De prijzen op de Motorbeurs Utrecht

Hoeveel % lager liggen daar gemiddeld de prijzen?

  • 5

    Stemmen: 2 10,0%
  • 10

    Stemmen: 9 45,0%
  • 15

    Stemmen: 0 0,0%
  • 20

    Stemmen: 2 10,0%
  • 25

    Stemmen: 5 25,0%
  • 30

    Stemmen: 0 0,0%
  • 35

    Stemmen: 2 10,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20

Actionhost

MF'er
15 sep 2004
94
0
IJmuiden
Ik wil misschien op de motorbeurs Utrecht in maart een pak en helm kopen. Ik zit te denken aan een Arai wing en een pak van Alpinestars :9~ . De helm kost in de winkel 499 euro en het pak 689 euro.

Mijn vraag is of het de moeite is om deze zaken op de motorbeurs te kopen. Liggen de prijzen daar lager? En zo ja hoeveel ongeveer?
 
Overjarig liggen de prijzen lager.
Beursaanbiedingen lager dan zo bij dealer zonder acties.

Niet kijken in Utrecht is niet weten.
Aan jou of je ervoor naar utrecht rijdt :+
 
waneer is die beurs er weer,heb ooit gezegt dat ik er niet meer heen ga,maar ach als ik niks te doen heb,ga ik mischien toch wel even kijken.
 
Zal zoiezo gaan kijken daar.De vraag is of het de moeite waard is om te wachten met de aankoop.

MOTORbeurs Utrecht, van 10 t/m 13 maart 2005

in de Jaarbeurs te Utrecht
 
feescht ...planning was om eind februari mn rijbewijs te hebben :P ...kan k met de motor naar utrecht...
 
Qua prijzen scheelt het wel degelijk als je je spullen op de beurs koopt. Ik heb er mijn Spidi-combi gekocht voor 50% van de winkelprijs! :P
Ik zou je wel adviseren om niet bij de eerste de beste stand te kopen, maar eerst rond te kijken en prijzen te vergelijken. Zit nogal eens wat verschil in de prijzen van een zelfde product bij verschillende aanbieders. Als je serieus wilt shoppen, probeer dan vóór het weekend te gaan. Zaterdag en zondag zijn altijd erg druk bezocht.
De motor kun je gratis parkeren geloof ik, maar neem dan wel je kentekenbewijs mee! Dit schijnen ze te controleren bij vertrek, om diefstal tegen te gaan. :} Zo was het de laatste jaren tenminste wel. Daarentegen is het misschien handig om de auto/trein te nemen als je van plan bent met volle tassen weer richting huis te gaan... ;)
 
Ben gisteren even naar Hans van Wijk geweest op de motor, 't was tenslotte prachtig weer! :]
Wil nl. een andere helm kopen en heb mijn oog laten vallen op de Schubert C2.
Mooi helmpje idd maar kost daar €499.-... hoop centjes toch. :X
Even geinformeerd wat de beursprijzen gingen doen in Utrecht.
Werd daar aangegeven dat de prijzen in de zaak en op de beurs hetzelfde waren, alleen de overjarige modellen kregen nog leuke kortingen mee.

Zal dus toch nog even moet doorsparen vrees ik.

P.s: iemand die een zaak weet waar deze helm goedkoper is te krijgen?? *D
 
Ik wil er een broek kopen...

het jammere de ene ker struikel je over de helmen en als je dan de volgende keer er dan eentje wil ,, is stukken duurder en minder keus....
je weet niet wat de beurs aanbieding is.....
vaak veel van het zelfde....

misschien is het idee als mensen info hebben , of op de eerste dag gaan , it avond of MF zetten wat het dit jaar is ,, helmen ,, jassen of weer broeken.. etc
en bij wie .....

Het mooie is dat je makkelijk even overal kan gaan zitten...
en ik als gerechtaarde Honda TA'er,, rustig zonder commetair een monster kan proberen...
bij een zaak is het gelijk weer een hoop bakkerpraatjes om maar te kunnen verkopen/scoren....

 
Laatst bewerkt:
B| en op die data moet ik werken B| maar ik zelf moet nog alles halen dus ben nu nog ff wat aan t sparen (helm combi laarzen handschoenen) Maar bij budgetstore-utrecht.nl staan ook hele leuke aanbiedingen *D
 
Actionhost, ik heb spullen uit Amerika besteld met enorme kortingen. Ik wacht nu alles af en hoop alles binnen 2 weken te hebben. Dat is denk wel goedkoper dan de motorbeurs. Om welk pak van Alpinestars en welke maat gaat het?
 
Het gaat om de Alpinestars GPU in het blauw. Maatje 54 of zo. Ik ben 1.91. Zal dat ongeveer goed zijn?

Waar in Amerika heb je de bestelling gedaan? Geen problemen met de douana (btw, invoerrechten)
 
Het gaat om de Alpinestars GPU in het blauw. Maatje 54 of zo. Ik ben 1.91. Zal dat ongeveer goed zijn?

Waar in Amerika heb je de bestelling gedaan? Geen problemen met de douana (btw, invoerrechten)


To nu toe nog geen problemen mee gehad, ik hou je op de hoogte. 1-delig of 2-delig?
 
Ik wil misschien op de motorbeurs Utrecht in maart een pak en helm kopen. Ik zit te denken aan een Arai wing en een pak van Alpinestars :9~ . De helm kost in de winkel 499 euro en het pak 689 euro.

Mijn vraag is of het de moeite is om deze zaken op de motorbeurs te kopen. Liggen de prijzen daar lager? En zo ja hoeveel ongeveer?
Rond de beurs, willen de dealers nog wel eens af prijzen op hun oude collectie
het is zeker de moeite om verschilllende motorkleding zaken rond die tijd af te struinen
 
2 delig. Maar als je een leuke aanbieding hebt voor een 1-delige dan is dat ook goed.

Heb wel interesse als je een leuke prijs kan maken!!
 
Vorig jaar zei een verkoper dat ze leiver veel verkopen op een beurs dan dat ze winst maken.
Dus onderhandelen..zal ik zeggen.. meer dan 10 % kan je er wel vanaf lullen!!!!
 
Kosten benzine zal met een oto v/d zaak met pas wel meevallen })

Toegangsprijs: 10 euro (of zo)
Parkeren: 5 euro
Natje: 2 euro

=17 euro

En je heb nog een leuk dagje ook.
 
ik denk dat je niet te strak moet denken
je gaat naar utrecht omdat het leuk is ,,,
dat je naast leuke motoren ,, vrienden ontmoet , en goedkoper dan normaal meer keus heb ,, aan sommige dingen is het moeilijk een prijskaartje te hangen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan