Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bestaat echt.
Toen ik het voor het eerst zag/hoorde vond ik het ook apart. die goldwings hebben het.

Maarjah die dingen hebben ook een radio
 
Bestaat echt.
Toen ik het voor het eerst zag/hoorde vond ik het ook apart. die goldwings hebben het.

Maarjah die dingen hebben ook een radio
en een cafebar apparaat etc... Geloof dat er ergens in een vakje ook nog een vaatwasser verstopt zit
 
Waarom een goldwingrijder soms niet terugzwaait.

- het koffiezetapparaat was net klaar
- is druk bezig met een wisselgesprek tussen dealer / vrouw, etc.
- zag een raar gevormd object op de radar
- bang dat de hand bevriest als deze los laat van het verwarmde handvat
- was aan het slapen met motor op 'autopilot'
- was bezig met het afstellen van de zadelhoogte, vering, cd-speler, zadeltemperatuur en gps radar, etc.
- aan het uitzoeken waarom de rookmelder steeds afging
- dacht dat de andere rijder een gebaar van afgunst maakte
- kon toch het 'terugzwaai-knopje' niet vinden
 
Volgens mij vergeet je 2 van de belangrijkste.
Hij was zijn bed aan het opmaken.
Hij was zijn voorraadkast aan het controleren.

Trouwens niet echt ontopic.
 
Laatst bewerkt:
Valt me nog mee dat hij dat wist.. meeste mensen hebben er geen idee van, en denken alleen maar aan het feit dat je nat wordt. Met name voor het thuisfront wil ik dat ook graag zo houden
 
Wauw, dit is echt voor het eerst dat ik van een man hoor dat ie wil trouwen Meeste mannen zijn er of totaal niet mee bezig, of proberen het zo lang mogelijk te vermijden
 

Het is ook verplicht op motoren zwaarder dan 350kg. In de meeste gevallen wordt de startmotor daarvoor gebruikt. Je zet een hendel om en als je dan op de startknop drukt, rolt de motor langzaam achteruit.
 
Wauw, dit is echt voor het eerst dat ik van een man hoor dat ie wil trouwen Meeste mannen zijn er of totaal niet mee bezig, of proberen het zo lang mogelijk te vermijden
Wil nou niet perse nu gelijk trouwen, maar dat is toch nog wel 1 van de dingen die ik gedaan wil hebben voor ik je weet wel, mezelf dood zou rijden
Mijn bucketlist is met 19 jaar toch al wel redelijk afgewerkt. (betekent dus dat of ik een heel saai persoon ben, of ik ben vrij tevreden met mezelf)

Zometeen weer is naar school met de motor als het niet al te hard regent.
Kijken wat we mee gaan maken.
 

 
ben ook een voorstander van koekblikkers goed informeren..eraan herinneren dat ze ook een linker en rechter buitenspiegels hebben waar we ons zichtbaar in opstellen.
 
vanmiddag m'n zusje op bezoek, ziet ze in de berging een stapel racebanden staan.

'hé? waarom zijn die bovenste veel dunner?'

'dat zijn voorbanden.....'

'zijn die niet even dik dan?' (120-190)

tis een goei mens maar ze moet af en toe op stal kunnen zou mijn opa zeggen
 
Vandaag het compliment gehad dat ik niet wilde....


Terwijl 2 dames voorbij lopen, start ik de motor.

"Dàt is een mooi zacht geluidje.... "

















en dan heb ik er nog wel een mooi Lazertje aanhangen....
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een XV1900 van Yamaha.

De vraag luidde inmiddels meermalen: "Is het aan Harley?"



Die gaan toch niet zo hard?



See ya,
Ton
 
Status
Niet open voor verdere reacties.