aso motorrijder

Ik ben ineens ook minder tolerant naar geveltuintoeristen.

Maar het zou inderdaad een lacher zijn als de buurman in kwestie zijn motorfietsen dan op 2 parkeerplaatsen neer gaat zetten. Precies voor Worf zijn deur. :}

Domme motorrijder dus want nu komt de gemeente de motoren verwijderen als hij dat niet zelf doet. Kun je zien hoe een non-communicatieve opstelling als een boemerang terug komt.

Als je het via de gemeente speelt komen ze je ongeveer binnen 15 jaar vertellen dat die kerel daar waarschijnlijk gewoon mag staan... :) Succes ermee he? :+
 
gevolg van een dergelijk gedrag is minder tolerantie met motorrijders wat ik hoop ik niet al te lang te hebben

dit begrijp ik ff niet helemaal, maar dat ga je me ongetwijfeld ff uitleggen.
Voor de rest kom je een beetje over als een zeikwijf, maar je zal in het echt vast een hele gezellige vent zijn.

En ik heb ook nog wel wat irritaties ten aanzien van sommige fietsers en automobilisten, maar om me daar nou www.fiets-forum.nl aan te gaan melden...

voor de rest is dit misscien nog wel een leuke site voor je: http://www.watbenjedan.tk
 
nou nou nou nou nou, waar gaat het heen met de wereld :+

verder heb je wel een prive leven ??

no hard feelings hoor maar moeten alle motorrijders "lijden" onder die buurman van je ?
 
Tot 4 jaar terug woonde ik in het Haags(ch)e Statenkwartier en mijn motor stond ook altijd in de "geveltuin" (opgelichte stoeptegel met een geranium die een dappere strijd leverde tegen de elementen). Ik kreeg pas problemen met de buren als ik mijn motor op een auto-parkeerplaats zette, DAT werd als asociaal gezien. Tja, je kunt niet iedereen tevreden houden. Aan de andere kant, als je twee motors op een smal stoepje zet is ook weer behoorlijk irritant voor voetgangers. Kortom: Als er weinig plek is moet je gewoon meer met anderen rekening houden, het haalt weinig uit om mensen als groep als asociaal te bestempelen.
 
Ik ben wel benieuwd waarom je je motor niet mag parkeren bij een geveltuin...


Mazzel,

Roland
 
In België is de wettelijk verplichte vrijgelaten breedte voor een voetpad anderhalve meter. Dit is overduidelijk een erg onrealistische maat, daar een groot aantal voetpaden gewoon zo breed niet zijn. Wanneer het voetpad wel breder is mag zonder echt probleem op overgebleven ruimte een motor geplaatst worden. Tenzij we natuurlijk komen aandraven met de bestaande 'verplichting' om motorvoertuigen op reguliere autoparkeerplaatsen te zetten, of met het bestaand verbod om op de stoep stil te staan of te parkeren.

heel afhankelijk van plaats tot plaats dus. Vraag gewoon een metertje open te houden of zo.
 
Mijn baas is een klootzak. Hij heeft een auto. -> ik heb een enorm negatief gevoel over autorijders. :X
 
Piccie van de situatie ter plekke kan handig zijn... want ik heb geen idee hoe een geveltuin gehinderd kan worden door twee motoren :?

[me]Fastcruiser probeert het nog ff :P [/me]


PS: Piccie = Foto
 
WTF is een Worf nou weer |(

Verklaard alles... he is a f*cking alien :o

worfbat(1).jpg
 
Uit de Dikke Van Dale op interpret:

"U hebt gezocht op geveltuin:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is."

Om meneer de Worf heeft dus weer een woord bedacht, of hij dan niet spellen...
 
ik zat al te denken..... toevallig heb ik net te horen gekregen dan een tadnheelkundig praktijk dat naast mijn studentenhuis is gevestigd bezwaar heeft gemaakt op mijn motor die daar voor tegen de paal staan afgesloten. Er is voldoende ruimte voor bejaarden met hun Marslandertjes om er voorbij te komen, snap het gewoon niet. Tis een drukke straat waar moet ik hem anders zetten.
is niet alsof die er last van heeft, kan het dnek ik gewoon niet hebben dat ik zon irritante student ben met een motor.... :P
 
Uit de Dikke Van Dale op interpret:

"U hebt gezocht op geveltuin:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is."

Om meneer de Worf heeft dus weer een woord bedacht, of hij dan niet spellen...

L :+ L

Woord schijnt toch te bestaan had ruim 276 hits bij Google. 8-)
 
ik zou bijna een hekel krijgen aan alle mf-ers want worf heeft een echt zeikerig topic begonnen. gelukkig scheer ik alles nieet over een kam dus mf-ers ik heb jullie lief behalve worf dan.
 
Nu vind ik Herr Worf een stille zeikerd B|

toch jammer, zo zie je maar dat gebrek aan communicatie leidt tot verandering van mijn mening tov zeikers. Ik had er nog zo een zin in. B|
 
Tjah, mijn buurman rijdt ook motor (heeeel soms) en heeft ook eens te kennen gegeven dat ie mijn motor liever binnen ziet staan dan onder de CARPORT! ook vind hij de aanhanger in onze voortuin een doorn in het oog..he can kiss my ass.

Hewi? no way, die heeft een andere stijl, for sure.
 
Tjah, mijn buurman rijdt ook motor (heeeel soms) en heeft ook eens te kennen gegeven dat ie mijn motor liever binnen ziet staan dan onder de CARPORT! ook vind hij de aanhanger in onze voortuin een doorn in het oog..he can kiss my ass.

Hewi? no way, die heeft een andere stijl, for sure.


hij gaat nog net niet zeggen wat voor plantjes je echter de ramen moet zetten :X
ik had heel hard gelachen als mijn buurman dit zou zeggen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan