Aankoopadvies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat schrijf je nou voor bullshit?.
Dat je met een 140 pk plus niet goed naar 100 kan optrekken.
Weetje er word hier de grootst mogelijke bullshit en complete onzin geschreven over hypersports/superbikes.
Terwijl schrijver er nog nooit op gereden heeft .
En het bij een natte droom qua fantasie blijft.
Had ik maar zo een hypersport/superbike.

?
Ik durf bevestigen dat ik m'n 110 pk 749 harder naar de 100 lanceer dan de 1290, gewoon omdat het voorwiel aan de grond blijft.
Koppeling los, gas open, kijken naar het lichtje en proberen net dan te schakelen.
Bij de KTM komt daar iets meer bij kijken.
 
Je kan zoveel voorbij rijden in de Eifel :Y ,niet iedereen is daar flink aan het gassen:];):z
Houden zich aan snelheid en zorgen daarmee voor minder geluid.
En die verpesten het niet voor anderen.
Dat gerace in de eifel ken ik wel stoere gastjes met kleine pikkies.
En doen dit om zo voor hun maatjes stoer te zijn.

Trouwens dit hele topic lijkt wel vol mensjes met kleine pikkies vol stoere praat.
En hebben geen idee dat je ook heerlijk kan rijden op een hypersport/ superbike.
Dan beginnen ze continue over die sv 650 en weet ik veel alsof dat het beste is wat er is.

Let goed op:Hypersports/superbikes rijden ook perfect.
Ook bij lage snelheid.
Sturen goed trekken normaal op naar 100 en ga zo maar door.
 
Laatst bewerkt:
?
Ik durf bevestigen dat ik m'n 110 pk 749 harder naar de 100 lanceer dan de 1290, gewoon omdat het voorwiel aan de grond blijft.
Koppeling los, gas open, kijken naar het lichtje en proberen net dan te schakelen.
Bij de KTM komt daar iets meer bij kijken.
Klein pikkie syndroom?
Ik ga harder dan die en de ander beweerd weer ik ga nog harder pffff.
Kinderachtig geklets toch?.
 
Laatst bewerkt:
Houden zich aan snelheid en zorgen daarmee voor minder geluid.
En die verpesten het niet voor anderen.
Dat gerace in de eifel ken ik wel stoere gastjes met kleine pikkies.
En doen dit om zo voor hun maatjes stoer te zijn.

Trouwens dit hele topic lijkt wel vol mensjes met kleine pikkies vol stoere praat.
En hebben geen idee dat je ook heerlijk kan rijden op een hypersport/ superbike.
Dan beginnen ze continue over die sv 650 en weet ik veel alsof dat het beste is wat er is.

Let goed op:Hypersports/superbikes rijden ook perfect.
Sturen goed trekken normaal op naar 100 en ga zo maar door.
Zeker ,maar of dat voor een beginner de juiste keuze is 😬
Ik heb een aantal zeer ervaren rijders op m,n Suzuki met meer dan 200pk laten rijden,kwamen toch terug met witte gezichten})
En van onervaren motorrijders op snelle sportmotoren ken ik er een aantal van die niet meer onder ons zijn ,of de nodige
lichaamsdelen missen.
 
Laatst bewerkt:
Zeker ,maar of dat voor een beginner de juiste keuze is 😬
Ik heb een aantal zeer ervaren rijders op m,n Suzuki met meer dan 200pk laten rijden,kwamen toch terug met witte gezichten})
Welk type is dat ?
Witte gezichten ok dan dan moet het wel iets ergs bruut zijn
 
Klopt, maar de wind kan op een gegeven moment ook wel vermoeiend zijn op de snelweg als je tegenwind hebt
Niet als je het gewoon wordt.
Ik ben op nakeds begonnen en na 1j reed ik probleemloos 600-800km per dag op m'n naked.
Na 2j zonder vermoeidheid 140-150km/u als cruise snelheid.
Wat schrijf je nou voor bullshit?.
Dat je met een 140 pk plus niet goed naar 100 kan optrekken.
Weetje er word hier de grootst mogelijke bullshit en complete onzin geschreven over hypersports/superbikes.
Terwijl schrijver er nog nooit op gereden heeft .
En het bij een natte droom qua fantasie blijft.
Had ik maar zo een hypersport/superbike.
Ik denk dat jij het niet helemaal snapt.
Trutten schud motortje dat.
hemel het niet zo op joh.
|(
Probeer je trol van de dag te zijn?
Minder dan 11s op de 400m en in ongeveer 9s naar 200km/u...
 
Niet als je het gewoon wordt.
Ik ben op nakeds begonnen en na 1j reed ik probleemloos 600-800km per dag op m'n naked.
Na 2j zonder vermoeidheid 140-150km/u als cruise snelheid.

Ik denk dat jij het niet helemaal snapt.

|(
Probeer je trol van de dag te zijn?
Minder dan 11s op de 400m en in ongeveer 9s naar 200km/u...
Ik snap het niet...rij op een hypersport/superbike dus snap het wel degelijk.maar laat maar.jij snapt er niks van merk ik..
 
@kirill007 .

Kijk deze kopel pk grafiek even en acceleratie cijfers van een GSX-R1000 .
Dan zie je het bullige karakter bij lage toeren al veel koppel beschikbaar.
Kan ook schakel lui rijden.
Ook rustig 40 en gewoon 100 halen zonder hoe jij het omschrijft.
Zijn jullie de TS nog aan het helpen of is het een spam topic geworden?
Nee ik wil niet spammen maar over hypersports en superbikes worden hier in dit topic wel onzin verhaaltjes geschreven..



IMG_20220526_165933.jpg
IMG_20220526_165920.jpg
 
Wat schrijf je nou voor bullshit?.
Dat je met een 140 pk plus niet goed naar 100 kan optrekken.
Weetje er word hier de grootst mogelijke bullshit en complete onzin geschreven over hypersports/superbikes.
Terwijl schrijver er nog nooit op gereden heeft .
En het bij een natte droom qua fantasie blijft.
Had ik maar zo een hypersport/superbike.
Los van ieders coureurs kwaliteiten, ik heb in Nederland wel met 165 pk gereden. Ik denk niet dat ik ze allemaal heb gebruikt. Ik z'n 1 en z'n 2 durf ik ik geen vol gas te geven tot aan de limiter. Ik z'n drie ga je dan al zo hard dat je ook op de snelweg rijbewijs afpak snelheden haalt.
Sure, als je goed bent op het circuit, of vindt dat het leven pas start bij 230+, veel plezier. Voor de overigen, 140 pk open trekken in z'n twee voelt al redelijk als ' hanging on for dear life'.
 
Los van ieders coureurs kwaliteiten, ik heb in Nederland wel met 165 pk gereden. Ik denk niet dat ik ze allemaal heb gebruikt. Ik z'n 1 en z'n 2 durf ik ik geen vol gas te geven tot aan de limiter. Ik z'n drie ga je dan al zo hard dat je ook op de snelweg rijbewijs afpak snelheden haalt.
Sure, als je goed bent op het circuit, of vindt dat het leven pas start bij 230+, veel plezier. Voor de overigen, 140 pk open trekken in z'n twee voelt al redelijk als ' hanging on for dear life'.
Leg uit dat je met een hypersport ook normaal kan rijden zonder motor schokt of rijd slecht bij lage toerentallen.
En daar kan topic starter die vraag stelt welke motor moet ik nemen toch ook iets mee??
Hij word snel de kant van een suzuki sv 650 opgeduwd als ik het hier zo lees..en dat er niks daarom heen is.
 
?
Ik durf bevestigen dat ik m'n 110 pk 749 harder naar de 100 lanceer dan de 1290, gewoon omdat het voorwiel aan de grond blijft.
Koppeling los, gas open, kijken naar het lichtje en proberen net dan te schakelen.
Bij de KTM komt daar iets meer bij kijken.
Beetje supersport heeft tegenwoordig wheely control en launch control, dus dat loskomen van het voorwiel valt wel mee; gewoon gas erop en 💨💨💨.
 
Los van ieders coureurs kwaliteiten, ik heb in Nederland wel met 165 pk gereden. Ik denk niet dat ik ze allemaal heb gebruikt. Ik z'n 1 en z'n 2 durf ik ik geen vol gas te geven tot aan de limiter. Ik z'n drie ga je dan al zo hard dat je ook op de snelweg rijbewijs afpak snelheden haalt.
Sure, als je goed bent op het circuit, of vindt dat het leven pas start bij 230+, veel plezier. Voor de overigen, 140 pk open trekken in z'n twee voelt al redelijk als ' hanging on for dear life'.
Watje:+
 
ik heb in Nederland wel met 165 pk gereden
Wie gaat er nou met 165pk in Nederland ook rijden 🥴🥴😂😂
Ik denk niet dat ik ze allemaal heb gebruikt.
Ik wil geen onverantwoord advies geven maar je kan gewoon aan je gashendel draaien 🥴🥴
Ik z'n 1 en z'n 2 durf ik ik geen vol gas te geven tot aan de limiter.
Dit kan ik enigszins wel begrijpen.... maar als je puur baseert op de wetenschap, dat je pas achterover flikkert met de motor zodra je een hoek van 90 graden overschrijdt (oftewel met je voorwiel loodrecht omhoog en dan nog een stukje verder) en voor je gevoel dat al is zodra het wiel 10cm van de grond komt 😂😂 + dat een wheelie altijd simpel met een tikje op de achterrem opgeheven kan worden.

Is die 'angst' om geen volgas te durven geven volledig ongegrond door wss onwetendheid..... En zou je het dus gewoon eens in stapjes moeten opbouwen en proberen. Dan zul je merken dat je veel meer gas kan geven dan jij nu denkt.

En nee dit is niet gevaarlijk zolang je het maar op een lange rechte weg doet waar je bij wijze van spreke een half uur op de weg kan blijven staan zonder dat er iets van verkeer aan komt :)
 
En niet met een ktm want die durven met de kop slaan.

Eerlijk, lager in toeren voelt een gsxr tov een 1290 als slap bier. Waar de gsxr écht indrukwekkend wordt zit je in tweede op de meeste wegen al ver boven de toegelaten snelheid.
Veel soepeler wel, een 4 cilinder.
 
Tijd voor een slotje, dank aan alle die het topic doen ontsporen, echt, chapeau :')

@JopG , mocht je later nog eens willen reageren als je tot een aankoop gekomen bent, evt met argumentatie en welke gevoelens er bij speelden, stuur even een berichtje naar 1 van de Crew, dan kan het topic open voor jouw slotreply
 
  • Leuk
Waarderingen: JopG
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan