Zo.... de Kerstboom staat....

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.682
113.292
Rèswèk
Mooi?

20191123_235415.jpg
 
Zeker, misschien kijk ik eroverheen. Maar waar zit de piek? :+
Is een euro tegenwoordig

Als ik niet hallef lam had geweest had het waarschijnlijk nooit gebeurd allemaal, maar ik vond een fles DropShot en tsja, ik had een beetje last van de keel... da's wel over nou :X
 
Bah!
Vreselijk alle kerstversiering als de Sint nog in het land is.
Kerstverlichting zou eigenlijk verboden moeten worden vóór 6 december!

Oh dat ben ik overigens met je eens. Ik heb geen gezin/vriendin/vrienden oid Sinterklaas mee te vieren maar ik hou er wel van. Voor die tijd hoeft het van mij ook niet.

Pepernoten echter.... :9~
 
Bah!
Vreselijk alle kerstversiering als de Sint nog in het land is.
Kerstverlichting zou eigenlijk verboden moeten worden vóór 6 december!
Nou ... nooit naar de Filipijnen komen dan maar ... hier is dat begin november al :X
 
Jaja, kerstmis is een big deal hier ...
Half november zijn er al redelijk wat eatery's* waar ze je eten serveren met een kerstmuts op :')

* eatery, zo noemen ze hier die simpele, maar best gezellige "restaurantjes" langs de weg. In de grotere en luxueuzere restaurants beginnen ze er later mee. Maar toch ook al eind november, begin december.

6 december zijn ze hier amper mee bekend ...

Ik vier zelf ook geen kerstmis, maar ach, ieder zijn ding zeg ik maar, dus laat ze hier maar doen :t
 
Ikzelf ben altijd blij als begin januari al die knipperende 'feest'-lampjes weer verdwijnen.
Kerstmis zelf oke, maar we worden hier net zo gek als die Amerikanen. Als je terugkomt van zomervakantie begint al dat gezeik over kerstmis :r
Dat is net zo belachelijk als dat we een keer 3 graden vorst hebben en dat ze beginnen te jammeren over de Elfsteden.... GRRRRRRRRRRRRRRRR!
Als ik NU in de auto zit en op de radio komt weer 1 van die standaard kerst-songs, dan klik ik DIRECT naar een andere zender.

Ze zeggen: "Kerstmis": Vrede op aarde............................... Voor mij is het VRETEN op aarde. Meestal heb ik de buik overvol, eeeh TE vol!
 
Laatst bewerkt:
Ikzelf ben altijd blij als begin januari al die knipperende 'feest'-lampjes weer verdwijnen.
Kerstmis zelf oke, maar we worden hier net zo gek als die Amerikanen. Als je terugkomt van zomervakantie begint al dat gezeik over kerstmis :r
Dat is net zo belachelijk als dat we een keer 3 graden vorst hebben en dat ze beginnen te jammeren over de Elfsteden.... GRRRRRRRRRRRRRRRR!
Als ik NU in de auto zit en op de radio komt weer 1 van die standaard kerst-songs, dan klik ik DIRECT naar een andere zender.

Ze zeggen: "Kerstmis": Vrede op aarde............................... Voor mij is het VRETEN op aarde. Meestal heb ik de buik overvol, eeeh TE vol!
Mooi hè die individuele vrijheid, wij mogen doen wat wij willen en jij mag jezelf van november tot maart opsluiten in je wc.

Sinterklaas is al naar de godverdomme geholpen door een handje vol jankende ontken ja-gers. En zodra die helemaal weg is gaan die ontken ja-gers op naar het volgende door blanken verzonnen feest. Net zolang totdat we alleen nog maar in een rieten rokje het kokosnoten/ bananen oogst feest mogen vieren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan