Camouflagekleding op de motor?

Over deze kleding zal je niemand horen: KLIK

Laat iedereen dragen wat hij/zij wil, in enkele gevallen zal de natuurlijke selectie gebeuren.
Ik haat ook degene die de motorrijders in een zwart licht zetten, maakt niet uit of dat door t-shirt dragen of asociaal rijgedrag komt.

Laat ieder voor zijn eigen deur vegen.

(ps: ik draag altijd een motorpak, met -10 en +35)
 
Ben ik nu gek (ja dus....), of begrijp ik het niet?

Waarom iemand camouflagekleding op de motor zou dragen is mij een raadsel. Het ziet er niet stoer uit of het werkt niet...... (uitleg: als het zou werken zie je ze niet, en dus ziet het er niet stoer uit).

Nu zag ik vanmorgen een figuur op de ringweg Amsterdam rijden (met MF-sticker volgens mij) op een soort van choppr/custom-motor met een camouflagepak aan. Omdat het nogal grijs/schemerig was had de desbetreffende motorrijder zijn outfit aangepast en er een flapperend geel veiligheidsvestje overheen aangetrokken (natuurlijk niet dichtgemaakt, je moet wel cool blijven......).
Jammer genoeg had ik geen camera bij me....... :+

Ben ik nu de enige die dit niet begrijpt?

En jij? Jij bent er wss zo één die bij de eerste streep zon in short en teenslippers rijdt.
 
waarom zou je alles willen begrijpen?...lekker boeiend ook wie wat aan heeft op zijn motor gaat erom naar mijn idee dat je het naar je zin hebt toch.
:]
Ben ik nu gek (ja dus....), of begrijp ik het niet?

Waarom iemand camouflagekleding op de motor zou dragen is mij een raadsel. Het ziet er niet stoer uit of het werkt niet...... (uitleg: als het zou werken zie je ze niet, en dus ziet het er niet stoer uit).

Nu zag ik vanmorgen een figuur op de ringweg Amsterdam rijden (met MF-sticker volgens mij) op een soort van choppr/custom-motor met een camouflagepak aan. Omdat het nogal grijs/schemerig was had de desbetreffende motorrijder zijn outfit aangepast en er een flapperend geel veiligheidsvestje overheen aangetrokken (natuurlijk niet dichtgemaakt, je moet wel cool blijven......).
Jammer genoeg had ik geen camera bij me....... :+

Ben ik nu de enige die dit niet begrijpt?
 
Ik dacht dat het over nieuwe wetgeving ging ofzo, vandaar geopend, maar wat een verschrikkelijk wijventopic is dit!
 
ik weet het niet hoor :X


Zullen we het er maar op houden dat smaken verschillen... ;)

:P
Maar het verschil is dat ik deze motor in deze kleur ongezien gekocht heb. Geel is NIET mijn kleur....... Ik heb hem gekocht om hem over te spuiten, maar dat is er nooit van gekomen.

M.b.t. al dan wel of niet een vrijdag-topic: op zich heb ik geen moeite met wat iemand wil dragen op de motor, maar de combi van een camo-pak en een geel hesje was nogal vreemd........ Zelfs mijn vrouw die naast mij zat in de auto en weinig tot niets van motoren weet keek er raar van op.
 
Maar het verschil is dat ik deze motor in deze kleur ongezien gekocht heb. Geel is NIET mijn kleur....... Ik heb hem gekocht om hem over te spuiten, maar dat is er nooit van gekomen.

M.b.t. al dan wel of niet een vrijdag-topic: op zich heb ik geen moeite met wat iemand wil dragen op de motor, maar de combi van een camo-pak en een geel hesje was nogal vreemd........ Zelfs mijn vrouw die naast mij zat in de auto en weinig tot niets van motoren weet keek er raar van op.


Heeft ze jou wel eens gezien op je motor? :P


:+
 
Laatst bewerkt:
waarom zou je alles willen begrijpen?...lekker boeiend ook wie wat aan heeft op zijn motor gaat erom naar mijn idee dat je het naar je zin hebt toch.
:]
Nee, niet dus.
De bedoeling is dat je gezien wordt in het verkeer, anders wordt het wel erg link..... En dan is camouflagekleding net zo dom als een valhelm dragen met de harde kant binnen i.p.v. buiten.
 
was een paar jaren geleden de "streetfighter"look, overgewaaid uit de UK, meer niet.
 
Laatst bewerkt:
met een camopak op de motor gaan...
leeft die sluipschutter zich nog uit op de snelweg ofzo?
 
Was het niet gewoon een militair? Die zie ik regelmatig van/naar de basis rijden met hun dienstkleding aan (al dan niet over het motorpak).

Zoiets vind ik op een sumo achtig iets best tof;
[afbeelding]


Uiteraard in de motor uitvoering (ja die zijn er).
Die heb ik :Y dat is mijn textiel broek voor als ik me leer niet aantrek :) :Y
 
Mmmh , wel mooi die camokleding .
Misschien spuit ik mijn plof ook wel in tigerstripe en koop ik me mooi een camo motorpak, als de blauwen achter me aan zitten duik ik het bos in en weg ben ik .
 
Nee, niet dus.
De bedoeling is dat je gezien wordt in het verkeer, anders wordt het wel erg link..... En dan is camouflagekleding net zo dom als een valhelm dragen met de harde kant binnen i.p.v. buiten.


Nja maar groene camo kan behoorlijk contrasteren met bebouwde omgeving, juist dan valt het op .
 
Plus dat alles wat afwijkt van het gewone opvalt. Automobilisten zien je wel maar nemen je niet waar omdat ze kijken of er een auto aankomt en dat ze een motor ook voor moeten laten dringt niet tot ze door. Maar als ze denken van, moet je die idioot zien met zijn camopakkie, zien ze je dus wel.
 
Ben ik nu gek (ja dus....), of begrijp ik het niet?

Waarom iemand camouflagekleding op de motor zou dragen is mij een raadsel. Het ziet er niet stoer uit of het werkt niet...... (uitleg: als het zou werken zie je ze niet, en dus ziet het er niet stoer uit).

Nu zag ik vanmorgen een figuur op de ringweg Amsterdam rijden (met MF-sticker volgens mij) op een soort van choppr/custom-motor met een camouflagepak aan. Omdat het nogal grijs/schemerig was had de desbetreffende motorrijder zijn outfit aangepast en er een flapperend geel veiligheidsvestje overheen aangetrokken (natuurlijk niet dichtgemaakt, je moet wel cool blijven......).
Jammer genoeg had ik geen camera bij me....... :+

Ben ik nu de enige die dit niet begrijpt?

Ik begrijp het ook niet. Vooral het deel waarin jij jezelf druk maakt over de outfit van die andere motorrijder.
 
Leven en laten leven toch, ieder heeft zo toch zijn voorkeuren.

Ik rijd een een geel jasje met een fluor helm erboven, zijn zat mensen die dat walgelijk vinden, nou en mag toch, ik voel me er prettig bij en iemand in een camouflage pak voelt zich daar prettig bij, lekker toch er zijn al zat regeltjes in het leven waar men zich aan moet houden en als je in je vrije tijd ook al niet meer doen mag wat je wilt, nou koop dan maar een paar geraniums ziet niemand je meer en heeft ook niemand een oordeel over je!
 
Terug
Bovenaan Onderaan