Aankoop tip van de week 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat zal dan wel niet, want er staat vast niet voor niets bij dat die voor onderdelen is....
maar ook die wielen, schommel, bak etc moetne het toch wel waard zijn?
of de foto's moeten wel een heel vertekend beeld geven....
 
Deze duikt al enige tijd op MP op, al het zwart is iig recent (ik heb slechtere foto's gezien iig) en de vorige advertentie vermeldde iets over zwaar of slecht schakelen....

Desalwelteplus denk ik, als ik ff wat geld over zou hebben...... Maar ik en geld over hebben :(
 
Deze duikt al enige tijd op MP op, al het zwart is iig recent (ik heb slechtere foto's gezien iig) en de vorige advertentie vermeldde iets over zwaar of slecht schakelen....

Desalwelteplus denk ik, als ik ff wat geld over zou hebben...... Maar ik en geld over hebben :(

Moet je toch een kleine carriere switch maken, moet je gaan Sjouwfeuren op de bakwagen ;) kan je nog eens een fooi mee pakken
 
Moet je toch een kleine carriere switch maken, moet je gaan Sjouwfeuren op de bakwagen ;) kan je nog eens een fooi mee pakken


B| Begonnen op de bakfiets, voel mijn rug nog, en fooi? Hoop gezeik aan je kop van klanten die 750 kilo papier op de 3e verdieping van het grachtenpandje willen hebben en niet begrijpen dat de sjouwfeur daar niet zoveel voor voelt... Nee laat maar, komp wel goe met Ikke zo ;)
 
B| Begonnen op de bakfiets, voel mijn rug nog, en fooi? Hoop gezeik aan je kop van klanten die 750 kilo papier op de 3e verdieping van het grachtenpandje willen hebben en niet begrijpen dat de sjouwfeur daar niet zoveel voor voelt... Nee laat maar, komp wel goe met Ikke zo ;)

hee, vrije dag vandaag ;)
 
Ik denk dat ik mijn boodschappen tas ook maar eens een uurtje aan de HD van de buurman hang, dan is ie daarna ook ineens heel veel geld waard.
_O-
 
Nee een Bolletje is zeker niet licht. Heb zelf een 900 die ik aan het opknappen ben en dat is toch wel een zwaar loeder. Maar misschien is de combi met die Uralbak locht.. :+
 
Laatst bewerkt:
+ 1 !
_O-Nu woon ik al een tijdje in Brabant maar ik heb werkelijk geen idee wat een "lochte motor" is.
Verder best een stoer ding voor een olifantenfeestje ofzo.

'locht' zou hier nog wel vertaald worden als 'licht', past alleen idd niet helemaal in de context _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan