U heeft een geestelijke afwijking en verblijft in een gesloten kliniek.Denk dat bijna iedere motorrijder er een bloedhekel aan heeft; die hatelijke middenvakrijders op de autostrade. Bij elke rit heb je er wel herhaaldelijk mee te maken, zulke hufter(esse)s die het middenvak kiezen en er dan vastgeroest blijven hangen met cruisecontrol op 108km/u en beide poten op de Iphone, of er op het rechtervak naast/voor hun een voertuig is of niet. Wanneer je ze, noodgedwongen net ietsje boven de toegelaten max. snelheid met alle risico’s op boete erbij, langs links voorbij wil gaan en je hun een met bliksemschichten geladen blik toewerpt, ontdek je telkens weer een bekakte tuttebel mongool-smoel die terwijl ook nog ’ns doodleuk de gaspedaal aan’t plat duwen is..
Voor zo ver ik weet, in België althans, is dit een inbreuk op het verkeersreglement; je moet eigenlijk ALTIJD rechts rijden, de uitzondering is bij een inhaalmanoever (aan toegelaten max snelheid), dan mag je naar het middenrijvak om in te halen maar moet je dus meteen nadien terug op het rechterrijvak.. Een aanéénschakeling van meerdere continue inhaalmanoevers op dit rijvak kan indien de afstand tussen de ingehaalde voertuigen te klein is om op een veilige manier terug in te voegen (een lange rij vrachtwagens bijvoorbeeld).. Het meest linkse rijvak is eigenlijk voorbehouden voor prioritaire voertuigen zoals brandweer, ambulancen, politie, Harleys,..) Het is dus niet de bedoeling om als een vet egoïstisch schijtend nijlpaard in’t midden van de vijver te blijven protten. Ik ben wel geen verkeersexpert misschien heb ik het mis..
VANDAAG, wegens de ontiegelijk verzengde bloedhitte in een stekende maniakale brandzon bij 36°C, heb ik mezelf toch ook ’ns bezoedeld met dergelijke onethische rijmethode en me gewaagd aan het zonet uitgevonden concept ’Slowspeed Shadow Riding’; dit is op het middenvak naast een rijdende vrachtwagen aan ongev gelijke snelheid in diens schaduw blijven hangen (werkt enkel als de zon zich rechts vd baan bevind natuurlijk).. Best wel voelbaar efficiënt, zelfs het digitale thermometertje gaf een graad minder na enkele minuten.. Natuurlijk zie je de auto’s achter op je afkomen aan een rotsnelheid en zoeven ze doelbewust ostentatief met extra haat en agressie zonder richtingaanwijzer en half over de middenlijn naast je voorbij alsof je als motorrijder geacht wordt altijd en immer minstens aan 150Km/u vóór hun te blijven uitrijden zoals een pluchen nephaas bij een windhonden race.. Natuurlijk kan je maar 93 à 95km/u doen naast deze vrachtwagen om in diens schaduw te blijven en technisch gezien ben je die wél nog aan’t inhalen, al zij het aan een wel héél kleine meersnelheid... Maar de vraag is als volgt; Magda? U de èchte verkeersexpert aan U het woord!
Het is wel een klant voor de taalpuristen.Nee
Edit: heb het niet eens gelezen, en ben dat ook niet van plan.
BoeiuhDenk dat bijna iedere motorrijder er een bloedhekel aan heeft; die hatelijke middenvakrijders op de autostrade. Bij elke rit heb je er wel herhaaldelijk mee te maken, zulke hufter(esse)s die het middenvak kiezen en er dan vastgeroest blijven hangen met cruisecontrol op 108km/u en beide poten op de Iphone, of er op het rechtervak naast/voor hun een voertuig is of niet. Wanneer je ze, noodgedwongen net ietsje boven de toegelaten max. snelheid met alle risico’s op boete erbij, langs links voorbij wil gaan en je hun een met bliksemschichten geladen blik toewerpt, ontdek je telkens weer een bekakte tuttebel mongool-smoel die terwijl ook nog ’ns doodleuk de gaspedaal aan’t plat duwen is..
Voor zo ver ik weet, in België althans, is dit een inbreuk op het verkeersreglement; je moet eigenlijk ALTIJD rechts rijden, de uitzondering is bij een inhaalmanoever (aan toegelaten max snelheid), dan mag je naar het middenrijvak om in te halen maar moet je dus meteen nadien terug op het rechterrijvak.. Een aanéénschakeling van meerdere continue inhaalmanoevers op dit rijvak kan indien de afstand tussen de ingehaalde voertuigen te klein is om op een veilige manier terug in te voegen (een lange rij vrachtwagens bijvoorbeeld).. Het meest linkse rijvak is eigenlijk voorbehouden voor prioritaire voertuigen zoals brandweer, ambulancen, politie, Harleys,..) Het is dus niet de bedoeling om als een vet egoïstisch schijtend nijlpaard in’t midden van de vijver te blijven protten. Ik ben wel geen verkeersexpert misschien heb ik het mis..
VANDAAG, wegens de ontiegelijk verzengde bloedhitte in een stekende maniakale brandzon bij 36°C, heb ik mezelf toch ook ’ns bezoedeld met dergelijke onethische rijmethode en me gewaagd aan het zonet uitgevonden concept ’Slowspeed Shadow Riding’; dit is op het middenvak naast een rijdende vrachtwagen aan ongev gelijke snelheid in diens schaduw blijven hangen (werkt enkel als de zon zich rechts vd baan bevind en er een hoge aanhanger bij is uiteraard).. Best wel voelbaar efficiënt, zelfs het digitale thermometertje gaf een graad minder na enkele minuten.. Natuurlijk zie je de auto’s achter op je afkomen aan een rotsnelheid en zoeven ze doelbewust ostentatief met extra haat en agressie zonder richtingaanwijzer en half over de middenlijn naast je voorbij alsof je als motorrijder geacht wordt altijd en immer minstens aan 150Km/u vóór hun te blijven uitrijden zoals een pluchen nephaas bij een windhonden race.. Natuurlijk kan je maar 93 à 95km/u doen naast deze vrachtwagen om in diens schaduw te blijven en technisch gezien ben je die wél nog aan’t inhalen, al zij het aan een wel héél kleine meersnelheid... Maar de vraag is als volgt; Magda? U de èchte verkeersexpert aan U het woord!
Denk dat bijna iedere motorrijder er een bloedhekel aan heeft; die hatelijke middenvakrijders op de autostrade. Bij elke rit heb je er wel herhaaldelijk mee te maken, zulke hufter(esse)s die het middenvak kiezen en er dan vastgeroest blijven hangen met cruisecontrol op 108km/u en beide poten op de Iphone, of er op het rechtervak naast/voor hun een voertuig is of niet. Wanneer je ze, noodgedwongen net ietsje boven de toegelaten max. snelheid met alle risico’s op boete erbij, langs links voorbij wil gaan en je hun een met bliksemschichten geladen blik toewerpt, ontdek je telkens weer een bekakte tuttebel mongool-smoel die terwijl ook nog ’ns doodleuk de gaspedaal aan’t plat duwen is..
Voor zo ver ik weet, in België althans, is dit een inbreuk op het verkeersreglement; je moet eigenlijk ALTIJD rechts rijden, de uitzondering is bij een inhaalmanoever (aan toegelaten max snelheid), dan mag je naar het middenrijvak om in te halen maar moet je dus meteen nadien terug op het rechterrijvak.. Een aanéénschakeling van meerdere continue inhaalmanoevers op dit rijvak kan indien de afstand tussen de ingehaalde voertuigen te klein is om op een veilige manier terug in te voegen (een lange rij vrachtwagens bijvoorbeeld).. Het meest linkse rijvak is eigenlijk voorbehouden voor prioritaire voertuigen zoals brandweer, ambulancen, politie, Harleys,..) Het is dus niet de bedoeling om als een vet egoïstisch schijtend nijlpaard in’t midden van de vijver te blijven protten. Ik ben wel geen verkeersexpert misschien heb ik het mis..
VANDAAG, wegens de ontiegelijk verzengde bloedhitte in een stekende maniakale brandzon bij 36°C, heb ik mezelf toch ook ’ns bezoedeld met dergelijke onethische rijmethode en me gewaagd aan het zonet uitgevonden concept ’Slowspeed Shadow Riding’; dit is op het middenvak naast een rijdende vrachtwagen aan ongev gelijke snelheid in diens schaduw blijven hangen (werkt enkel als de zon zich rechts vd baan bevind en er een hoge aanhanger bij is uiteraard).. Best wel voelbaar efficiënt, zelfs het digitale thermometertje gaf een graad minder na enkele minuten.. Natuurlijk zie je de auto’s achter op je afkomen aan een rotsnelheid en zoeven ze doelbewust ostentatief met extra haat en agressie zonder richtingaanwijzer en half over de middenlijn naast je voorbij alsof je als motorrijder geacht wordt altijd en immer minstens aan 150Km/u vóór hun te blijven uitrijden zoals een pluchen nephaas bij een windhonden race.. Natuurlijk kan je maar 93 à 95km/u doen naast deze vrachtwagen om in diens schaduw te blijven en technisch gezien ben je die wél nog aan’t inhalen, al zij het aan een wel héél kleine meersnelheid... Maar de vraag is als volgt; Magda? U de èchte verkeersexpert aan U het woord!
Uh, nee... Ik heb hooguit een bloedhekel aan luitjes die menen een bloedhekel te moeten hebben aan gedrag van een ander waar je uitsluitend en alleen maar last van hebt als je er moedwillig op focust.. zoiets als je oor tegen de muur leggen en vinden dat de buurman wel heel hard z'n glas op tafel terugzet..Denk dat bijna iedere motorrijder er een bloedhekel aan heeft; die hatelijke middenvakrijders op de autostrade
wat u niet veranderen kan, laat u aan u voorbijgaan.Het is dus niet de bedoeling om als een vet egoïstisch schijtend nijlpaard in’t midden van de vijver te blijven protten.
En dat op een donderdag...Vriend!!!!
Je hebt daarnet het mooiste vrijdag-topic in jaren geopend.
Koos. Zeg het ons!U heeft een geestelijke afwijking en verblijft in een gesloten kliniek.
Op enig moment verschaft u zich middels een kunstgreep toegang tot het internet, en plaatst op een publiek toegankelijk forum een bericht vol geraaskal over automobilisten.
Mag dat?
Tuurlijk magda, tot je gesnapt wordt dan moet je de mogelijke consequenties ook gewoon accepterenMagda?
Beetje off topic dat eerste maar geeft niet hoor, blijkbaar is de Belgische Revolutie op 25 augustus 1830 (oo mooie herdenkingsdag) voor sommigen niet helemaal verteerd.. ’k was er zelf niet bij en ben ook helemaal geen nationalistische Belgisist maar toch niet ontevreden dat destijds den hollander een goei mep op zijne smoel gekregen heeft.. vooral als er sommigen bijna 200jaar later nog steeds denken dat zij het monopolie hebben op de nederlandse taal.Als je dat lekker in België doet -je bent Belg aan je woordkeuze te zien- vinden we dat hier denk ik geen enkel probleem. Daar rijdt vrijwel iedereenmetaan 95 km/h op de middenbaan. Dacht dat dat zo aangeleerd en algemeen geaccepteerd was.
Nee
Edit: heb het niet eens gelezen, en ben dat ook niet van plan.
Oei, wist niet dat het zo gevoelig lag bij je. Ik bedoelde er niks negatiefs mee, ik leid o.a. aan het woord “autostrade” af dat we met een Belg te maken hebben, zonder daar enig waarde-oordeel aan te hangen.Beetje off topic dat eerste maar geeft niet hoor, blijkbaar is de Belgische Revolutie op 25 augustus 1830 (oo mooie herdenkingsdag) voor sommigen niet helemaal verteerd.. ’k was er zelf niet bij en ben ook helemaal geen nationalistische Belgisist maar toch niet ontevreden dat destijds den hollander een goei mep op zijne smoel gekregen heeft.. vooral als er sommigen bijna 200jaar later nog steeds denken dat zij het monopolie hebben op de nederlandse taal.
Enkel Nederlanders en Fransen doen dat op onze autostrades.Als je dat lekker in België doet -je bent Belg aan je woordkeuze te zien- vinden we dat hier denk ik geen enkel probleem. Daar rijdt vrijwel iedereenmetaan 95 km/h op de middenbaan. Dacht dat dat zo aangeleerd en algemeen geaccepteerd was.
Denk dat bijna iedere motorrijder er een bloedhekel aan heeft; die hatelijke middenvakrijders op de autostrade. Bij elke rit heb je er wel herhaaldelijk mee te maken, zulke hufter(esse)s die het middenvak kiezen en er dan vastgeroest blijven hangen met cruisecontrol op 108km/u en beide poten op de Iphone, of er op het rechtervak naast/voor hun een voertuig is of niet. Wanneer je ze, noodgedwongen net ietsje boven de toegelaten max. snelheid met alle risico’s op boete erbij, langs links voorbij wil gaan en je hun een met bliksemschichten geladen blik toewerpt, ontdek je telkens weer een bekakte tuttebel mongool-smoel die terwijl ook nog ’ns doodleuk de gaspedaal aan’t plat duwen is..
Voor zo ver ik weet, in België althans, is dit een inbreuk op het verkeersreglement; je moet eigenlijk ALTIJD rechts rijden, de uitzondering is bij een inhaalmanoever (aan toegelaten max snelheid), dan mag je naar het middenrijvak om in te halen maar moet je dus meteen nadien terug op het rechterrijvak.. Een aanéénschakeling van meerdere continue inhaalmanoevers op dit rijvak kan indien de afstand tussen de ingehaalde voertuigen te klein is om op een veilige manier terug in te voegen (een lange rij vrachtwagens bijvoorbeeld).. Het meest linkse rijvak is eigenlijk voorbehouden voor prioritaire voertuigen zoals brandweer, ambulancen, politie, Harleys,..) Het is dus niet de bedoeling om als een vet egoïstisch schijtend nijlpaard in’t midden van de vijver te blijven protten. Ik ben wel geen verkeersexpert misschien heb ik het mis..
VANDAAG, wegens de ontiegelijk verzengde bloedhitte in een stekende maniakale brandzon bij 36°C, heb ik mezelf toch ook ’ns bezoedeld met dergelijke onethische rijmethode en me gewaagd aan het zonet uitgevonden concept ’Slowspeed Shadow Riding’; dit is op het middenvak naast een rijdende vrachtwagen aan ongev gelijke snelheid in diens schaduw blijven hangen (werkt enkel als de zon zich rechts vd baan bevind en er een hoge aanhanger bij is uiteraard).. Best wel voelbaar efficiënt, zelfs het digitale thermometertje gaf een graad minder na enkele minuten.. Natuurlijk zie je de auto’s achter op je afkomen aan een rotsnelheid en zoeven ze doelbewust ostentatief met extra haat en agressie zonder richtingaanwijzer en half over de middenlijn naast je voorbij alsof je als motorrijder geacht wordt altijd en immer minstens aan 150Km/u vóór hun te blijven uitrijden zoals een pluchen nephaas bij een windhonden race.. Natuurlijk kan je maar 93 à 95km/u doen naast deze vrachtwagen om in diens schaduw te blijven en technisch gezien ben je die wél nog aan’t inhalen, al zij het aan een wel héél kleine meersnelheid... Maar de vraag is als volgt; Magda? U de èchte verkeersexpert aan U het woord!
Helaas kent onze taal veel barbarismen, en nog erger: als een woord maar lang genoeg gebruikt wordt in spreek- en straattaal, dan wordt het vanzelf opgenomen in de dikke 'Van Dalen'....Zodoende is 'portemonnee' geheel geaccepteerd, terwijl het een Frans barbarisme is van 'porte-monnaie' (=gelddrager).
WTF is een 'monnee'..?!
Toilet (ook een Frans barbarisme) is toch ook geen twalet..?
Gelukkig hebben we ons 'Groene Boekje' nog..
Is dit een kloon van @DKP ?
Nee
Edit: heb het niet eens gelezen, en ben dat ook niet van plan.
Ja, zeg! Dat kun je niet maken man! Wij moeten toch ook altijd die epistels van jou lezen, he?Nee
Edit: heb het niet eens gelezen, en ben dat ook niet van plan.
Denk dat bijna iedere motorrijder er een bloedhekel aan heeft; die hatelijke middenvakrijders op de autostrade. Bij elke rit heb je er wel herhaaldelijk mee te maken, zulke hufter(esse)s die het middenvak kiezen en er dan vastgeroest blijven hangen met cruisecontrol op 108km/u en beide poten op de Iphone, of er op het rechtervak naast/voor hun een voertuig is of niet. Wanneer je ze, noodgedwongen net ietsje boven de toegelaten max. snelheid met alle risico’s op boete erbij, langs links voorbij wil gaan en je hun een met bliksemschichten geladen blik toewerpt, ontdek je telkens weer een bekakte tuttebel mongool-smoel die terwijl ook nog ’ns doodleuk de gaspedaal aan’t plat duwen is..
Voor zo ver ik weet, in België althans, is dit een inbreuk op het verkeersreglement; je moet eigenlijk ALTIJD rechts rijden, de uitzondering is bij een inhaalmanoever (aan toegelaten max snelheid), dan mag je naar het middenrijvak om in te halen maar moet je dus meteen nadien terug op het rechterrijvak.. Een aanéénschakeling van meerdere continue inhaalmanoevers op dit rijvak kan indien de afstand tussen de ingehaalde voertuigen te klein is om op een veilige manier terug in te voegen (een lange rij vrachtwagens bijvoorbeeld).. Het meest linkse rijvak is eigenlijk voorbehouden voor prioritaire voertuigen zoals brandweer, ambulancen, politie, Harleys,..) Het is dus niet de bedoeling om als een vet egoïstisch schijtend nijlpaard in’t midden van de vijver te blijven protten. Ik ben wel geen verkeersexpert misschien heb ik het mis..
VANDAAG, wegens de ontiegelijk verzengde bloedhitte in een stekende maniakale brandzon bij 36°C, heb ik mezelf toch ook ’ns bezoedeld met dergelijke onethische rijmethode en me gewaagd aan het zonet uitgevonden concept ’Slowspeed Shadow Riding’; dit is op het middenvak naast een rijdende vrachtwagen aan ongev gelijke snelheid in diens schaduw blijven hangen (werkt enkel als de zon zich rechts vd baan bevind en er een hoge aanhanger bij is uiteraard).. Best wel voelbaar efficiënt, zelfs het digitale thermometertje gaf een graad minder na enkele minuten.. Natuurlijk zie je de auto’s achter op je afkomen aan een rotsnelheid en zoeven ze doelbewust ostentatief met extra haat en agressie zonder richtingaanwijzer en half over de middenlijn naast je voorbij alsof je als motorrijder geacht wordt altijd en immer minstens aan 150Km/u vóór hun te blijven uitrijden zoals een pluchen nephaas bij een windhonden race.. Natuurlijk kan je maar 93 à 95km/u doen naast deze vrachtwagen om in diens schaduw te blijven en technisch gezien ben je die wél nog aan’t inhalen, al zij het aan een wel héél kleine meersnelheid... Maar de vraag is als volgt; Magda? U de èchte verkeersexpert aan U het woord!
Dat is de spirit, ik lees die eindeloze stukken van jou ook nooitNee
Edit: heb het niet eens gelezen, en ben dat ook niet van plan.