honda rc36
MF veteraan
- 8 jun 2003
- 1.616
- 2.683
Trutten schud motortje dat.Ik kan je garanderen dat het na 3 maand te weinig lijkt als je van een MT09 komt.(super adventure ,niet de superduke)
hemel het niet zo op joh.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Trutten schud motortje dat.Ik kan je garanderen dat het na 3 maand te weinig lijkt als je van een MT09 komt.(super adventure ,niet de superduke)
Wat schrijf je nou voor bullshit?.
Dat je met een 140 pk plus niet goed naar 100 kan optrekken.
Weetje er word hier de grootst mogelijke bullshit en complete onzin geschreven over hypersports/superbikes.
Terwijl schrijver er nog nooit op gereden heeft .
En het bij een natte droom qua fantasie blijft.
Had ik maar zo een hypersport/superbike.
Houden zich aan snelheid en zorgen daarmee voor minder geluid.Je kan zoveel voorbij rijden in de Eifel ,niet iedereen is daar flink aan het gassen
Klein pikkie syndroom??
Ik durf bevestigen dat ik m'n 110 pk 749 harder naar de 100 lanceer dan de 1290, gewoon omdat het voorwiel aan de grond blijft.
Koppeling los, gas open, kijken naar het lichtje en proberen net dan te schakelen.
Bij de KTM komt daar iets meer bij kijken.
Hmm,als je een motor met kuip heb kan je ook last van turbulentie hebben en ook dat is zeer vermoeiend.Klopt, maar de wind kan op een gegeven moment ook wel vermoeiend zijn op de snelweg als je tegenwind hebt
Zeker ,maar of dat voor een beginner de juiste keuze isHouden zich aan snelheid en zorgen daarmee voor minder geluid.
En die verpesten het niet voor anderen.
Dat gerace in de eifel ken ik wel stoere gastjes met kleine pikkies.
En doen dit om zo voor hun maatjes stoer te zijn.
Trouwens dit hele topic lijkt wel vol mensjes met kleine pikkies vol stoere praat.
En hebben geen idee dat je ook heerlijk kan rijden op een hypersport/ superbike.
Dan beginnen ze continue over die sv 650 en weet ik veel alsof dat het beste is wat er is.
Let goed op:Hypersports/superbikes rijden ook perfect.
Sturen goed trekken normaal op naar 100 en ga zo maar door.
Welk type is dat ?Zeker ,maar of dat voor een beginner de juiste keuze is
Ik heb een aantal zeer ervaren rijders op m,n Suzuki met meer dan 200pk laten rijden,kwamen toch terug met witte gezichten
Dat was een Yoshimura GSX-R1000 getuned door Hoegee,die was erg bruut,in z,n 5 ging het voorwiel nog de lucht in,Welk type is dat ?
Witte gezichten ok dan dan moet het wel iets ergs bruut zijn
Niet als je het gewoon wordt.Klopt, maar de wind kan op een gegeven moment ook wel vermoeiend zijn op de snelweg als je tegenwind hebt
Ik denk dat jij het niet helemaal snapt.Wat schrijf je nou voor bullshit?.
Dat je met een 140 pk plus niet goed naar 100 kan optrekken.
Weetje er word hier de grootst mogelijke bullshit en complete onzin geschreven over hypersports/superbikes.
Terwijl schrijver er nog nooit op gereden heeft .
En het bij een natte droom qua fantasie blijft.
Had ik maar zo een hypersport/superbike.
Trutten schud motortje dat.
hemel het niet zo op joh.
Ik snap het niet...rij op een hypersport/superbike dus snap het wel degelijk.maar laat maar.jij snapt er niks van merk ik..Niet als je het gewoon wordt.
Ik ben op nakeds begonnen en na 1j reed ik probleemloos 600-800km per dag op m'n naked.
Na 2j zonder vermoeidheid 140-150km/u als cruise snelheid.
Ik denk dat jij het niet helemaal snapt.
Probeer je trol van de dag te zijn?
Minder dan 11s op de 400m en in ongeveer 9s naar 200km/u...
Is ook zeker onzin.... Gewoon wat vaker oefenenDat je met een 140 pk plus niet goed naar 100 kan optrekken.
Nee ik wil niet spammen maar over hypersports en superbikes worden hier in dit topic wel onzin verhaaltjes geschreven..Zijn jullie de TS nog aan het helpen of is het een spam topic geworden?
Gewoon terug naar de basis en die Z750 aanschaffen…prima motor om mee te beginnen.Zijn jullie de TS nog aan het helpen of is het een spam topic geworden?
Los van ieders coureurs kwaliteiten, ik heb in Nederland wel met 165 pk gereden. Ik denk niet dat ik ze allemaal heb gebruikt. Ik z'n 1 en z'n 2 durf ik ik geen vol gas te geven tot aan de limiter. Ik z'n drie ga je dan al zo hard dat je ook op de snelweg rijbewijs afpak snelheden haalt.Wat schrijf je nou voor bullshit?.
Dat je met een 140 pk plus niet goed naar 100 kan optrekken.
Weetje er word hier de grootst mogelijke bullshit en complete onzin geschreven over hypersports/superbikes.
Terwijl schrijver er nog nooit op gereden heeft .
En het bij een natte droom qua fantasie blijft.
Had ik maar zo een hypersport/superbike.
Leg uit dat je met een hypersport ook normaal kan rijden zonder motor schokt of rijd slecht bij lage toerentallen.Los van ieders coureurs kwaliteiten, ik heb in Nederland wel met 165 pk gereden. Ik denk niet dat ik ze allemaal heb gebruikt. Ik z'n 1 en z'n 2 durf ik ik geen vol gas te geven tot aan de limiter. Ik z'n drie ga je dan al zo hard dat je ook op de snelweg rijbewijs afpak snelheden haalt.
Sure, als je goed bent op het circuit, of vindt dat het leven pas start bij 230+, veel plezier. Voor de overigen, 140 pk open trekken in z'n twee voelt al redelijk als ' hanging on for dear life'.
Beetje supersport heeft tegenwoordig wheely control en launch control, dus dat loskomen van het voorwiel valt wel mee; gewoon gas erop en .?
Ik durf bevestigen dat ik m'n 110 pk 749 harder naar de 100 lanceer dan de 1290, gewoon omdat het voorwiel aan de grond blijft.
Koppeling los, gas open, kijken naar het lichtje en proberen net dan te schakelen.
Bij de KTM komt daar iets meer bij kijken.
Dat is voor watjes.Beetje supersport heeft tegenwoordig wheely control en launch control, dus dat loskomen van het voorwiel valt wel mee; gewoon gas erop en .
WatjeLos van ieders coureurs kwaliteiten, ik heb in Nederland wel met 165 pk gereden. Ik denk niet dat ik ze allemaal heb gebruikt. Ik z'n 1 en z'n 2 durf ik ik geen vol gas te geven tot aan de limiter. Ik z'n drie ga je dan al zo hard dat je ook op de snelweg rijbewijs afpak snelheden haalt.
Sure, als je goed bent op het circuit, of vindt dat het leven pas start bij 230+, veel plezier. Voor de overigen, 140 pk open trekken in z'n twee voelt al redelijk als ' hanging on for dear life'.
Maar wel een watje met een supersportDat is voor watjes.
SuperwatjeMaar wel een watje met een supersport
Wie gaat er nou met 165pk in Nederland ook rijdenik heb in Nederland wel met 165 pk gereden
Ik wil geen onverantwoord advies geven maar je kan gewoon aan je gashendel draaienIk denk niet dat ik ze allemaal heb gebruikt.
Dit kan ik enigszins wel begrijpen.... maar als je puur baseert op de wetenschap, dat je pas achterover flikkert met de motor zodra je een hoek van 90 graden overschrijdt (oftewel met je voorwiel loodrecht omhoog en dan nog een stukje verder) en voor je gevoel dat al is zodra het wiel 10cm van de grond komt + dat een wheelie altijd simpel met een tikje op de achterrem opgeheven kan worden.Ik z'n 1 en z'n 2 durf ik ik geen vol gas te geven tot aan de limiter.