gsx1300r-driver
MF'er
- 1 jul 2004
- 51
- 0
geef de agent gewoon een percentage van de bekeuring als loon dan komt hij/zij vast wel aan zijn/haar quotem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ok de transalp agentjes zijn wel ok..had er net ineens 6 achter me aan in baksteen..dus dacht zal maar ff rustig rijden..blijven die knakkers gewoon achter me aan rijden..best wel vreemd om ineens voorrijder te zijn voor 6 van die gasten die netjes bij je aansluiten ..maar goed mijn rustig rijden bleek 70 te zijn toen ik toch maar even op mijn teller keek dus what the hell, blijf maar gewoon 70 rijden dan..ook zo lullig om 50 te gaan rijden ineens..ze hadden me dus best wel kunnen naaien als ze zoals sommige beweren hun quota moeten halen en alleen maar bonnen willen schrijven..maar dat hebben ze dus niet gedaan
Verreweg het merendeel van de verkeersongevallen in Europa wordt veroorzaakt doordat bestuurders zich niet houden aan de regels die de verkeersveiligheid bevorderen. Dat zijn er vele, maar snelheid is daar één van.Onderstaand stukkie kwam ik tegen op flitsservice.nl,
Heel verhaal.
Spee beweerde in het interview dat bij 35% van alle ongevallen snelheid de oorzaak is. Dit was volgens Spee in 1999 ook al zo en daaruit blijkt dat Spee dus toegeeft dat we met zijn beleid niets zijn opgeschoten. De rijsnelheden zijn omlaag, het aantal verkeersdoden is omhoog, 35% van alle ongevallen hebben volgens Spee snelheid als oorzaak.
Dus vijf jaar Spee-beleid heeft niets veranderd!
Verreweg het merendeel van de verkeersongevallen in Europa wordt veroorzaakt doordat bestuurders zich niet houden aan de regels die de verkeersveiligheid bevorderen. Dat zijn er vele, maar snelheid is daar één van.
In Nederland valt het wel mee met het aantal verkeersslachtoffers, maar ieder slachtoffer is er één te veel. In België en Frankrijk heeft een strengere controle op snelheid substantieel bijgedragen aan de vermindering van het aantal verkeersslachtoffers.
Bron: flitsservice.
Dat is het zelfde als aan de vos advies vragen of je 's nachts je kippenren open moet laten.
Tja, das denk ik ook de kern van de frustratie bij de meeste mensen. Ik denk dat er maar weinig zullen ontkennen dat verhoging van de snelheid ook een verhoging ban de ongevalskans veroorzaakt en daarnaast de kans op letsel en de ernst van het letsel bij een ongeval verhoogd.Helaas wordt op vooral snelheid gecontroleerd simpelweg omdat dit weinig inspanning kost en veel geld opleverd.
Zet een agent met camera en thermoskan koffie in de berm en je vangt een hoop geld.
Gelukkig wordt er tegenwoordig ook regelmatig op alcohol gecontroleerd, dit vind ik absoluut een goeie zaak.
Alleen valt me op dat bijna niemand het meer nodig vind om richting aan te geven, wat volgens mij ook gevaarlijke situaties kan opleveren.
Ook begint Nederland steeds meer op Engeland te lijken, als er een linkerrijstrook op de weg is, wordt hiervan het meest gebruik gemaakt en is de rechter rijbaan vrij om in te halen.
Het zou leuk zijn als hier eens wat meer aandacht aan zou worden besteed door onze "beste vrienden", want het begint er in nederland op te lijken dat deze dingen geaccepteerd zijn terwijl hier toch redelijke boete's voor staan en voor een hoop mensen (zoals voor mij) een hoop ergenis oproepen.
Je hebt gelijk, Jan. Die tijd heb ik achter me gelaten.Pan, geef het maar gewoon toe, je bent gewoon een "post whore"......
Je hebt gelijk, Jan. Die tijd heb ik achter me gelaten.
Overigens kan het controlebeleid wel irritatie oproepen, maar daarbij is het nog steeds de bestuurder zelf die te snel rijdt en niet de sanctie opleggende ambtenaar.
Hep die pliesie nou eg niks beters te doen dan bonnen uitschreiven?Wat ben jij mild op de vroege ochtend Pan!
Hehe...zo (her)kennen we je weer PanHep die pliesie nou eg niks beters te doen dan bonnen uitschreiven?
Tuig van de riggel is het, schorum eerste klas, kutsmerussen. Ga is aan je werruk en ga agter egte crimunele an. Volksveraaier.
Lekker scooren hè bij je baas, hep je weer 10 bekueringen uitgeschrefe voor 2km te hart.
As ik je nodig hep as mn cannabis hollandica uit mn tuin is gejat dan hep je geen teid. Maar as ik wat gefonde spulletjes op straat probeer te verkopen sta je binne twee minute voor mn smoel. Geen vergunning, terwijl ik mense allenig maar wil helpe met goeie en goedkope spulle.
Rij ik een beetje te hart in mn 500SEL hep ik een bon. Hartstikke stil op de Bijlmerdreef en ik maak tog geen ongeluk. Ga is agter de rijke crimunele an en niet agter mense zoals ik met een uitkering.
Ga is een eerlijk fak leren, pestkop, geil op je univorm zekers.
Zo beter, Remco?
Hep die pliesie nou eg niks beters te doen dan bonnen uitschreiven?
Tuig van de riggel is het, schorum eerste klas, kutsmerussen. Ga is aan je werruk en ga agter egte crimunele an. Volksveraaier.
Lekker scooren hè bij je baas, hep je weer 10 bekueringen uitgeschrefe voor 2km te hart.
As ik je nodig hep as mn cannabis hollandica uit mn tuin is gejat dan hep je geen teid. Maar as ik wat gefonde spulletjes op straat probeer te verkopen sta je binne twee minute voor mn smoel. Geen vergunning, terwijl ik mense allenig maar wil helpe met goeie en goedkope spulle.
Rij ik een beetje te hart in mn 500SEL hep ik een bon. Hartstikke stil op de Bijlmerdreef en ik maak tog geen ongeluk. Ga is agter de rijke crimunele an en niet agter mense zoals ik met een uitkering.
Ga is een eerlijk fak leren, pestkop, geil op je univorm zekers.
Zo beter, Remco?
wat ik me mbt dit onderwerp afvroeg is het volgende:
openbare dronkenschap kán beboet worden...
mag oom agent dan als ie er nog een paar moet schrijven bij sluitingstijd bij de kroeg gaan staan om iedereen die naar buiten gerold komt direct kan bekeuren voor openbare dronkenschap?????
R FLHep die pliesie nou eg niks beters te doen dan bonnen uitschreiven?
Tuig van de riggel is het, schorum eerste klas, kutsmerussen. Ga is aan je werruk en ga agter egte crimunele an. Volksveraaier.
Lekker scooren hè bij je baas, hep je weer 10 bekueringen uitgeschrefe voor 2km te hart.
As ik je nodig hep as mn cannabis hollandica uit mn tuin is gejat dan hep je geen teid. Maar as ik wat gefonde spulletjes op straat probeer te verkopen sta je binne twee minute voor mn smoel. Geen vergunning, terwijl ik mense allenig maar wil helpe met goeie en goedkope spulle.
Rij ik een beetje te hart in mn 500SEL hep ik een bon. Hartstikke stil op de Bijlmerdreef en ik maak tog geen ongeluk. Ga is agter de rijke crimunele an en niet agter mense zoals ik met een uitkering.
Ga is een eerlijk fak leren, pestkop, geil op je univorm zekers.
Zo beter, Remco?
HIER AL AAN GEDACHT? !!!!!!!!
Ik denk dat niemand voordat ze dit gelezen te hebben het door hebben,
maar het is zo dat politie en regering nu zichzelf verraait .
Volgens ? hebben ze te weinig bekeuringen uitgeschreven dit jaar.
En komen ze niet aan het gewenste bedrag of aantal bekeuringen dit jaar.
En moeten ze voor het einde van het jaar dat inhalen. !!!!!!!!!!!!!!!!!
Mensen let op!!
Het is niet zo.
Het is dat wij Nederlanders ons te goed aan de regels houden.
En daarom worden wij dus nu gestraft door meer oplettendheid van de politie .
Waar zijn wij nu helemaal mee bezig.
Tjonge tjonge wat een professionele bende zeg!!!!!!!!!!!!!!!
Bende,dat is het juiste woord. Niet de politie-agent als zodanig maar de uivoerende arm der wet in z'n totaliteit. Het is toch te zot voor woorden dat een collega van mij 8 bekeuringen krijgt omdat hij dezelfde aantal keren "gesnapt"is dmv trajectcontrlole op de A4 met 85 km/h.
Jawel, met een vrachtwagen,begrenst en goedgekeurd door diezelfde flutoverheid.!!
Bah.