Ben jij wel eens achterna gezeten op de motor ?

Ben je wel eens achterna gezeten op de motor ?

  • Ja

    Stemmen: 62 42,8%
  • Nee

    Stemmen: 64 44,1%
  • Ik zou het niet weten

    Stemmen: 19 13,1%

  • Totaal aantal stemmers
    145
"Het duurde niet lang voor ik weer zijn achterlichten vlak achter mij zag."


Reed ie achteruit achter je aan dan? :+
 
Een keer achterna gezeten door een busje van 1 of ander bedrijf wat ik niet kende. Ik probeerde em niet af te schudden ofzo, want kwam niet dreigend over, maar vondt het wel raar. Ik dus stoppen, telefoon aan me oor. Stopt dat busje achter me. Toen toch even voorbereiden op dingen die zouden kunnen gebeuren, ondanks dat ik niet verwachte dat ze een ouwe gs500 wilde jatten oid. Stapt er iemand uit, bleek dat een maat van me te zijn die ik al heel lang niet gezien had en dus ondertussen ander werk had en ook een busje van de zaak.

Toen maar even een praatje gemaakt en natuurlijk niet verteld dat ik klaar stond om em een puist voor z'n neus te geven met m'n helm.
 
op een of andere manier zit er elke keer als ik ga rijden zo'n wagen of motor achter me aan...en ze zitten altijd in een walkitalki te lulle dat ik links of rechts moet :+
 
Ik rij gelukkig over de overvolle A9 en dan krijgen ze geen kans mij te volgen.. zigzaggend door het verkeer..
1 keer achtervolgd door een motor die ik inhaalde... bleek dat ie me volgde omdat dat tenminste opschoot.. later gewoon gegroet en ajuus
 
Ik rij gelukkig over de overvolle A9 en dan krijgen ze geen kans mij te volgen.. zigzaggend door het verkeer..
1 keer achtervolgd door een motor die ik inhaalde... bleek dat ie me volgde omdat dat tenminste opschoot.. later gewoon gegroet en ajuus

heb ik ook wel gehad. gebruiken ze mij als bulldozer om een pad te maken zodat ze lekker achter mij aankunnen.
B|






best wel sneu als je een 25kw-er als voorrijder gebruikt :+
 
Eén keer gehad. Werd al hele tijd gevolgd door donkere auto met kerel met zonnebril.
Inmiddels in mijn woonplaats aangekomen had ik zoiets van "En ik dacht niet dat ik jou naar huis ging leiden". Dus ik wat ziggezagd door de straten en uiteindelijk de auto kwijt gereden.

Blijkt het later een mede MF-er te zijn die de sticker had gezien en even een handje wou geven |(
 
Op een maandagavond in de bouwvak, op de provinciale weg, zie ik in mijn spiegel een paar honderd meter achter me, een motorrijder krampachtig de bocht proberen te houden. Daarna kwam hij over de markeringsstreep rijdend steeds dichterbij met groot licht aan.
Toen ik 2 minuten later met zo'n gele liefdesbrief (van meneer Spee's collecte team) in de hand langs de kant van de weg stond, moest ik wel even nadenken wie er nou eigenlijk zo'n gevaar op weg was. Ik omdat ik op de lege provinciale weg te hard reed, of of die holmaat van Spee die teveel naar de dukes of hazzerd had gekeken.

Zegt die eikel ook nog:"u bent al de hele avond aan het racen geweest op het industrie terrein". Ik wees hem op het display van de motortemp.meter (welke 48graden aangaf) omdat ik nog maar 1500m van huis af was. Zegt die oetlul:"ja, het is wel erg warm geweest vandaag".???? Het kan ook zijn dat hij zich afvroeg wat voor een super goed koelsysteem er op de zx 6 zat. :N
 
Hehheh... ik zal nou stoppen met het rond te vertellen

Eén keer gehad. Werd al hele tijd gevolgd door donkere auto met kerel met zonnebril.
Inmiddels in mijn woonplaats aangekomen had ik zoiets van "En ik dacht niet dat ik jou naar huis ging leiden". Dus ik wat ziggezagd door de straten en uiteindelijk de auto kwijt gereden.

Blijkt het later een mede MF-er te zijn die de sticker had gezien en even een handje wou geven |(

*kucht* O-)
 
ik ben een half jaar geleden ongeveer achterna gezeten door een automobilist die het er niet mee eens was dat ik hem rechts in haalde. A16 bij Ridderkerk, 4 banen vrij en meneer reed links. Geen punt, ik er rechts voorbij. Daar ging hij zo van over de flos dat hij me achterna kwam en me tussen de vangrail en zijn auto wilde pletten. Er zat serieus geen 5 cm tussen zijn bumper en mijn been.

Ik gas geven en een 200 meter verder gaan rijden om van hem af te zijn, komt die lul me achterna en doet hetzelfde gewoon nog een keer! Ik moest van de snelweg af, je raadt het al, hij volgt me...na de afslag zuidplein krijg je wat stoplichten. Ik wachtte netjes achteraan de rij (doe ik anders nooit O-) ), zie ik in mijn spiegels die mongool aan komen stuiven.

Dus ik rijd op het laatste moment tussen de auto's door naar voren, op dat moment moet hij vol in de ankers (met piepende en rokende banden) om de laatste auto in de rij niet binnen te rijden. Dat lukt ternauwernood (gelukkig), ondertussen sta ik vooraan in de rij. Ik zie in mijn spiegels dat de bestuurder naar me toe komt rennen en ik maak me op om hem een ongelofelijke knal voor zijn harses te geven, zegt 'ie tegen me: "kan je niet een beetje normaal rijden, ik heb een kind in de auto!" Lekker opvoedkundig verantwoord.... B|


Leuk verhaal, maar ik was toch afgestapt en had die vent toch echt keihard voor zijn bek geslagen, je had morsdood kunnen zijn. Hij zijkt over zijn kind? Al met al zat hij 5cm van je bumper.
 
ga een beetje me verhaal hier neerplempem komen ze straks nog een keer langs ..bekijk het maar.
 
Is dat nog niet verjaard dan :?

Maar ehm, die keren dat ik achterna ben gezeten door de kmar zal ik maar niet opnoemen... Schijnbaar vinden ze het niet leuk als je in hun speeltuin (Oirschotse Heide) rondtuft.
 
Nee, wel net iemand bij wegmisbruikers die het probeerde.

Op een smalle duin ging een motorrijder er vandoor. Hoop bochtenwerk, dus erg lastig voor die camera auto om bij te houden. Maar die gasten kunnen ook wel rijden hoor. Je zou denken dat je met je motor toch wel een afstandje moet kunnen boeken op zo'n dijk. Telkens optrekken, bocht, optrekken. Dat gaat toch echt sneller met een lekkere motor. Maar ze bleven er goed achter. Totdat de motorrijder een foutje maakte... Een flinker schuiver was het gevolg. Hij stond wel meteen op, gelukkig. Rijbewijs kwijt.
 
Nu we toch met wegmisbruikers bezig zijn...
Iemand deze weleens gezien?


Motorrijders maken een paar wheelies terwijl ze de camera-auto tegemoet rijden. Daarna volgt een achtervolging met een zwarte gixxer. Best heftig...
 
heb welleens een politie motor achter na gezetten?

smorgen vroeg kijken wie het eerste weg was bij het stoplicht 25kw er6n tegen politiemotor.
waar je 50mocht ben tot 80 gegaan waarna ik een duimpje kreeg van meneer agent en toen maar ik de andere kant op moest op de rotonde
 
Nam regelmatig een mooi stukje fietspad/brommerpad met mijn gs500 mee, dat scheelde me een kilometer rijden naar mijn huis. Dat pad begon alleen 100 meter vanaf het politiebureau en toen ik het weer een keer deed, hoorde ik ineens een politiesirene achter me aangaan. Ik ben toen snel weggereden in de hoop dat ze mijn kenteken niet genoteerd hadden. Heb toen een groot blokje omgereden. Nooit meer wat van gehoord gelukkig.
 
Nu we toch met wegmisbruikers bezig zijn...
Iemand deze weleens gezien?


Motorrijders maken een paar wheelies terwijl ze de camera-auto tegemoet rijden. Daarna volgt een achtervolging met een zwarte gixxer. Best heftig...

Hier was dus 2 maanden geleden een heel topic over:

Zoekfunctie; SBS wegmisbruikers.... Ergens halverwege staat het.
 
Nee, wel net iemand bij wegmisbruikers die het probeerde.

Telkens optrekken, bocht, optrekken. Dat gaat toch echt sneller met een lekkere motor.
Optrekken gaat wel sneller ja, maar met remmen en hoeken zal de auto sneller zijn. Zeker met zand/grind in de bochten (wat hier het geval was).
 
Nu we toch met wegmisbruikers bezig zijn...
Iemand deze weleens gezien?


Motorrijders maken een paar wheelies terwijl ze de camera-auto tegemoet rijden. Daarna volgt een achtervolging met een zwarte gixxer. Best heftig...

:+

Hoorde dit verhaal 2 weken voodat het op de televisie was...
Van iemand van dit topic...
Die was op dat moment met 'm aan het rijden :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan