Zo.... de Kerstboom staat....

Het bouwjaar van de brommer matcht mooi met je interieur! Mooi hoor.
Met een juiste dosis sarcasme ;) Ik zoek me de tandjes naar Retro, regulier is er niks te koop, dat is allemaal zwart met verkeerd geschuurd hout. Alles is kubusvormig. :r Alles moet van steigerdelen gemaakt zijn.Getvâh...
Zelfs mijn stereo is retro. Setje van 4 goede Magnat boxen vond ik ook niet voor onder de prijs een luxe vakantie.. Ben een jaar op zoek geweest naar 4 dezelfde hanglampen, en dan heb je nog niet eens de kapjes..
 
Laatst bewerkt:
Mooi hè die individuele vrijheid, wij mogen doen wat wij willen en jij mag jezelf van november tot maart opsluiten in je wc.

Sinterklaas is al naar de godverdomme geholpen door een handje vol jankende ontken ja-gers. En zodra die helemaal weg is gaan die ontken ja-gers op naar het volgende door blanken verzonnen feest. Net zolang totdat we alleen nog maar in een rieten rokje het kokosnoten/ bananen oogst feest mogen vieren.
Gelukkig zijn hier de pieten nog zwarter dan zwart,en het enigste wat van riet is zijn de daken. :Y
 
Hmm, je brengt me wel op gedachten nu Rob. Ga deze z650 maar even versieren, scheelt me weer een kerstboom, rood is ie al, win-win dus.
20191123_113705_resized.jpg

:t
 
Misschien een rare vraag: maar als je zo’n Z660 binnen in de woonkamer hebt staan, gaat dat na verloop van tijd niet ruiken naar olie en benzine?
Overigens.....ik benijd je wel hoor want zou dolgraag ook mijn motorfietsen binnen willen stallen in de woonkamer maar helaas wordt dat niet goedgekeurd.
Het is dan ik eruit of de motoren eruit.
Zo jammer......
 
Misschien een rare vraag: maar als je zo’n Z660 binnen in de woonkamer hebt staan, gaat dat na verloop van tijd niet ruiken naar olie en benzine?
Overigens.....ik benijd je wel hoor want zou dolgraag ook mijn motorfietsen binnen willen stallen in de woonkamer maar helaas wordt dat niet goedgekeurd.
Het is dan ik eruit of de motoren eruit.
Zo jammer......
Nee hoor, er zit geen benzine in de tank, wel olie in het blok. Je ruikt echt niets. Mijn andere z650 die ik redelijk vaak gebruik kan ik niet kwijt in de huiskamer, te klein behuisd, anders stond ie er ook. Maar die heeft wel benzine dus die ruik je wel. Gaat hem niet worden dus..
 
Helemaal duidelijk en dank voor jouw uitleg.
Het aantal motorrijders dat hun stalen ros(sen) in de woonkamer zullen hebben staan zal aanmerkelijk klein zijn, maar het lijkt me echt super fijn om de machines zo kortbij te hebben.
Helaas een No Go voor mij maar ben blij voor jou.
Ik zag voorheen wel eens op televisie dat iemand in Amerika zijn auto in de garage binnen kon zetten en dan vanuit zijn woonkamer zittend op de bank alleen maar het hoofd hoefde te draaien en dan zijn auto kon zien staan omdat de garage dan aangrensde aan de woonkamer.
Ook zoiets geweldigs vind ik.
 
Dat lijkt me ook mooi. Ik heb een kennis die op het industrieterrein woont, in een ruimte voor kleine ondernemers met woonbestemming erop.
Die heeft 3 Mustangs er staan en al zijn onderdelen, het kantoorgedeelte is nu woonruimte. Dus als ie de huiskamerdeur opent ziet ie alles staan, geweldig.
Zelf heb ik een garage in de tuin, dus voor mij is het slechts 5 meter lopen. Deze z650 ben ik in de huiskamer aan het restaureren, werkt lekker makkelijk, en warm met de cv aan, muziekje erbij. Ondertussen staat ie er al 2 jaar... *O* :)
 
Gringe - Stefan... kerst is kut.. ( om andere redenen.. lekker belangrijk )

MAAR.. vrouw helemaal lijp er van, die laat nu al een slakkenspoor achter als ze alleen al denk aan die teringboom opzetten..


MAAR.. Rob... ik zag nu dus een alternatief dat mij wel aanstaat, om die ***YEYEYEYE*** kutkerst een stuk leuker te maken..

Dus.. foto laten zien " VROUWWWW!! " we gaan kerst anders doen dit jaar, DIT word onze boom... ...
Maar.. jij mag kiezen , de vroegere rode .. ( nu groen ) .. of de oude groene .. ( lang verhaal )

...
Ze moet er nog even aan wennen, het slakkenspoor droogde op..

Maar.. geef niet zo snel op... de kerstmissie voor dit jaar is bekend... ga proberen zo'n motor hier naar binnen te lullen :) :) :)



.. k zal m'n adem niet inhouden of t lukt.. máár...
 
Alle feestdagen, verjaardagen en de verplichte toneelstukjes. Nooit mijn ding geweest. Toen niet, nu niet, nooit niet. :N


T heeft voor mij gewoon een bijsmaak, maar dat -verplicht- gezellig doen... *mhe* hoeft toch niet zo nodig van me.
Heb geen excuus nodig om een feestje te bouwen.

Toegegeven.. ja, dan ben ik echt een gringe achtige.. m'n nekhaar gaat echt overeind van die kerstliedjes.
( tenzij, iets met gillende gitaren ;p )

Vind sinterklaas veel leuker ( nog steeds! , want.. fuck opgroeien )

Máár.. ja.. m'n vrouw ( lees, de hersenen van de 2 ) , vind het echt helemaal geweldig.
Speel t spel dan wel mee zoveel mogelijk.

Want.. jah.. och... ben ook gek op lekker eten :) :) :) * nom nom nom *
 
Hier ook een hekel aan, behalve Skyradio vanaf 1 december. 1 maand per jaar trek ik die meuk en staat mijn beltoon ook op Mariah Scary.

De vriendin en haar dochter heb ik al vrij duidelijk gemaakt dat ze van mij geen hulp hoeven te verwachten bij het versieren van het huis en toen dochter vroeg wanneer de kerstboom weer opgeruimd werd (hij staat nog niet eens...), zei ik tweede kerstdag en keek ze boos, verdrietig en teleurgesteld tegelijk. Heb daarna genuanceerd naar het weekend na de kerst, vond ze nog steeds niets.
 
_O-_O-

Jullie zijn knetter gek..
Ik zou afgeschoten worden, en in het meest gunstige geval, zou ik er naast komen te liggen met
de zelfde lampjes om mijn nek gebonden

(ja, jaloersssss)
 
heerlijk tijd... Ik neem er meestal 2 a 3 weken voor vrij zodat ik met kerst en oudernieuw nergens aan hoef te denken... Lekker inkoopjes doen, kadootjes onder de boom, chillen, door de wijk heen wandelen om niks wijzer, maar wel relaxter te worden... Vuurwerkjes inslaan. geen voornemens. Dan ik het nieuwe jar helemaal met een schone lei beginnen
 
Misschien een rare vraag: maar als je zo’n Z660 binnen in de woonkamer hebt staan, gaat dat na verloop van tijd niet ruiken naar olie en benzine?
Overigens.....ik benijd je wel hoor want zou dolgraag ook mijn motorfietsen binnen willen stallen in de woonkamer maar helaas wordt dat niet goedgekeurd.
Het is dan ik eruit of de motoren eruit.
Zo jammer......
Ik heb er regelmatig 3 of 4 binnenstaan, én 1 in de gang. Ook daar ruik je niks van... Soms na stevig gummen, als ik meteen doorrij naar binnen ruik je warm rubber en de afkoelende motor (en frame) maar over het algemeen ruikt het hier lekkerder als een huis waar een hond of een kat woont. En ik heb geen gewoontereuk want door de weeks ben ik er niet, is alleen de "schoonmaakster" er maar...
 
Terug
Bovenaan Onderaan