantikt. Dus ik vraag me af of die er wel vol voor gegaan is.
Of staat er nu een verhaal op het BMW-forum 'ik stond naast een gs-je en die gast wilde sprinten. Heb ik hem eerst even laten uitlopen, maat toen echt het gas ingetrapt en was die nergens meer!' :P
 
Als je hem tot de 90 voorbleef,dan zou het een handgeschakelde versie geweest kunnen zijn.
Dan is het dus mensenwerk en heb je 2 machines op papier die er ongeveer even lang over doen naar 100. Je hebt dus netjes gereden en beter werk afgeleverd, lijkt mij.
 
Duitse autobahn: 299 op de klok en dan lichtjes zien knipperen in je spiegels......
netjes naar recht, komt er een lamborghini Diablo voorbij of ik stil stond :)))
 
Auw dat doet zeer in je Leon. Die blokjes horen in een Ibiza _O-
Eén van de weinige Leons (zoniet de enige) is een 1.9 TDI met 130 pk en die is zilver...
Met een gechipte 20VT begint het leuk te worden daaronder is het niet al te veel :N

Die zilveren tdi's die jij bedoeld die hebben 150 PK,daar zit een ARL blok in.
 
meestal weinig problemen met rappe 4 wielers maar ik kwam vanmiddag met mijn supertenere op de N201 een golfje2 tegen...
ik had er geen rekening mee gehouden dat dat ding gas zou geven dus ik was ietsjes later met reageren maar dat kreng liep als vergif!! ik kwam niet dichterbij tot dik 150!

( doen alle golfjes tegenwoordig vrij hard " PSSJHH!!" als ze schakelen?...)
 
meestal weinig problemen met rappe 4 wielers maar ik kwam vanmiddag met mijn supertenere op de N201 een golfje2 tegen...
ik had er geen rekening mee gehouden dat dat ding gas zou geven dus ik was ietsjes later met reageren maar dat kreng liep als vergif!! ik kwam niet dichterbij tot dik 150!

( doen alle golfjes tegenwoordig vrij hard " PSSJHH!!" als ze schakelen?...)

Turbo
 
Ik reed met mijn XR250 in supermotard trim regelmatig in Den Bosch. Kwam geregeld GTItjes tegen die ik te snel af was.

Tegen een Golf R32 heb ik het af moeten leggen vanaf de 75 km/u. Maakte het met die Honda geregeld mee dat ze een sprintje wilden. Waarschijnlijk omdat de meeste automobilisten weten dat iets waar 250 op staat meestal niet bijster snel is.

Daarna nog een keer over de dijk achter een Nissan 350Z gezeten. Moest zeggen dat ik er in de bochten toch wel moeite mee had, rechte stuk niet met mijn ZZR1100 toendertijd.

Ben benieuwd nu met mij XJR1300. Ben wel in voor een sprintje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan