Bijna ... bijna van m'n motor gereden

lekker kortzichtig weer, alleen Daniel V slaat de spijker op zijn kop... Let wel dat ik de automobilist NIET verdedig maar dat sommige mensen de erg handige eigenschap hebben dingen te relativeren!

Stel die kerel schrok zich een hoedje en hoepelde zijn zijn stuur de andere kant op waar net een auto reed waar 3 kinderen los in zaten......

Eerst nadenken, dan doen!
 
keep it cool


als jij ook gek gaat doen hebben we er nog een gek erbij


net naar eindhoven heen en weer gereden zon 190 km


geconstateerd

8x te snel invoegen
3x geen knipperlicht
1x rechts inhalen
Blokkerende vrachtwagens 3 stuks naast elkaar met een file van 1 km erachter
vrachtwagen die over de vluchtstrook reed
6 personen die in de auto belden
2 personen die belden en tegelijkertijd grove verkeersovertredingen verichtten
1 omo die het nodig vond op een 3 baans weg keurig 100 te rijden en dat 4 km lang


Ga je je toch niet meer druk maken :?
 
Laatst bewerkt:
keep it cool


als jij ook gek gaat doen hebben we er nog een gek erbij


net naar eindhoven heen en weer gereden zon 190 km


geconstateerd

8x te snel invoegen
3x geen knipperlicht
1x rechts inhalen
Blokkerende vrachtwagens 3 stuks naast elkaar met een file van 1 km erachter
vrachtwagen die over de vluchtstrook reed
6 personen die in de auto belden
2 personen die belden en tegelijkertijd grove verkeersovertredingen verichtten
1 omo die het nodig vond op een 3 baans weg keurig 100 te rijden en dat 4 km lang


Ga je je toch niet meer druk maken :?
Zat je in de Trein ????
 
Zat je in de Trein ????
volgensmij heeft hij zo'n notitieblok met pen via een zuignap op zijn tank bevestigd
HQ-CAR-NP10.jpg

:')
 
Je bent gewoon een zielige EIKEL... :W

De eerste beste motorrijder of wie dan ook die op mijn motorkap slaat gaat van de weg af.

Gewoon met je vingers van andermans spullen afblijven, wil jouw wel eens zien als jij een fout maakt in het verkeer en iemand slaat een deuk in jouw tank... :Y
 
Je bent gewoon een zielige EIKEL... :W

De eerste beste motorrijder of wie dan ook die op mijn motorkap slaat gaat van de weg af.

Gewoon met je vingers van andermans spullen afblijven, wil jouw wel eens zien als jij een fout maakt in het verkeer en iemand slaat een deuk in jouw tank... :Y
:^ :X :$ :^

volgensmij heeft hij zo'n notitieblok met pen via een zuignap op zijn tank bevestigd
[afbeelding]
:')
En dat is dan weer niet verboden :X |(

Zat je in de Trein ????
_O- :} _O-
 
Je bent gewoon een zielige EIKEL... :W

De eerste beste motorrijder of wie dan ook die op mijn motorkap slaat gaat van de weg af.

Gewoon met je vingers van andermans spullen afblijven, wil jouw wel eens zien als jij een fout maakt in het verkeer en iemand slaat een deuk in jouw tank... :Y

Tering! Ik geloof m'n ogen niet. Gewoon keihard zeggen dat je precies hetzelfde zou doen; iemand die aan jouw motorkap zit van de weg afrijden. En dan ben je nog wel een motorrijder...

:N

PS: Een platte hand op je motorkap zonder schade achter te laten is iets anders dan een deuk in iemands tank slaan.
 
A13, tegen half vijf 's middags, richting Rotterdam.


De balie bij het politiebureau bij de Coolsingel was akelig donker en stil, vandaar dat ik het nu hier even vraag. :)

lokatie
ik had niet op de motorkap geslagen.... je wil ook niet dat ze op jou motor meppen.

Had je gewoon je middelvinger opgestoken en hij had het alsnog geprobeerd, zou wel bereid zijn om te stoppen en een flink potje te gaan matten :]
 
Laatst bewerkt:
Je bent gewoon een zielige EIKEL... :W

De eerste beste motorrijder of wie dan ook die op mijn motorkap slaat gaat van de weg af.

Gewoon met je vingers van andermans spullen afblijven, wil jouw wel eens zien als jij een fout maakt in het verkeer en iemand slaat een deuk in jouw tank... :Y
Ja joh held? jij bent bereid om meteen iemand dood te rijden?

*O*
 
De eerste beste motorrijder of wie dan ook die op mijn motorkap slaat gaat van de weg af.

Stel je niet aan, jankvent. Dat je er pissig van zou worden, vooruit. Dat je zo pissig bent dat je in staat bent tot fysiek geweld, onsympathiek, maar het kan...
Maar iemand invalide of dood rijden, dan ben je echt niet goed bij je hoofd.

We hadden vroeger ook zo'n gezin in de buurt. Mocht je niet voetballen op het plein omdat ze dat kutblik van ze daar geparkeerd hadden. Iedere zaterdag poetsen en doordeweek janken over kinderen die zich vermaken. Wat moet je daar diep gelukkig van worden. :X :X
 
Waarom niet eerst flink op je claxon duwen?
Daar heb je dat ding voor.
Meestal schrikken de sukkels dan wel.
Op de motorkap slaan kan daarna nog, en kan veel voldoening geven..... maar eerst de claxon.
Waarvoor denk je dat je dat ding hebt?
Groeten,
Eduard.
 
@ erwin.....

De camera's die dr hangen zijn voor Trajectcontrole dus geen live beelden..... -O-

Kan me helemaal indenken dat je een klap op de motokap deed denk dat ik ook tot zoiets in staat ben...... -O- k weet nie goed te praten....

Als ik me goed kan herrineren is je beroep iets met van voorrangsvoertuigen en hulp verlenen O-) ...

Mocht je ooit desbetreffende persoon tegenkomen die hulpbehoevend is kan je m altijd een vervelend middeltje geven dat ie tig weken met een verschrillelijke jeuk zit..... O-) 8-) _O-
En als ik zo lees wat ze rijstijl is kan dat niet lang op zich wachten :X

Grtzzz Oneeye
 
Je bent gewoon een zielige EIKEL... :W

De eerste beste motorrijder of wie dan ook die op mijn motorkap slaat gaat van de weg af.

Gewoon met je vingers van andermans spullen afblijven, wil jouw wel eens zien als jij een fout maakt in het verkeer en iemand slaat een deuk in jouw tank... :Y

:Y Gewoon handjes thuis houden, hoeven we ze er niet af te hakken :W
 
Beetje dom om dan maar op zijn motorkap te slaan. Ik denk dat jijzelf hier de aanstichter bent voor alles.
Je had ook ff diep adem kunnen halen en denken ga jij maar voor o.i.d.
Ik weet dat het soms moeilijk is in sommige situaties (rijd zelf ook motor) en soms gedragen die badkuipers zich a-sociaal of zitten totaal in dromenland in de auto.
Maar het is toch beter om afstand te houden, desnoods als hij naar jouw gevoel in de weg rijdt, gewoon voorbij, inhalen die handel dan ben je er van af.
Maar zoals het nu gegaan is, krijg je van het één het ander, met het risico dat jij wordt aangetikt door een domme aktie van die mercedes bestuurder, met allle gevolgen vandien.

Als er een of andere dwaas is die zich t.o.v. jou a-sociaal gedraagt dat het daglicht niet kan verdragen, noteer dan zijn kenteken en maak melding bij de politie van zijn of haar gedrag (meestal zijn dat mannen jaja).
 
Beetje dom om dan maar op zijn motorkap te slaan. Ik denk dat jijzelf hier de aanstichter bent voor alles.
Je had ook ff diep adem kunnen halen en denken ga jij maar voor o.i.d.
Ik weet dat het soms moeilijk is in sommige situaties (rijd zelf ook motor) en soms gedragen die badkuipers zich a-sociaal of zitten totaal in dromenland in de auto.
Maar het is toch beter om afstand te houden, desnoods als hij naar jouw gevoel in de weg rijdt, gewoon voorbij, inhalen die handel dan ben je er van af.
Maar zoals het nu gegaan is, krijg je van het één het ander, met het risico dat jij wordt aangetikt door een domme aktie van die mercedes bestuurder, met allle gevolgen vandien.

Als er een of andere dwaas is die zich t.o.v. jou a-sociaal gedraagt dat het daglicht niet kan verdragen, noteer dan zijn kenteken en maak melding bij de politie van zijn of haar gedrag (meestal zijn dat mannen jaja).


beetje kul wat je nu zegt....

Wat zou jou reactie zijn als je tussen de file door bijna van je motor gereden word??

Ik zou ook verhaal halen cq uitleg willen
 
Hoe haal je het in je kop om op auto's te gaan slaan? :r :(

Wijs dan naar je hoofd, of maak een gebaar ofzo....
Je was toch al bij de motorkap, dan geef je toch gas en dan ben je weg...

Alleen als je er echt naast zit ff een tikje op de ruit om gevaar af te wenden kan ik goed snappen, maar wat je nou doet is regelrechte onzin, geen wonder dat die kerel kwaad wordt.....

MAAR NEE, tegenwoordig moeten we altijd de ander de schuld geven en vergeten we te kijken naar wat we zelf fout doen... :N
Als jij namelijk niet meteen aggressief was gaan doen en defensief gereden had dan was er niks aan de hand geweest.

Bovendien heeft die mutsige kb'er misschien helemaal niet in de gaten gehad waarom je op z'n motorkap sloeg, zo druk dat hij aan het bellen was...
 
Laatst bewerkt:
Klapje op de kap -> doodrijden... jammer dat zoveel mensen hier dat maar logisch vinden... :r
Tuurlijk was die tik op de kap overbodig maar om daarna dan iemand van z'n snorfiets af te rijden dat gaat er bij mij niet in... dan spoor je echt niet. En als je als motor rijder zijnde dan maar zegt ''dat zou ik ook doen'' dan spoor je al helemaal niet :(

Agressie lokt agressie uit maar hallo dit gaat wel erg ver
 
Tik op jouw motorkap gekregen? En daarom heb je het recht iemand mogelijkerwijs het hiernamaals in te rijden? :?

Voor mij hebben een aantal motorliefhebbers hier óók een tik gekregen, maar dan wél van de molen... :Y

HonDucteur verlaat dit topic met afgrijzen -O-
 
PS: Een platte hand op je motorkap zonder schade achter te laten is iets anders dan een deuk in iemands tank slaan.
Het komt beiden op hetzelfde neer, ik weet niet of je dat al door had :?

ik had niet op de motorkap geslagen.... je wil ook niet dat ze op jou motor meppen.

Had je gewoon je middelvinger opgestoken en hij had het alsnog geprobeerd, zou wel bereid zijn om te stoppen en een flink potje te gaan matten :]
:^
Alleen wordt dat hier door de meesten wel gedoogd, terwijl je er net zo goed iemand mee naar het hiernamaals kan sturen :X :W


Stel je niet aan, jankvent. Dat je er pissig van zou worden, vooruit. Dat je zo pissig bent dat je in staat bent tot fysiek geweld, onsympathiek, maar het kan...
Maar iemand invalide of dood rijden, dan ben je echt niet goed bij je hoofd.
Door een klap of trap kun je ook invalide raken cq dood gaan. Dus ik weet niet wat je nou zit te zwammen :? |(


Klapje op de kap -> doodrijden... jammer dat zoveel mensen hier dat maar logisch vinden... :r
Tuurlijk was die tik op de kap overbodig maar om daarna dan iemand van z'n snorfiets af te rijden dat gaat er bij mij niet in... dan spoor je echt niet. En als je als motor rijder zijnde dan maar zegt ''dat zou ik ook doen'' dan spoor je al helemaal niet :(

Agressie lokt agressie uit maar hallo dit gaat wel erg ver
Ik ben van mening dat we onze mening niet uitten om het feit dat het een motorrijder vs. koekblikker betreft, maar omdat er één of andere dwaas niet met z'n poten van andermans spullen af kan blijven :j
't Feit dat meneer de topicstarter een motorrijder is doet er totaal niet toe in mijn beleving :N Feit is en blijft dat hij als eerste sloeg (ook al is het op een koekblik), en dan ben je gewoon keihard schuldig.


Tik op jouw motorkap gekregen? En daarom heb je het recht iemand mogelijkerwijs het hiernamaals in te rijden? :?

Voor mij hebben een aantal motorliefhebbers hier óók een tik gekregen, maar dan wél van de molen... :Y

HonDucteur verlaat dit topic met afgrijzen -O-
:') [me]DanielV moest lachen bij het lezen van je post[/me] :')
 
Tja


Er zijn helaas enkele levensgevaarlijke automobilisten. Ik heb zelf aan het begin van deze winter ook een akkefietje gehad met het tussen de file door rijden en een zeer irritante eikel die "het gaatje dicht reed".

Tegenwoordig beperk ik mezelf tot het langdurig toeteren en het duidelijk gebruiken van gebaren (middelvinger of wijsvinger richting het voorhoofd). Niet dat de echte peniscompenseerders daardoor geïmponeerd zijn maar het is een vorm van ongenoegen uiten. Ongenoegen wat jij geuit hebt door het stuk schroot een klap te geven.

Helaas zijn dit soort etters voorzien van een moordwapen wat een overdreven goede bescherming geeft. Dat is echt wel iets om rekening mee te houden, je zet jezelf voor het kanon en zegt: "Nou, schiet maar....". Dit pindabrein wilde dus ook daadwerkelijk de trekker van het kanon overhalen.

En jij bent nauwelijks beschermd, jouw enige mogelijkheid is vluchten.
 
ik hou me dr buiten.. gewoon van andermans spullen afblijven..
(ik kon mn buurman ook wel schieten toen die me n klap op mn helm gaf (bij wijze van hoi zeggen), toen ie langs me reed op de trapfiets (door rood) terwijl ik netjes stond te wachten).

Maar bekijk het van de blikker...
Uit het niets komt er een motorrijder, mept je op je blik... en verdwijnt weer in het niets..
je zit in een blik en je kan geen kant op. Evt schade zou je nooit kunnen verhalen, wie stopt er nou om je te helpen?

gewoon afblijven

(zelf gebaar ik af en toe als ik daar de tijd en ruimte voor heb... vaak niet zo heel prettig, maar de boodschap is wel duidelijk denk ik)
 
DanielV schreef op 30 januari 2008 @ 07:17
Door een klap of trap kun je ook invalide raken cq dood gaan. Dus ik weet niet wat je nou zit te zwammen :? |(

Hetgeen mij meer zegt over je beperkte vermogen tot begrip dan over mijn opmerking...

Met dien verstande dat je natuurlijk best begrijpt wat ik bedoel en dat je ongetwijfeld beschikt over de verstandelijke vermogens om te verzinnen wat in beide gevallen de kans op ernstig letsel is (zie dit niet als een al te groot compliment, zo slim hoef je daar niet voor te zijn).
Maar goed, iemand van de weg rijden en iemand een klap geven zijn voor jou dus hetzelfde (beide hoeven van mijn niet trouwens). Prima hoor...:W :W :W

Hoewel ik blijf zitten met de kwellende vraag hoe iemand op zijn twintigste al zo'n verzuurde, hufterige azijnpisser kan zijn. Zou hij soms verre familie zijn van die Spanjaard in z'n mooie Audi A8? http://www.dag.nl/Nieuws/Artikelpagina-Nieuws/Snelheidsduivel-rijdt-jongen-dood-en-eist-geld.htm
 
Laatst bewerkt:
Motorrijder die een ros op mijn motorkap verkoopt mag hopen dat hij verders lekker snel door de file heen komt , anders zou ik hem ook een stukkie helpen en rusig voor mij uit duwen
Kan je lang en kort lullen ... maar je blijf met je poten van iemands spullen af klaar ...

:^

Reken er op dat ik je net zo lang blijf volgen tot ik je van je bike af kan meppen... :)


Aanvulend: als je ziet dat iemand aan het bellen is, dan weet je dat ze niet goed op het verkeer letten. Dat houdt in mijn ogen in dat je extra risico loopt als je dit persoon voorbij wilt gaan en daarom zou ik liever even wat rustiger aan doen en een zeer geschikt moment opzoeken om deze te passeren...
 
Ik kan niet geloven dat mensen zo erg lopen te schreeuwen over 'handjes van andermans spullen blijven'! Jullie praten op dezelfde manier daarover als wat ik lees in de 'motorgestolen' topics. En veel mensen schijnen het eens te zijn dat wanneer iemand op de motorkap tikt (want ik begrijp uit de topicstarter dat het een tik was, die dus geen deuk tot resultaat heeft) gewoon van de motor mag worden gereden? En zelfs als het om een deuk gaat rij je niet iemand van de weg! En de automobilist was aan het bellen, daar hoor ik ook weinig over.
Ongelovelijk zeg wat ik hier lees, dat noemt zichzelf dan motorrijder, iemand van de motor rijden om zoiets..
De slag op de motorkap is waarschijnlijk ook nog puur uit schrikreactie gedaan.. ik ga verder lezen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan