ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

20191225_122435.png
 
Hij schijnt redelijk nors te zijn, maar ik ken hem zelf ook niet. Ik zou m'n spullen zo afleveren bij hem mocht ik het nodig vinden.
 
Zo erg? Hij heeft toch wel een naam.
1 keer daar geweest om een db killer te halen en vond hem nogal aan de prijs maar hij beweerde dat het een vastgestelde prijs was.
Toch maar gekocht en thuis maar even de site van de importeur bekeken en daar was dezelfde db killer 10 Euro goedkoper inclusief de verzendkosten.
Ik heb daarop Nico gebeld en het verhaal uitgelegd. Hij reageerde nogal boos:? En zei letterlijk, wat zit je nou te zeuren over een tientje. Als je dat tientje zo belangrijk vind dan kom je maar langs om dat tientje te halen. Zo gezegd zo gedaan. Nico was er zelf helaas niet maar een collega die op dat moment de tent runde deed niet moeilijk en gaf de 10 Euro netjes terug. Dit was voor mij de laatste keer dat ik bij die tent ben geweest.
 
Mja meneer Lemstra van Lemstra motoren in Alkmaar kan ook heel nors overkomen maar is eigenlijk een hele goede kerel. Zoiets?

Terwijl ik dit tik komt het bericht van Gerard er opeens bij. Tja kan me dat van beide kanten wel voorstellen. Jij verwacht netjes behandeld te worden (terecht overigens). Hij denkt misschien: pfff, heb je weer zo'n koopjesjager.
 
1 keer daar geweest om een db killer te halen en vond hem nogal aan de prijs maar hij beweerde dat het een vastgestelde prijs was.
Toch maar gekocht en thuis maar even de site van de importeur bekeken en daar was dezelfde db killer 10 Euro goedkoper inclusief de verzendkosten.
Ik heb daarop Nico gebeld en het verhaal uitgelegd. Hij reageerde nogal boos:? En zei letterlijk, wat zit je nou te zeuren over een tientje. Als je dat tientje zo belangrijk vind dan kom je maar langs om dat tientje te halen. Zo gezegd zo gedaan. Nico was er zelf helaas niet maar een collega die op dat moment de tent runde deed niet moeilijk en gaf de 10 Euro netjes terug. Dit was voor mij de laatste keer dat ik bij die tent ben geweest.
Waarom koop je hem dan niet gewoon dan eerst bij de importeur ? vaak doe Ik eerst hier en daar wat prijsopgaven .
 
Vanmiddag eindelijk eens een fatsoenlijke foto van de linkerkant kunnen maken sinds we de bedrading hebben aangepakt (het was steeds te donker onderweg naar huis, en in 't weekend steeds geen tijd).

Zitten nu ook Ali spiegeltjes op die een tikje zwaarder zijn dan de (eveneens Chinese) ER-6 look spiegels die erop zaten waardoor ik ook bij 4.500/5.000 rpm nog fatsoenlijk zicht naar achteren heb.

Vind ze zelf niet misstaan :t
img_20191229_132131218_hdr-jpg.1453344
 
Het ziet er goed uit zo. Zelf heb ik originele Z1000 spiegeltjes op m'n 1100 zitten en volgens mij zijn ze vergelijkbaar met die van jou.
Ze bevallen mij prima. Op de 1200 heb ik Rizoma bar-end spiegels zitten en ook die zijn goed. Maar, dat zijn wel originele Rizoma's en geen cheapo kopieen uit china.
 
Mja meneer Lemstra van Lemstra motoren in Alkmaar kan ook heel nors overkomen maar is eigenlijk een hele goede kerel. Zoiets?

Terwijl ik dit tik komt het bericht van Gerard er opeens bij. Tja kan me dat van beide kanten wel voorstellen. Jij verwacht netjes behandeld te worden (terecht overigens). Hij denkt misschien: pfff, heb je weer zo'n koopjesjager.
in 2015 een kawa GTR 1400 bij Lemstra gekocht van uit Twente ,... ik vond het top daaro
 
1 keer daar geweest om een db killer te halen en vond hem nogal aan de prijs maar hij beweerde dat het een vastgestelde prijs was.
Toch maar gekocht en thuis maar even de site van de importeur bekeken en daar was dezelfde db killer 10 Euro goedkoper inclusief de verzendkosten.
Ik heb daarop Nico gebeld en het verhaal uitgelegd. Hij reageerde nogal boos:? En zei letterlijk, wat zit je nou te zeuren over een tientje. Als je dat tientje zo belangrijk vind dan kom je maar langs om dat tientje te halen. Zo gezegd zo gedaan. Nico was er zelf helaas niet maar een collega die op dat moment de tent runde deed niet moeilijk en gaf de 10 Euro netjes terug. Dit was voor mij de laatste keer dat ik bij die tent ben geweest.
Nou kan zijn reactie wel een beetje begrijpen...

Hetzelfde als schoenen passen in een schoenenzaak en dan online kopen...maar bij jou omgekeerd

Ik heb van tevoren natuurlijk een prijs opgave gevraagd..
 
Terug
Bovenaan Onderaan