Aankoop tip van de week 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
485412442_o.jpg


485412574_o.jpg




http://www.ebay.com/itm/ANTIQUE-HUB...ltDomain_0&hash=item3cbf2e7ee4#ht_6514wt_1396
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog interesse in een Bert en Ernie speelgoed zijspan, ik wilde de mensen van dit forum 1e keus geven anders wordt het Marktplaats.
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog een niet verklooide, echt originele Stoye bak kopen ?

KLIK

Verkooptekst is echt geweldig _O-
:^


Translate
Veiling deze mooie zijspan "Stoye een"!

Beelden kunnen nu al zeggen een paar, maar natuurlijk wil ik het geschatte potentiële kopers kunnen nog steeds enkele kleine details.

In het zijspan is niet, zoals sommigen hier weer meteen verdacht een schuur te vinden.

Maar nu aan de staat!

Het zijspan is in een zeer goede gebruikte staat. D.w.z. De gebruikte software is extreem, die op zijn beurt goed is omdat een commodity is ongebruikt in de hoek is geen goede grondstof. Heb je het?

De licht vervormde rechterkant leidt tot de conclusie dat de SW is kolidiert met een combineren, suggereren de linkerkant en de achterkant en voorpagina dat de combinatie van grote was en is begraven de gehele SW onderling.

Zoals te zien in de foto's, de bodemplaat is niet in bijzonder goede staat, maar het is veel beter om het spatbord van de SW-wiel. Dit is fragmento beschikbaar.

Een lijst van onderdelen te repareren, en de ontbrekende delen wil ik hier beginnen, het is iedere klusser zijn eigen ding, en een aantal voertuigen in hun originele staat en waarderen hun patina, anderen moeten ruimen en de swirl weer en alles heeft om te kijken als nieuw. Kwestie van opinie.

Echter, een lijst van de delen van waarmee ik bedoel dat ze nog steeds volledig bruikbaar:

Het kan het gewicht van het zijspan worden vermeld, ik denk dat het op ongeveer 30 kg van gemengde schroot (ter waarde van ongeveer € 3), het verminderen van de software is aan ons in de regen op de boerderij. D.w.z. Het creëert een self-pickup vergoeding van € 2, indien aan het SW einde van de veiling zal niet worden verkocht voor meer dan 3 €.

De winnaar van de veiling, bied ik mij (op mij) om een ​​biertje te drinken en over oud-timers praten. AWO sport en inclusieve kijk naar RT125. Ondertussen moet de winter worden gegaan door bied ik glühwein in plaats van bier ook.

Gelieve geen buitenlandse bieders, omdat de ervaring leert dat het te wijten is aan de spraakbarriere tot misverstanden.

Ha, nu bijna vergeten, de oorsprong: ik heb de zijspan gevonden op een wandeling met mijn vrouw in het bos - een bos vondst, bij wijze van spreken. Vandaag heb ik hem met haar uit het bos gehaald, conclusie: De plaats ziet er nu mooier, want natuurlijker.

Geniet van biedingen en vergeet niet: Als je wilt dat ik zetten moet men zoveel mogelijk (en betalen) bieden, omdat ik moet betalen hogere vergoedingen Ebay


Google translate voor de niet Duitssprekenden. :} :}
 
Laatst bewerkt:
vindt hem zelf buitengewoon mooi , hoezo rommelig :? :? :? :? :?

Heel die cv-buisen stellage aan de rechter zijde van het voorwiel bedoel ik.
Heb het al vaker gezegd; kwa techniek vind ik het echt mooi gedaan, maar ik vind het niet mooi om te zien
 
Vin hem eigenlijk niet zo heel mooi :N

Veel te rommelig/vol bij het voorwiel, en waarom staan die uitlaten zo achterlijk omhoog :?
Ach.. het is een koopje met wat werk. _O-
Het mag van mij ook iets minder hoor. Duitsers. ;)
vindt hem zelf buitengewoon mooi , hoezo rommelig :? :? :? :? :?
Leek me wel een opvallende curiositeit, dus vandaar even gepost ter lering en vermaak. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan