Afschuinen / Kantelen

Oma Karin

Rookie
21 jul 2020
12
65
En dan eindelijk is vandaag het kwartje gevallen.... Ik durf die motor schuin te gooien!! 🤗😁 Nadat ik er eerst een keer naast gelegen had 🙈 Het heeft mij zoveel frustratie gekost dat ik het steeds net niet durfde. Vandaag een leeg stuk baan gepakt en maar heen en weer gaan. En opeens voelde ik het! Voor een ervaren motorrijder niks, maar voor mezelf een enorme overwinning die mij nu veel meer vertrouwen geeft. Die pionnen zitten gewoon tussen je oren ;-) Nu pak ik die uitwijkproef eindelijk met 53 km 😁
 
dat kan dan jaren duren als je het asfalt te dichtbij bekeken hebt... ik had dat met mijn eerste motor ook, gelukkig kon ik toen een paar lesjes weer mee draaien met beginners en ineens was ik erover heen. Heerlijk gevoel dan weer...
van harte
 
KNMV heeft ook hele mooie cursus dagen welke je wellicht interessant zou vinden.
Het zal je nog verbazen wat je allemaal kunt zonder het te weten! Maar het eerste succesje is binnen. 8-) 👍
 
Misschien een domme vraag, maar wat bedoeld men hier met afschuinen🤔
Men is nooit te oud om te leren.


-Edit-

Laat maar, die nietrechtkijkendpersoon leest maar weer de helft.
KANTELEN!!!! lampie, KANTELEN staat erbij|(
 
Belangrijkste is om niet te hard de bocht in te gaan.
Het is gemakkelijker om in de bocht te versnellen dan om in de bocht te vertragen
 
Terug
Bovenaan Onderaan