Alles rijdt hier naakt!

En ik zei nog: NIET om die discussie weer op te starten hoor...

Vanochtend van Sant Feliu naar Tossa de Mar, en dan naar Lloret de Mar gereden, en weer terug... Paarhonderd bochies, heeer-lijk.
Wel in het leer, wel zweten, maar zonder had ik het niet gedurfd.
Die gasten die in Lloret op de bus stonden te wachten stonden óók te zweten, maar IK had MEER LOL!!!

Van de week nog een dagje naar Andorra, lekker de bergen in.
Da´s hopelijk koeler.
Al met al is dit wel een goede reden om mij in m´n vakantie vroeg mijn bed uit te krijgen: ´s morgens is het nog niet zo heet!
´s middags lekker het strand op, en ´s avonds aan de Sangria (o.i.d.).
Ik houd het hier nog wel ff uit!

Bedankt voor de hele meuk reacties, had ik niet verwacht.
 
Ik ben van mening dat iedereen zelf moet weten wat hij aantrekt.

Het gaat erom wat je zelf acceptabel vindt als risico. Motorrijden is gevaarlijker dan autorijden, waarom doen we het dan toch?? Heel simpel het is leuker! In je korte broek op je motor zitten is veel gevaarlijker dan in vol leer, waarom doen sommige dit dan? Heel simpel, met dit weer is het erg lekker en genieten! Even nog een extreme, Basejumpen is veel gevaarlijker dan op het strand zitten, waarom doen enkele dat dan toch? Heel simpel, er zijn mensen die het helemaal fantastisch vinden.

Ik rijd bijna altijd met volledig pak, maar toch vind ik het heerlijk om in korte broek en t-shirt over de boulevard van scheveningen te rijden. Mijn ouders wonen in twente, als ik daar ben rijd ik soms heerlijk in korte broek, t-shirt zonder helm door de weilanden.

Het is maar waar je jezelf fijn bij voelt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan