Welk koekblik probeerde jou er uit te trekken? [deel 2]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mmm heb het nog nooit gedaan maar zo'n WRX lijkt mij toch een uitdaging, die dingen kunnen bochtensnelheden hanteren van 3 cijfers en bovendien trekken ze best vlotjes op. Misschien een oprit die geheel recht is, maar anders kan ie denk ik best lastig zijn???? :?
Flink opgefokte WRX is idd verdomd snel.
Ooit met de 600RR een aantal stoplichtsprintjes gedaan vs een STi. Uiteraard redelijk ruim gewonnen maar karretje was desondanks verdomd stel! Was niet een kwestie van voor de 10k rpm opschakelen... Hing ook een iets grotere intercooler in en de HKS en Garrett stickers waren duidelijk aanwezig.

Denk dat ik het in de bochten heeeeeel moeilijk zou hebben als ik al sneller zou zijn.
 
Laatst bewerkt:
vandaag even aant het scheuren geweest in duitsland.
rij ik 210 kmh op de a31 terug naar nederland , met een hele vieze uit alle hoeken komende tegenwind.
komt mij een mazda voor bij rijden,(mpv :( WHAT THE FUCK) _O- met mij uitlachende mensen erin.
dus ik op het gas en na een tijdje kroop :$ ik die mensen voorbij met zo,n 240.(ik lag er helemaal plat op en kon geen streep harder meer) en die mensen hadden een lol. })
ik had zeker 6 kleuren stront aangemaakt vanwege de wind maar ik kwam er voorbij.

dus fuck die mazda
 
Laatst bewerkt:
vandaag even aant het scheuren geweest in duitsland.
rij ik 210 kmh op de a31 terug naar nederland , met een hele vieze uit alle hoeken komende tegenwind.
komt mij een mazda voor bij rijden,(mpv :( WHAT THE FUCK) _O- met mij uitlachende mensen erin.
dus ik op het gas en na een tijdje kroop :$ ik die mensen voorbij met zo,n 240.(ik lag er helemaal plat op en kon geen streep harder meer) en die mensen hadden een lol. })
ik had zeker 6 kleuren stront aangemaakt vanwege de wind maar ik kwam er voorbij.

dus fuck die mazda

Vast een MPS geweest, als het een MPV was dan een Mazda 5 MPS. Altijd leuk een MPV met 260 pk.
 
Vanochtend rijles gehad: opweg naar het oefenterrein voor de AVB stonden we voor het stoplicht. Ik voorop, mijn lesmaatje achter me en daarachter de instructeur. Een of andere volvo gezinsauto naast me ging naast me staan gassen en een blik opzij zei genoeg. Ik, mn lesmaatje en mn instructeur trokken hem er volledig uit met onze Kawasaki ER-6N :W
 
Vanochtend rijles gehad: opweg naar het oefenterrein voor de AVB stonden we voor het stoplicht. Ik voorop, mijn lesmaatje achter me en daarachter de instructeur. Een of andere volvo gezinsauto naast me ging naast me staan gassen en een blik opzij zei genoeg. Ik, mn lesmaatje en mn instructeur trokken hem er volledig uit met onze Kawasaki ER-6N :W

Ik denk dat zo'n ouwe 850 T5 gechipt tot 240pk je er finaal eruit had getrokken op je 25kilowatter. :/
 
Vast een MPS geweest, als het een MPV was dan een Mazda 5 MPS. Altijd leuk een MPV met 260 pk.

Van de Mazda 5 is er geen MPS.
Er is een Mazda MPV met 3.0 V6, maar die zal die snelheid niet halen.
Waarschijnlijk was het een CX-7 (SUV) dan, denk ik.
 
Ik denk dat zo'n ouwe 850 T5 gechipt tot 240pk je er finaal eruit had getrokken op je 25kilowatter. :/

Dat moet je er niet bij vertellen joh ;)

Ik vond het juist grappig dat die vent dacht dat ie ons er wel even uit zou trekken *D
 
Laatst bewerkt:
die mazda ging snoeihard.
volgens mij was het idd een SUV ja.
durfde niet te kijken omdat ik ze zo langzaam in hield.....lol
230 reed die zowieso (op teller dan he)
 
Van de Mazda 5 is er geen MPS.
Er is een Mazda MPV met 3.0 V6, maar die zal die snelheid niet halen.
Waarschijnlijk was het een CX-7 (SUV) dan, denk ik.

Die bedoelde ik inderdaad die CX-7, met Mazda 3 MPS motor.


Vanochtend rijles gehad: opweg naar het oefenterrein voor de AVB stonden we voor het stoplicht. Ik voorop, mijn lesmaatje achter me en daarachter de instructeur. Een of andere volvo gezinsauto naast me ging naast me staan gassen en een blik opzij zei genoeg. Ik, mn lesmaatje en mn instructeur trokken hem er volledig uit met onze Kawasaki ER-6N :W

Is het rijles anno 2011 of gewoon bezuiniging van de rijschool, dat met ze 3 op 1 motor?
 
Laatst bewerkt:
Die bedoelde ik inderdaad die CX-7, met Mazda 3 MPS motor.Is het rijles anno 2011 of gewoon bezuiniging van de rijschool, dat met ze 3 op 1 motor?

Oké komt ie:
ik op de kawa, andere lessert op een kawa en instructeur op zn Honda.
Zo beter *D?
 
Laatst bewerkt:
Mijn bmw heeft een verstopte injector dus als je vermogen vraagt loopt ie nog maar op 3 poten en begint ie te bokken.( staat nu bij de garage)

Van de week voor het stoplicht naast een golf 3. Zelfs met kwartgas en een bokkende motor bleef ik hem voor _O-
Wat meer info is wel op zijn plaats.

Met een 335 blijf je een golf3 1.6 idd wel voor op 3 cylinders :X

:+
 
Tijdje terug met mn toenmalige gsxr750 uit 91 een subaru impreza wrx... Dat redde ie niet de oprit naar de snelweg op (understatement :P)

Ook een 911 was een keer dapper, en verder eigenlijk niets bijzonders behalve geregeld de petjes golf TDI's en GTI's... maar als die in hun 3e verzet zitten hang ik er nog achter in de relax stand in zn 1.

Vraag me nog steeds af waarom ze het uberhaupt proberen in godsnaam... :')
Ik ben zelf zo'n petje in een golf 4 TDI :X O-) En ik probeer het ook altijd!!! Daar lok je mooie wheelies mee uit en ik hoor nou eenmaal graag motors door trekken :$

Edit: ik weet natuurlijk dat ik het nooit win, heb zelf een duivel in de garage staan.


Ik Moet trouwens toegeven dat ik met de motor vrijwel nooit word uitgedaagd? :S of het ligt aan mij. Misschien dat ik de petjes nooit opmerk omdat ik vrijwel altijd vlot weg ben.

Kan me wel herinneren dat ik vorig jaar opeens achter een porche zat die mij niet bekend voor kwam. Namelijk de panamera, maar wat een prachtig ding is dat :} :} jammer genoeg hield de bestuurder er bij 200 mee op :( Maar nogmaals: Wat een beest van een auto :Y
 
Laatst bewerkt:
Helaas kan ik nog niet mijn eigen verhaal vertellen.

Maar een collega met een R6 uit 2001 (of zoiets) had het laatst aan de stok met een Porsche Cayenne GTS. Als ik op zijn woorden moet afgaan, als je richting 200 gaat en erover, dan heeft die P toch akelig veel koppel en begint weer volledig mee te doen. :/

Moet toch een raar idee zijn om een toch redelijk fors koekblik maar niet te kunnen lossen op je supersport! Aan de andere kant, dit was een P, en geen Mazda _O- ;)
 
Ik heb ervaring met een porsche en een ferrari..... en toch ben je met de motor gewoon sneller is mijn ervaring.

Groetjes
 
Een volvo v70 probeerde het... Had het pas in de gaten toen ik z'n achterkant aan de linkerkant zag. Maargoed... Hup in de 2e en toen was ik hem kwijt.
Op een GSX 750 uit 1982 hahahaha

En laatst een scootaaaaah sjonnie die op een rechte 50 weg me rechts voorbij kwam op het fietspad. Even goed kijken of de weg leeg was, toen heel even gas erop dat ik hem voorbij was, toen weer netjes 50 gaan rijden.
 
~
Een collega met een R6 uit 2001 (of zoiets) had het laatst aan de stok met een Porsche Cayenne GTS. Als ik op zijn woorden moet afgaan, als je richting 200 gaat en erover, dan heeft die P toch akelig veel koppel en begint weer volledig mee te doen. :/quote]Yep, als die auto bij 240 km/u gas geeft vertrekt die echt bij je weg. :Y
 
Helaas kan ik nog niet mijn eigen verhaal vertellen.

Maar een collega met een R6 uit 2001 (of zoiets) had het laatst aan de stok met een Porsche Cayenne GTS. Als ik op zijn woorden moet afgaan, als je richting 200 gaat en erover, dan heeft die P toch akelig veel koppel en begint weer volledig mee te doen. :/

Moet toch een raar idee zijn om een toch redelijk fors koekblik maar niet te kunnen lossen op je supersport! Aan de andere kant, dit was een P, en geen Mazda _O- ;)

Hoe hoger de snelheid, hoe meer weerstand, hoe groter de rol van het vermogen. En die Porsche heeft véél meer vermogen dan die motor :P

Maar zal idd wel vreemd gezicht zijn idd :P
 
\
Een collega met een R6 uit 2001 (of zoiets) had het laatst aan de stok met een Porsche Cayenne GTS. Als ik op zijn woorden moet afgaan, als je richting 200 gaat en erover, dan heeft die P toch akelig veel koppel en begint weer volledig mee te doen. :/quote]Yep, als die auto bij 240 km/u gas geeft vertrekt die echt bij je weg. :Y

Hij loopt net iets harder dan 250, dus bij 240 zal die GTS echt niet uitlopen op een R6.
 
Gisteravond op nat wegdek een impreza, compleet met goudkleurige velgen, taartschep, blauw met goudkleurige lak. Daar was geen houden aan met mijn GSX600f

Maar wat een geluid maakt dat zeg :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan