Werkt de flitspaal op de A50?

Bananenschiller

Die hard MF'er
22 aug 2002
565
0
Arnhem
Ter hoogte Arnhem, staat beetje tussen de bomen. Zag em te laat, dus anders kost het veeeel geld. Weet niet of het de bedoeling is dat ik hier een topic voor open, maar wil het toch graag even weten.
 
Bedoel je die paal op het stuk Arnhem Noord richting Velp.
Je mag daar 100 rijden. Ik heb er een keer mazzel gehad, reed er zeker weten te hard maar werd niet geflitst.
Rij er 1x/2-3 maanden langs en heb 't ding nog nooit zien flitsen
(bij auto's die mij met zeker weten meer dan 100km inhaalden)

Waar je wel moet oppassen is een flitskast in Arnhem centrum. Als je die tunnel door rijdt. Daar schijnt er een te staan die ALTIJD werkt. Tijdje terug was het de meest opbrengende flitskast van NL.
 
Op de A50 heb ik ook nog nooit wat zien flitsen, weet dat ie er staat en rem altijd af...maar de keren dat ik er met de auto (met radar detector) langsgereden ben gaf ie geen krimp en stond ie dus uit..
 
Bedoel je die paal op het stuk Arnhem Noord richting Velp.
Je mag daar 100 rijden. Ik heb er een keer mazzel gehad, reed er zeker weten te hard maar werd niet geflitst.
Rij er 1x/2-3 maanden langs en heb 't ding nog nooit zien flitsen
(bij auto's die mij met zeker weten meer dan 100km inhaalden)

Waar je wel moet oppassen is een flitskast in Arnhem centrum. Als je die tunnel door rijdt. Daar schijnt er een te staan die ALTIJD werkt. Tijdje terug was het de meest opbrengende flitskast van NL.


Ik bedoel in iedergeval dit stuk weg, hoe dat ding heet weet ik niet, ik volg altijd gewoon de bordjes "Naar Huis" :+
 
huh :?
Kan iemand nu ff zeggen dat ze de A12 bedoelen, dat oude graf ding waar de snelweg naar beneden loopt en je net 100 mag.

Ze bedoelen de A-12, dat ouwe grafding waar de snelweg naar beneden loopt en je net 100 mag.
En heeeeel af en toe gooit de KLPD er een rolletje in. Doet t BIJNA nooit, da's nou net het verradelijke.....
 
Ik denk dat het om de A12 gaat,die staat er al heeeeeeeeeeel lang en heb ik ook nog nooit zien flitsen,hij is ook heel smerig en zodra tie ineens schoon is moet je uitkijken denk ik ;)
 
Ik denk dat het om de A12 gaat,die staat er al heeeeeeeeeeel lang en heb ik ook nog nooit zien flitsen,hij is ook heel smerig en zodra tie ineens schoon is moet je uitkijken denk ik ;)

En daar komt nog eens bij dat de bomen die erom heen staan het zich vanuit de camera ontnemen
 
A50 of A12, iig dat ding tussen de bomen ja. Dank u voor de replies, mijn dag is weer een stuk beter nu ik weet dat het geld wat vandaag ga verdienen niet rechtstreeks naar de staatkas gaat :)
 
Rij er al 5 jaar elke dag te hard langs en nog nooit geflits daar.
Zomers hangen er toch allemaal bladeren voor.

Zelfde geld voor die kast op de A28 bij Amersfoort richting Utrecht.
Doet het ook al jaren niet.
 
Ik was net de topsnelheid even aan het testen, en d8, laat ik nu maar een remmen, nu komt die flitser zo. Nja, die kwam dus niet, omdat ik er al voorbij was :P
 
Ik was net de topsnelheid even aan het testen, en d8, laat ik nu maar een remmen, nu komt die flitser zo. Nja, die kwam dus niet, omdat ik er al voorbij was :P

Ik weet niet wat je topsnelheid is maar als hij hoog genoeg is kan je misschien niet eens geflits worden.
Ik heb top gear gezien en daar waren ze aan het te testen wanneer je niet geflits zou worden en dit was bij iets van 290 km 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan