XJR topic #9

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bijlagen

  • 20201108_150838.jpg
    20201108_150838.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 14
Gisteren de mijne maar winterklaar gemaakt, doen jullie eigenlijk de benzinekraan dicht of laten jullie hem open bij een lange tijd stil staan?
 
Hoe wil je de benzinekraan dicht doen? Die stand bestaat niet.
In 'OPEN' en 'RES' sluit de kraan automatisch af, wanneer de motor niet loopt. In 'PRI' staat hij altijd open.
 
Hoi hoi vraagje ik wil een nieuwe achterband kopen voor mijn XJR 1300 ,Nu lees ik op FB dat 190 achter ook mogelijk is en dat lijkt mij ook wel een goed plan

Aanrader of gewoon wat er opzit 180 weer kopen

Thanks zover
 
Hoi hoi de meerwaarde van 190 is meer rubber dus meer grip ??? en mooiere looks

Maar als de kenners het afraden dan houden we het gewoon origineel de man op FB was er wel over te spreken dus vandaar dat ik de vraag ook even hier lanceer
 
180 is ronder dus stuurt fijner. Ooit onder mn tuono 190 gedaan, na een maand weer terug naar 180 gegaan. Maar goed smaken verschillen uiteraard...
 
was stil vandaag op de Lingedijk en omstreken maar wel vies
 

Bijlagen

  • 20201220_122505.jpg
    20201220_122505.jpg
    98,3 KB · Weergaven: 8
  • 20201220_132059.jpg
    20201220_132059.jpg
    132,4 KB · Weergaven: 9
Hoi hoi de meerwaarde van 190 is meer rubber dus meer grip ??? en mooiere looks

Maar als de kenners het afraden dan houden we het gewoon origineel de man op FB was er wel over te spreken dus vandaar dat ik de vraag ook even hier lanceer
Meer rubber dus meer grip is wat kort door de bocht.... Het stukje rubber dat in contact is met het wegdek wordt er niet wezenlijk groter door lijkt me. Mócht je voor 190 gaan, doe het dan alleen voor de looks. Ziet er net weer wat dikker uit.

Ik heb zelf ook 190 en het is ook weer niet zo dat je heel veel inlevert op stuurgedrag. 180 valt inderdaad wat makkelijker de bocht in, maar de meeste rijders zouden het verschil niet eens merken denk ik.
 
Bedankt voor je reactie ga er nog even over na denken

En eerlijk ben ik wel voor de looks en niet echt een bochten piloot daar heb ik teveel filmpjes van gezien waar het mis ging dus ik rij relaxt geen haast Fijne dagen daar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan