De Westfriese dijk...

misschien een idee om het op dat 'niet-noodgevallen-nummer' van de politie te melden? (0900-8844) Die hebben evt. snel contact met de wegbeheerder om het opgeruimd te krijgen. En mocht er dan nog iemand onderuit gaan dan sta je gelijk een stuk sterker als je wegbeheerder aansprakelijk wilt stellen...
 
misschien een idee om het op dat 'niet-noodgevallen-nummer' van de politie te melden? (0900-8844) Die hebben evt. snel contact met de wegbeheerder om het opgeruimd te krijgen. En mocht er dan nog iemand onderuit gaan dan sta je gelijk een stuk sterker als je wegbeheerder aansprakelijk wilt stellen...

Dat heb ik dus 2 weken terug gedaan voor precies dat stukje |( is dus niks aangedaan :( Ging daar ook bijna rechtdoor over dat grijze k*tsplit.
Heb afgelopen zaterdag nog getwijfeld of ik dat stukje ook nog mee zou pakken op m'n rondje maar ben bij st. maarten gelijk afgeslagen richting schagen. Was ik nu maar wel rechtdoor gereden, had ik ze nog een keer kunnen bellen. B|

[me]Pedor gaat alsnog maar weer eens 0900-tuig bellen
[/me]


Het is het stuk tussen st. maarten en schagerbrug de laatste 3 bochten.
 
er ligt toch altijd wel rotzooi op dat soort wegen?
dat je belt voor olie op een snelwegafrit, ok, maar voor wat zand/steentjes op een dijkweggetje?

Voor een paar grindjes bel ik ook niet, maar hier lag het wegdek voor 90% vol met grind en dat vindt ik wel een goede reden om het te melden, zeker bij dit licht grijze split wat je pas ziet als je er bijna bovenop rijdt
 
en daar ging ik vandaag dus onderuit. Er is dus nog steeds niks aangedaan. En inderdaad, je ziet pas dat je op puur los grind rijd als het al te laat is.
 
en daar ging ik vandaag dus onderuit. Er is dus nog steeds niks aangedaan. En inderdaad, je ziet pas dat je op puur los grind rijd als het al te laat is.

zoals ik dus al gepost had. ik heb die situatie al 2 keer gemeld bij de "instanties".

dus als jij er nu onderuit bent gegaan op het grind kun je de wegenbeheerder aansprakelijk stellen. in dit geval 't waterschap denk ik.

maar in ieder geval lijkt me nu 112 inmiddels een correct nummer om te bellen, aan gezien ze 0900-tuig niet meer serieus nemen B|
 
Laatst bewerkt:
Ik zou de wegbeheerder idd aansprakelijk gaan stellen en MF-ers die het gemeld hebben heel lief aan kijken om al hun persoonlijke gegevens.
Op die manier sta je denk ik aardig sterk!
 
dag oma :) ik reed vandaag op dat dijkje.. er heeft een of andere *(#&$ grind gestrooid ofzo :( overal ligt los grind.. lag er voorheen niet! voelde tot 3 keer aan toe de boel wegglijden en toen ging ik het maar rustiger aan doen.. wel jammer '(
 
Ik kwam uit de richting van Sint Maarten en het was vlakbij Schagen. Heel verraderlijk!

ja dat stuk is ook klote.
dat is dat smalle stukje met die 2 lange bochten?

achter schagen loopt ook wel een leuk stukkie maar met blinde bochten :X

edit: ik zie nu pas wat voor oude shit ik gequote heb :X
 
Ik reed er vorige week donderdag overheen...van Schagen richting Alkmaar... en ze waren bezig met de scheuren op te vullen met teer en daar ging een scheppie split overheen.... tegen het spetteren denk ik.... alleen toen was dat duidelijk zichtbaar... maar nu is het dus grijs geworden ???

mm.... levensgevaarlijk....
 
Ik reed er vorige week donderdag overheen...van Schagen richting Alkmaar... en ze waren bezig met de scheuren op te vullen met teer en daar ging een scheppie split overheen.... tegen het spetteren denk ik.... alleen toen was dat duidelijk zichtbaar... maar nu is het dus grijs geworden ???

mm.... levensgevaarlijk....


Nee hoor, vorig jaar was 't al grijs.... :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan