XJR Special

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben jullie trouwens niks beter te doen(Dacht het wel! :Y )dan weer zo'n topic te bekijken! O-)
 
Mij verveel je er niet mee hoor! Ben ook erg benieuwd naar de alu tank!

Heb al van een goede MFer een videootje kekregen van de making off van een alu tank.
Heb het idee als je het in staal kan dan moet het zeker lukken in alu. :Y
 
Het is niet alleen het posten wat leuk is maar zeker het geouwehoer(onee,de serieuze input ;) ) er omheen.
 
Gelukkig!Gaat die weer!Kan weer een flex beet houden. *O*
full
 
Update,het losse pijpje is voor het idee,zo komt die dus wel.Net effe anders dan mijn eigen. ;)
full
 
mooi werk gerard. (ik heb nog steeds niks van streetfighter magazine gehoord)

Danku Jeroen.Wat het blad betreft kunnen ze mij de boom in.Boel drukte en gemail en gedoe(voor jou ook)en je hoort er geen flikker meer van!Dat Duitse mokkel ook,een partij foto's genomen,grote verhalen(ook gemail heen en weer)Helemaal niks! :(
Ach,wat kan mij het ook schelen. O-)
Zo,dat is er uit! :W
 
Danku Jeroen.Wat het blad betreft kunnen ze mij de boom in.Boel drukte en gemail en gedoe(voor jou ook)en je hoort er geen flikker meer van!Dat Duitse mokkel ook,een partij foto's genomen,grote verhalen(ook gemail heen en weer)Helemaal niks! :(
Ach,wat kan mij het ook schelen. O-)
Zo,dat is er uit! :W


joh, maar je krijg toch op dit forum al genoeg respect en respons.
dat moet toch al aardige voldoening geven.

ziet er al weer aardig gaaf uit gerard
gr stefan
 
joh, maar je krijg toch op dit forum al genoeg respect en respons.
dat moet toch al aardige voldoening geven.

ziet er al weer aardig gaaf uit gerard
gr stefan

Wat dat betreft heb je helemaal gelijk Stefan!Word hier wel eens teveel de hemel in geprezen,is echt niet nodig. :N Ik hou er alleen niet van dat mensen dingen zeggen/beloven te doen en waar dan helemaal niks van terecht komt. :(
Ben zelf helemaal niet zo,dan verwacht je dat van anderen ook niet.
:W
 
Tis per persoon per motor afhankelijk wanneer je in de Streetfighters komt heb ik het idee. Ik stond er een maand na het foto's nemen al in en kreeg ook een paar exemplaren thuisgestuurd. Peter Hinten (GSXR1290Turbo) en Gertjan Geurts (TurboEFE)kwamen veel later (zelfde dag foto's gemaakt), hebben nooit een magazine thuis gekregen en wisten alleen van horen zeggen dat ze geplaatst waren. Het zijn goeie gasten van Streetfigthers maar ik denk dat ze (net als de meesten van ons) een K*T manager hebben in de vorm van een hoofdredacteur...

Anywayz mooie bike weer Gerard! *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan