Zo.... de Kerstboom staat....

Dat snap ik ook wel dat het de haartjes van de (eiken-)processierups zijn die problemen veroorzaken.
(btw Zijn broer die in dennenbomen leeft, schijnt ook onderweg te zijn!)
Ik stond in mijn T-shirt onder de bomen die vol zaten met rupsen. Dan moeten er ook haartjes zijn.
Ik heb er niks van gemerkt. Ook niet later.................. Zoals ik al zei: je bent gevoelig of niet.
Zelf heb ik het in het voorjaar heel slecht als de berkenpollen in de lucht komen.

Ik zag onlangs dat ze in veel eikenbomen een mezen-nestkastje hebben opgehangen.
Die vogeltjes kunnen hard aan het werk!
Huid als een olifant blijkbaar 😲 ,mijn poezelige huidje was flink rood🥵:Y
 
Mooi hè die individuele vrijheid, wij mogen doen wat wij willen en jij mag jezelf van november tot maart opsluiten in je wc.

Sinterklaas is al naar de godverdomme geholpen door een handje vol jankende ontken ja-gers. En zodra die helemaal weg is gaan die ontken ja-gers op naar het volgende door blanken verzonnen feest. Net zolang totdat we alleen nog maar in een rieten rokje het kokosnoten/ bananen oogst feest mogen vieren.
Naar black Friday hebben we volgende week white monday :+
 
Nou! Die collectie gitaren ziet er goed uit.

Weet je trouwens dat er een motor in je kamer staat? Vol gekke lampjes? O-) ;):+:P
Dan zien ze me ook van de zijkant, kan geen hesje in fluorescerende kleuren tegenop.

Naar black Friday hebben we volgende week white monday :+
Want het weekend is voor de zwarten en op maandag zijn de witten aan de beurt?
En dan zou er met ons wat mis zijn? 🤨tsk tsk tsk...
 
Na black Friday hebben we volgende week white monday :+
Je kan dit beter ROETVEEG vrijdag noemen en MEELVEEG maandag. (anders wordt er gediscrimineerd/ raakt onze groen-rode medemens van slag)

Dus: zwart is gewoon zwart als het zwart is, wit is gewoon wit als het wit is..................:X
Maw een Piet is ZWART en een sneeuwpop is WIT!
 
Je kan dit beter ROETVEEG vrijdag noemen en MEELVEEG maandag. (anders wordt er gediscrimineerd/ raakt onze groen-rode medemens van slag)

Dus: zwart is gewoon zwart als het zwart is, wit is gewoon wit als het wit is..................:X
Maw een Piet is ZWART en een sneeuwpop is WIT!
En een neger bruin, dus dat gezeik met zwart is nog gewoon achterlijk ook want ze zijn bruin.
 
Dan zien ze me ook van de zijkant, kan geen hesje in fluorescerende kleuren tegenop.


Want het weekend is voor de zwarten en op maandag zijn de witten aan de beurt?
En dan zou er met ons wat mis zijn? 🤨tsk tsk tsk...
Nee alleen de vrijdag, rest moeten ze gewoon werken.
 
is groot genoeg zo
IMG-20191115-WA0001.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan