Zelfbouw Bakker/Sp1 eindelijk gereed!

Status
Niet open voor verdere reacties.

haporta

Die hard MF'er
11 jun 2003
901
3
groningen
Na precies een jaar lang bezig geweest te zijn met onderdelen verzamelen afspraken maken met leveranciers, overheidsinstanties, motordealers en framebouwer Nico Bakker, is het me eindelijk gelukt.....
Mijn zelbouw project is klaar! :) :) :)

Vorige week maandag was de klap op de vuurpijl toen hij voor de RDW keuring moest, maar hij was in 1x goedgekeurd.

Ik zal in dit topic mijn ervaringen delen, zodat iedereen die met het idee loopt om zelf een motor te fabriceren, weet waar hij aan begint...

maar de voldoening is er:
full
 
mooie bike tobbedanser, gelukkig zijn er mensen die nog persoonlijkheid in de motor steken.

P.S. zulke koplampen heb ik ook nog ergens liggen, ik zat te twijfelen of ik ze boven of naast elkaar plaatsen zal. Hier staat het iig wel goed
 
Ben net door dit hele topic gegaan. Mijn complimenten; dat is een verdomd mooi stuk werk. Kan je trots op zijn. :}

Een paar honderd posts terug zag ik iets over LED's voor je achterlicht en dat die hier in Nederland niet te krijgen zijn. Nu weet ik niet of je hier al iets anders voor hebt of dat je gewoon bij je oude achterlicht bent gebleven. Maar voor het geval dat; probeer je geluk eens bij http://clearalternatives.com/index.html
Ze hebben in ieder geval vervanging voor een VTR1000. Als je op de pagina voor de VTR bent gekomen zie je drie mogelijkheden. De bovenst (goedkoopste) wil je geloof ik niet; da's helder glas met rode conventionele ballonnetjes er in. De tweede is helder glas met heldere ledjes die rood opgloeien. De derde, met de richtingaanwijzers ingebouwd, is wel wel erg onnederlands (geen kermis aan mijn fiets, wij zijn een saai volk).
Afijn, ik heb een week geleden een vervanging voor mijn motor besteld en nu al heb ik bericht van het postkantoor dat ie is gearriveerd. Dat ging vlot. Verzenden kostte $10 extra.
 
echt.. ik heb er geen woorden voor.. t ziet er egt te vet uit!! hen je topic nog nie helemaal gelezen, maar dat ga k morgen denk wel ff doen!!

maar wat k tot nu toe gelezen heb... echt super veel RESPECT :} !!!
Dank je voor het compliment, ben er zelf ook erg tevreden over, en voldaan :Y

Leestips: eerste pagina's uiteraard, en vanaf pagina 19 (onderaan) begin ik met het strippen en weer opnieuw opbouwen van de motor, nadat de onderdelen van de spuiter kwamen.. scheelt een hoop leeswerk ;)
 
Zo respect dan, even doorgelezen.. had je een weekje vrij
;)
Bedankt voor het compliment, nu alleen wachten op de zomer :] , want aan deze fiets geen pekel :N

Leuk dat je hier weer even komt kijken. Fantastische fiets heb je gemaakt, echt waar.
Had je nog wat aan mijn tip over het LED-achterlicht? Ik kan nog melden dat ik die met twee weken in huis had; dus met Clear Alternatives kun je best zaken doen. En ik ben heel erg tevreden over de LED's die ik daar heb besteld. Mijn achterlicht is een fraai vreugdevuur geworden, jammer dat ik niet achter mezelf aan rij. :)
Mocht je foto's willen zien: Honda F6 (Valkyrie) rijders
Op de laatste pagina kun je ze vinden.
 
Leuk dat je hier weer even komt kijken. Fantastische fiets heb je gemaakt, echt waar.
Had je nog wat aan mijn tip over het LED-achterlicht? Ik kan nog melden dat ik die met twee weken in huis had; dus met Clear Alternatives kun je best zaken doen. En ik ben heel erg tevreden over de LED's die ik daar heb besteld. Mijn achterlicht is een fraai vreugdevuur geworden, jammer dat ik niet achter mezelf aan rij. :)
Mocht je foto's willen zien: Honda F6 (Valkyrie) rijders
Op de laatste pagina kun je ze vinden.
Heb al een tijdje een undertail, dus ik heb helaas niets aan die led verlichting, wel moet ik hier wat aan gaan doen, want de huidige verlichting is ver beneden maats
 
Zo respect dan, even doorgelezen.. had je een weekje vrij
;)
Bedankt voor het compliment, nu alleen wachten op de zomer :] , want aan deze fiets geen pekel :N

Hahhaha...neejz, heb bij lange na geen weekje vrij...maar hard werken en centen verdienen...tsja, moet toch ergens me hobby van betalen! Mocht ik ooit zover zijn en een goed gevuld spaarpot hebben, dan komt er een VTR SP! :Y Naast nog wat andere hebbedingetjes in een garage _O- Dream on! True piece of art, true one of a kind! Wees er zuinig op, kerel! :]
 
Ja is op zich wel mooi denk ik, maar dan moet het wel superstrak gebeuren, anders ziet het er niet uit(als het golfend erop zit).
En ik heb het eigenlijk nog niet vaak echt perfect gezien.

Wat een geweldig stuk om te lezen, super knap staaltje werk. :}

Maar in je verhaal had je het ook over mods:
Nu heb ik zelf al de flappervlave-mod uitgevoerd.
Heb je zelf nog andere gedaan, zo ja, kun je die in detail beschrijven


Hoop je gauw eens te ontmoeten in het Noorden. Mischien eens bij de snacktent tpv TT-circuit Assen :+


SP@ndré komt met zijn SP in Kickxstart, maar daar hoort die van jou ook absoluut tussen.


Super gave machine. Ik wens je er heel veel veilige kilometers mee en geniet ervan :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan