Beetje Jammer

Status
Niet open voor verdere reacties.

old_Rayman

MF'er
2 jul 2001
174
0
Algemene praat;
Voor alle onderwerpen die niet in de andere forums passen. Het hoeft niet persé over motoren te gaan.

Dus nog maar een keer dan:

Te koop:
Alpine Tuning box voor een VW TDI (roode I) 110PK diesel motor. Past ook in Seat.
Winst: Ruim 30 PK en zo\'n 40 NM koppel.

F1000,-
 
Mijn fout landsaru dat ik er niet heb gezegd net waarom ik dat andere topic heb gesloten.

Je hebt inderdaad gelijk dat het een Algemeen Forum is, maar we willen eigenlijk niet dat dit een soort veredelde marktplaats.nl wordt, zulke sites zijn er specifiek voor bedoeld om spullen te koop aan te bieden, als we dat hier gaan toestaan (buiten motoronderdelen etc dan), dan zijn we bang dat het snel een zooitje wordt hier in Algemene Praat.

Daar komt ook nog bij dat dit soort topics net als topics waar men de URL van z\'n eigen homepage post het topic in feite alleen interessant is voor de topicstarter en niet voor de rest van de users, die interesseert het waarschijnlijk geen zak dat jij dat ding te koop hebt.

Mensen die geinteresseerd zijn hierin, kunnen mailen naar me@rutgerlandsaat.nl

Ik hoop dat je hem verkoopt en helaas voor jou gaat hier een slotje op, hoop dat m\'n verhaal duidelijk was. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan