Aankoop tip van de week 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik wilde eigenlijk zegen dat ik het wel een mooie combinatie vind maar dat ik bang ben voor de vraagprijs.
Maar na max zijn reactie houd ik wijselijk mijn mond dicht. :9


Een ieder heeft recht op een eigen mening. Wees geen kudddedier maar een Qbird. })

By the way, je geeft je mening en neemt deze weer terug. :?

Als ik zie wat er hier aan knutselwerk langs komt vind ik die Yamaha combi best stoer. *O*
 
:P :P

Er heeft al iemand 2000 euro geboden ...... Denk niet dat ie hem daarvoor weg doet.
Ruilt ie ook in? Misschien wil ie wel (net als mij toen) wel een eenvoudige combinatie inruilen om toch nog wat te hebben. Wat een heerlijk brede (zijspan) bak.

Wijlre (spreek uit Wielder) ligt hier slechts 8 km vandaan .......
Een proefrit met de combinatie is goed te combineren met een bezoek aan en proeven bij de Brand´s bierbrouwerij die er ook ligt.
Nooit zijspan gereden, dan eest flink "proeven" in de brouwerij en dan volgas die 2 scherpe bochten (1 x L, 1 X R) door die voor de brouwerij liggen. Dan heb je in ieder geval een roemrijke, motorrijder- waardige dood! Haha!

}) _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik zou niet weten waarom je je dag zou verpesten met Brand bier :?
Maar 2000 zal ie inderdaad niet doen. Die dingen doen tussen de 7000 en de 10.000, waarbij dit een hele mooie lijkt.
 
Ik zou niet weten waarom je je dag zou verpesten met Brand bier :?
Maar 2000 zal ie inderdaad niet doen. Die dingen doen tussen de 7000 en de 10.000, waarbij dit een hele mooie lijkt.
En die dingen rijden echt goed hoor , heb een kennis (ik spreek vloeiend noors _O- ) met 3 op de motor en aanhanger en het gaat goed vooruit , 1600 km om naar een Belgisch treffen te komen , petje af hoor :Y
 
Om tot de werkelijke aard van de draad te komen:

http://link.marktplaats.nl/582930585

Mooie combi, ben alleen bang dat het wel wat moet kosten. :)

Zo´n Kyrnos is een zijspan voor `meisjes`. Wie daar niet mee kan rijden, kan nergens mee rijden. Stuurt té goed. Meer als tien jaar geleden voor het eerst met zo´n ding gereden en het gaat mij `nog steeds`gewoon iets te makkelijk de hoek om. Jammergenoeg ook vrijwel géén bagageruimte en veel te laag gebouwd voor mijn doeleinden.

Voor beginnende voorzichtige zijspanrijders zonder reisambities echter de ideale moderne opstapper. Schat het in op max. 7.000 euri. Zeker niet meer, in welke staat dan ook.
 
Nou ze gaan voor 8000,- ongeveer. Maar misschien heb je mazzel met 7.
Ik vind ze ook niet mooi. Sowieso een Diversion al niet, maar deze bak zeker niet.
 
+ 1 !
_O-Nu woon ik al een tijdje in Brabant maar ik heb werkelijk geen idee wat een "lochte motor" is.
Verder best een stoer ding voor een olifantenfeestje ofzo.

daar heb ik nog eens een misverstand over gehad met een collega van mij.
Hij woont 80km links van mij (allebei in Brabant) en dit woord betekend bij mij en hem dus precies het tegenovergestelde.
Bij ons betekend het log (lomp/groot/bot) Ik denk dat dat net zo'n woord is als mais. Dat wordt bij ons ook met een t erachter uitgesproken.

Bij die collega van mij betekend het licht. Wat daar de gedachte achter is weet ik niet.

toch mooi zo'n dialect
 
Nou ze gaan voor 8000,- ongeveer. Maar misschien heb je mazzel met 7.
Ik vind ze ook niet mooi. Sowieso een Diversion al niet, maar deze bak zeker niet.

Voordat ik de Beemer kocht had ik bijna een Diversion 900 gekocht met een GT bak, die moest ook 8 duuzend opbrengen.

Ging op het laatste moment niet meer door *O*
 
Laatst bewerkt:
The size doesn't matter if you ask the ladies..

Zelf zou ik wel een Zündapp KS750 werhmachtsgespann willen maar de prijzen zijn buitenaards voor die dingen.


Schön nicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan