Zwakke weggebruiker – zwakzinnige weggebruiker!

benelli491GT

MF'er
20 feb 2009
229
0

zat gisteren naar het nieuws te kijken kom je dit tegen :o (op de snelweg he!)

die kerel heeft dit dus voor een weddenschap gedaan... leuk als die vrachtwagen even op zijn rem gaat staan


[bron] 2fast4u.be (kon het filmpje niet direckt vinden)
 
Laatst bewerkt:
Vind die vrachtwagen knap hard rijden :+

Vind die prestatie van die fietser nog niet echt overtuigend, het wereldrecord staat op iets van 240 km/pu :o
 
wtf bijna 270km per uur achter een dragracer je moet het maar durven!

tja toen ik het filmpje voor het eerst zag had ik het gevoel dat er iets heel ergs ging gebeuren (vrachtwagen die remde etc).
maar op dat zout achter een dragracer heb je daar geen last van.
je moet gewoon goed kunne schakelen en in de vacum blijven van de dragster (zodat je door de dragster aangezogen word)
 
wtf bijna 270km per uur achter een dragracer je moet het maar durven!

tja toen ik het filmpje voor het eerst zag had ik het gevoel dat er iets heel ergs ging gebeuren (vrachtwagen die remde etc).
maar op dat zout achter een dragracer heb je daar geen last van.
je moet gewoon goed kunne schakelen en in de vacum blijven van de dragster (zodat je door de dragster aangezogen word)

Je moet ook nog fietsen natuurlijk en vraag maar aan Fred hoe hard dat zout is.

(2x gevallen bij een snelheid van 209 km/h en 232 km/h; 24 botten gebroken)
 
Theo Bos kan dit stukken beter:
:X :}

Maar echt slim is natuurlijk niet, hoeft maar iets op de weg te liggen en dan met je heel wat huid armer en waarschijnlijk ook nog wat botten gebroken.
 
Laatst bewerkt:
wtf bijna 270km per uur achter een dragracer je moet het maar durven!

tja toen ik het filmpje voor het eerst zag had ik het gevoel dat er iets heel ergs ging gebeuren (vrachtwagen die remde etc).
maar op dat zout achter een dragracer heb je daar geen last van.
je moet gewoon goed kunne schakelen en in de vacum blijven van de dragster (zodat je door de dragster aangezogen word)

Tot je net buiten het vacuüm komt en in de vortex van de wagen, dan lig je op je muil en vervolgens een paar maanden in het ziekenhuis.
 
Met zulke snelheden ga ik groeten ;)

Maar wat heeft dit met motoren te maken :?
Een fiets is toch een net als een motorfiets alleen dan zonder motor, zijn maar 5 letters verschil. ;)
Als ze motorkleding verplicht maken moeten ze ook voor fietsers die boven de 50 km/h komen (beschermende)fietskleding verplicht stellen. :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dat van de fietser niet zo speciaal...

Tijdens het trainen doe ik dit vaak, als ik haast hebt om naar huis te gaan. Ok het is gevaarlijk maar ja...
 
haha wat moet ik van me zelf denken?

Op de motor: netjes mijn beschermende kleding aan. :Y

Op de mountenbike in de Ardennen: Een korte zeem, t-shirt en een helmpje op. :X
 
Gezien het hoge offtopicgehalte zal dit topic niet erg oud worden denk ik :) Maar fietst die vent nu op eigen kracht of haaktie aan bij die vrachtwagen?

Hoe dan ook zou ik geen 100 kmpu willen rijden met banden van 2cm breed :S
 
Terug
Bovenaan Onderaan