Als er nu nog mensen zijn die klagen over de zithouding van een supersport motor.Dit is een uitdagende fiets,nog gezonder ook
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als er nu nog mensen zijn die klagen over de zithouding van een supersport motor.Dit is een uitdagende fiets,nog gezonder ook
En wat dacht je van de Diavel
Je weet niet wat je mistzou er heus een keertje op willen proefrijden, maar een Diavel is niet helemaal mijn ding!
Snel gaan proefrijden danZal mij benieuwen!
Het ligt er ook aan wat voor motor type je voorkeur heeft een Diavel is meer een cruiser dan sportieve motor,neig je meer naar tour/sportZal mij benieuwen!
Daar geloof ik niks van - je bent gelukkig maar bent ook zonder een motor .. dat is een oxymoron - zoek maar op.Hallo allemaal, ik ben sinds afgelopen vrijdag de gelukkige eigenaar van een motorrijbewijs ...
… blablabla ...
Alvast bedankt!
Als je een A rijbewijs gehaald hebt zonder restricties , dan heb je toch ervaring met motoren ?
Of kun je tegenwoordig dat ook rechtstreeks halen ?
Okeeee … dus 24 jaar, geen minuut rijervaring buiten de lessen en toch allemaal fietsen van 750 tot 1200 cc overwegen ...Ja je kunt als je 24 bent direct voor je volledig A rijbewijs gaan, of zelfs eerder via een andere constructie maar weet niet meer precies hoe dat zit (code 80 rijbewijs uit mn hoofd). Ik heb gewacht tot ik 24 was en ben toen direct voor mn A gegaan. Dus los van mn les motor heb ik verder geen ervaring...
Okeeee … dus 24 jaar, geen minuut rijervaring buiten de lessen en toch allemaal fietsen van 750 tot 1200 cc overwegen ...
Waar is de tijd gebleven dat een 250 of 400 cc een goede startersmotor was ?
En probeer nog een paar knaken over te houden voor goede kleding/helm ..
Ik denk dat je teveel 2-takt dampen hebt lopen snuiven … je mist namelijk waar het om gaat; een onervaren rijder en een zware/snelle bike zijn samen twee ingrediënten voor een ongeluk waarvan je mag hopen dat de schade alleen materieel is.Maakt dat hij de topsnelheid wist te vertellen het automatisch een total loss motor?
Een R1 is gebouwd om hard te kunnen gaan en van top snelheid rijden gaan ze echt niet kapot.
Dat je een total loss motor koopt tja dat ligt geheel aan jezelf.
...
Natuurlijk maakt het wel uit of je op een 200 of 1200 cc rijdt - en dat besef jij ook wel anders kwam je hier niet om advies vragen toch ? Da's al de eerste winst !Als je mijn eerste post van dit topic leest (wat je in je eerste bericht ook deels citeerde), lees je dat ik minimale ervaring heb naast mijn lessen, en dat dit motor inhoud vraagstuk precies de reden is waarom ik dit topic begonnen ben, dus leuk dat je hierover begint! Het algehele gevoel dat ik tot nu toe krijg van dit topic was dat het geen drol uitmaakt of je nu een 200 of 1200 rijdt en dat je je op beide flink tepletter kunt rijden. En dat het dus vooral met je zelfbeheersing te maken heeft (zoals @RG-gamma ook zegt). Maar thanks voor jouw input!
@dr. Kawa Waar ik nu eigenlijk wel benieuwd naar ben is wat voor type (merk en model) motor jij dan zou aanraden? Verder praat je over de goede oude tijd waarin men begon op 250 tot 400cc, maar waar ben jij eigenlijk op begonnen? Ook braaf daar op of toch die hayabusa?
Soms is het leuk om berichten onvolledig te lezenvragen naar welk type vrouw het beste bij je past.
Mijn eerste baas zei altijd: gewoon proberen.
Nee maar er heeft behoorlijk wat tijd tussen gezeten, en het lijkt me niet meer dan normaal dat je je interesse over een periode van 2 maanden zo nu en dan bijstelt, zeker als het gaat om een besluit dat met een redelijke uitgaven gepaard gaat zoals de aanschaf van een motor.
Kijk, dit is nu eens een bericht met inhoudMijn ervaring over interesse bijstellen... Ik rij ondertussen 12 jaar motor. En het bijstellen van je interesse is een proces dat eigenlijk nooit meer helemaal over gaat...
Het duurde vier jaar voor ik besefte dat ik geen stoere sportnaked wou maar liever gewoon het avontuur wou opzoeken. Daarna duurde het nog eens vijf jaar voor ik doorhad dat een lichtere fiets gewoon beter en leuker is. Dus laatste drie jaar f700gs en een xl350r gekocht. Voor mij een uitstekende keuze, maar de honger naar iets anders blijft altijd.
Soms moet je dus gewoon eens een knoop doorhakken en iets kopen. Met een budget van 1500 neem je ook geen financieel risico. De motor die je koopt zal geen 1000 euro in waarde zakken... Dus je kan hem over een jaartje al verkopen.
De TDM's zijn prijs kwaliteit heel goed. Je vindt ze vrij goedkoop en ze halen hoge kilometerstanden. Ik ben zelf begonnen op een oude Honda 750 bol d'Or.