Wheelie boete?

Artikel 5;

eerder was het rond de € 300 euro boete en je rijbewijs inleveren...

maar gok dat het nu alweer wat duurder is + je rijbewijs minimaal 2 maanden kwijt!
 
Dacht dat het al richting de 500€ ging + rijbewijs inname.

wheely gedaan en ze hebben het gezien??
 
Ze hakken je hoofd eraf geloof ik.. in elk geval komt het erg dicht in de buurt. Gratis tip: niet doen, of niet gepakt worden ;)
 
Idd, kleine wheely gemaakt. Diender van justitie hebben wellicht mijn kenteken kunnen noteren ( geen echte politie). Ze hebben zowiezo dingen genoteerd vertelde een omstander, maar geen idee of ze ook mijn kenteken hebben genoteerd. Hopelijk niet!

Iemand tips in het geval dat ik een boete krijg. Ze hebben mij dus niet staande gehouden.

Jij was het niet. Verwijder je berichten
 
Idd, kleine wheely gemaakt. Diender van justitie hebben wellicht mijn kenteken kunnen noteren ( geen echte politie). Ze hebben zowiezo dingen genoteerd vertelde een omstander, maar geen idee of ze ook mijn kenteken hebben genoteerd. Hopelijk niet!

Iemand tips in het geval dat ik een boete krijg. Ze hebben mij dus niet staande gehouden.


zal wel met een sisser aflopen waarschijnlijk, je rijbewijs kan je zowiezo niet kwijtraken in dit geval, omdat ze onmogelijk aan kunnen tonen dat JIJ de bestuurder was, en dus een wheely maakte. als ze je kenteken hebben kan je volgens mij alleen een boete krijgen, maar dat lijkt me in dit geval onwaarschijnlijk
 
Idd, kleine wheely gemaakt. Diender van justitie hebben wellicht mijn kenteken kunnen noteren ( geen echte politie). Ze hebben zowiezo dingen genoteerd vertelde een omstander, maar geen idee of ze ook mijn kenteken hebben genoteerd. Hopelijk niet!

Iemand tips in het geval dat ik een boete krijg. Ze hebben mij dus niet staande gehouden.
Dan kunnen ze niet aantonen dat jij het was.... Gewoon negeren!
Je krijgt een hogere boeten, maar geen art 5, geen rbw weg en geen emg (die kost ook 750)
 
zal wel met een sisser aflopen waarschijnlijk, je rijbewijs kan je zowiezo niet kwijtraken in dit geval, omdat ze onmogelijk aan kunnen tonen dat JIJ de bestuurder was, en dus een wheely maakte. als ze je kenteken hebben kan je volgens mij alleen een boete krijgen, maar dat lijkt me in dit geval onwaarschijnlijk
als hij het niet geweest is,komt de boete op kenteken binnen :?
 
Boete krijg je op kenteken, MITS je je poot stijf houdt en je je beroept op je zwijgrecht, zelfde als een snelheidsoverschrijding die geen mulder is en op kenteken binnenkomt.

Ga je braaf een bestuurdersverklaring invullen of ga je in op vragen die ze je per telefoon gaan stellen, dan schiet je je in je eigen voet.
 
het dingetje is wel een beetje dat JIJ verantwoordelijk gehouden word dus zwijgen is niet helemaal een goed idee.
wel kan justitie niet collectief straffen dus met 6 man in leren pak erheen en zeggen dat jullie alle 6 rond dat tijdstip ff een sprintje hebben gemaakt :)
ik heb met een snelheidsovertreding vertelt dat het een testrit was, de rechter zei dat ik er voor deze keer mee weg kwam maar dat ik verantwoordelijk ben voor mijn motor en ik de volgende keer ook verantwoordelijk gehouden word.
dus denk erom, ik was het niet maar weet niet wie wel werkt niet zomaar zonder excuus.
 
het dingetje is wel een beetje dat JIJ verantwoordelijk gehouden word dus zwijgen is niet helemaal een goed idee.
wel kan justitie niet collectief straffen dus met 6 man in leren pak erheen en zeggen dat jullie alle 6 rond dat tijdstip ff een sprintje hebben gemaakt :)
ik heb met een snelheidsovertreding vertelt dat het een testrit was, de rechter zei dat ik er voor deze keer mee weg kwam maar dat ik verantwoordelijk ben voor mijn motor en ik de volgende keer ook verantwoordelijk gehouden word.
dus denk erom, ik was het niet maar weet niet wie wel werkt niet zomaar zonder excuus.

Mazzel gehad dat je er zo mee weg bent gekomen.

Maar veranderd niets aan mijn eerdere reply. In nederland is het namelijk zo dat schuld moet worden bewezen. Met een foto van achteren is sluitend bewijs dat het voertuig op die locatie een overtreding beging, maar 0,0 bewijs wie er op dat moment reed. Laat staan dat er slechts op afstand een kenteken is genoteerd.
 
Laatst bewerkt:
ik zeg ook niet dat je niet gelijk hebt
ik zeg dat in de praktijk het niet geaccepteerd word door een rechter als je dit keer op keer zou doen.
dan zou het puntenrijbewijs ook minder goed werken immers, ja maar meneer de rechter (of mevrouw natuurlijk ;) )ik reed helemaal niet. nee ik weet niet wie nee maar ik was het niet.
na 3 van dit soort verhalen is er geen rechter die dat nog serieus neemt als je dit weer gaat beweren.
je bent de hoofdverantwoordelijke voor je voertuig en je moet bewijzen dat je niet reed. dat bewijs hoeft echt niet sluitend en legaal te zijn. een papiertje met een verhaal dat piet K. testritje doet met handtekening en een kopie RBW is genoeg.

en ja ik heb goed veel mazzel gehad. echter de hulp die ik op flitsservice vond heeft ervoor gezorgd dat ik mijn verhaal een beetje rond had. EN het was te ondersteunen met een advertentie rond die tijd.
 
Ik had in het begin van dit jaar een boete van 340 euro en was men rijbewijs denk 10 dagen kwijt voor een wheelie
 
Als je jezelf kans geeft weg te kunnen komen en je weet dat je je rijbewijs gaat moeten inleveren, altijd wegrijden. Het gaat helemaal nergens meer over die sancties tegenwoordig. Zeker met auto's heb je alle kans weg te kunnen komen. Bijvoorbeeld een smal steegje of een fietspad met paaltjes oprijden. Zelfs als ze dan je kenteken hebben ben je goedkoper en beter af. Boete voor negeren van een stopteken is een schijntje vergeleken met de rest van de boetes en het risico 110% waard.
Gewoon rustig en geconcentreerd blijven rijden en niet jezelf gek maken. Zolang er voldoende benzine in je tank zit heb je kans om weg te komen.


Foei, altijd netjes stoppen en je rijbewijs inleveren, boete betalen. Wie z'n billen brandt moet op de blaren zitten. Moet je maar normaal rijden. Kansloos gedrag. Wheelies doe je maar op het circuit. Mensen zoals jij horen gewoon niet op de weg te zitten. Er zal maar een kind oversteken. En dan ook nog huiliehuilie doen hier, gadverdamme. Mensen als jij verpesten het voor de rest. Bah, ik schaam me dat ik op hetzelfde forum zit als jij. Leer gewoon eens normaal te doen. Er is echt geen enkele vrouw die je nu stoerder, of knapper of wat dan ook vindt. Je moet gewoon je fatsoen houden, als je dat niet kan dan is zo'n EMG misschien helemaal niet zo'n gek idee. Ik hoop dat je een dik pak post op de mat krijgt van het CJIB. Dat je zoveel moet betalen dat motorrijden er gewoon niet meer bij is. En die bestuurdersverklaring? Invullen uiteraard. Anders ben je heel zwaar de sigaar. Heel zwaar. Ze komen er toch wel achter dat jij het was.
Gadverdamme, mensen zoals jij... Bah :( :+
 
Laatst bewerkt:
Als je jezelf kans geeft weg te kunnen komen en je weet dat je je rijbewijs gaat moeten inleveren, altijd wegrijden. Het gaat helemaal nergens meer over die sancties tegenwoordig. Zeker met auto's heb je alle kans weg te kunnen komen. Bijvoorbeeld een smal steegje of een fietspad met paaltjes oprijden. Zelfs als ze dan je kenteken hebben ben je goedkoper en beter af. Boete voor negeren van een stopteken is een schijntje vergeleken met de rest van de boetes en het risico 110% waard.
Gewoon rustig en geconcentreerd blijven rijden en niet jezelf gek maken. Zolang er voldoende benzine in je tank zit heb je kans om weg te komen.

Tuurlijk.... en voordat jij thuis bent staan er al 5 surveillance wagens bij je voordeur te wachten
 
Terug
Bovenaan Onderaan