durven jullie nog achterop?

durf je nog achterop

  • never

    Stemmen: 23 8,9%
  • in een nood geval

    Stemmen: 117 45,2%
  • als ik dronken ben

    Stemmen: 13 5,0%
  • geen probleem

    Stemmen: 106 40,9%

  • Totaal aantal stemmers
    259

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.337
5.689
Ikke niet. Ik schijt peulen achterop bij een ander.
 
Heb van de zomer een keer achterop gezeten bij mn bro (de mijne deed niks meer... ;( ...en terug lopen was niet zo denderend). Nou moet ik zeggen dat je beter achterop een CBR 600F kan zitten dan op een R6...maar voor herhaling vatbaar.....nee....
 
Zonder mn rijbewijs echt wel, maar nu idd ook niet meer! *D Werkt echt niet als motorrijder bij een andere motorrijder achterop!
 
Ben er idd ook geen fan van, maar als het moet ga ik toch wel bij mijn broer achterop zn Duc 748 zitten, alleen al om het geluid wat daar uitkomt.
Uiteraard liever zelf rijden!
 
Het ligt eraan bij wie ik achterop moet of ik het doe of niet. Ik ben ook 1,98M dus is niet altijd grappig zal ik maar zeggen ( 2uur achter op 748 is niet grappig)
 
Ik durf best een stukje te sturen, maar bij een ander achterop??????

Never nooit nie......ik schijt idd zeven kleuren.
 
Ik heb nog nooit achterop gezeten en ben ook niet van plan dat te doen.
Mijn duo vindt het overigens prima bij mij achterop.
 
Ik rij het liefst zelf, maar als het echt moet.... alleen bij mensen die ik echt goed ken en vertrouw qua rijstijl.

Enne, als ik dronken ben zal ik maar helemaal niet op een motor klimmen, want dan kussen we zeker het asfalt |(
 
Er is maar 1 persoon bij wie ik achterop ga. ( een goede vriend )
We zijn 3 jaar terug naar WDW2000 geweest met ze'n twee op een Duc 916.
Dik 1500 km ( enkel )
Aangezien ik geen Duc had, en "vreemde" merken niet echt welkom waren zijn we
met ze'n 2 op 1 moto gereden.
Gelukkig reden we om beurten ( om elke tankbeurt ).
Ik moet wel zeggen dat het "plankje" van de 916 beter zat dan de luxe zit van de ST4 die erbij was. ( even getest onderwegen maar daar kreeg ik een zere kont van )
Enkel in de bergen ( Oostenrijk ) was het effe zweten toen we daar met dik 200 doorheen gingen. ( dat klinkt gaaf met zo'n 20 - 30 ducs door die tunneltjes )

full
 
Gelukkig, ik dacht altijd dat het aan mij lag. Twee keer in mijn leven achterop gezeten, twee keer te veel. De eerste keer jaren geleden bij een vriend, gadver wat vond ik dat eng, de tweede keer bij mijn eerste rijles, dat ging al een stuk beter.
'Maar....staan blijft de stelling: Beter één motor in de hand, dan tien achterop!'

:)
 
als ik rij zit ik natuurlijk altijd achterop bij kaas, en ik weet ondertussen wel hoe die rijdt, ben ook nie snel bang dan. dr zijn een aantal waar ik wel een keertje achterop zou willen zitten, bij froggy bijvoorbeeld :)
 
Ik vind het een naar gevoel bij iemand achterop.. het zit ook niet echt prettig met 1.95m lengte en zeker als de bestuurder een nogal sportieve rijstijl heeft heb je het al snel gezien...

Het is trouwens niet echt een kwestie van durven, hoewel dat natuurlijk ook wel ligt aan de bestuurder
 
Ik vind het een naar gevoel bij iemand achterop.. het zit ook niet echt prettig met 1.95m lengte en zeker als de bestuurder een nogal sportieve rijstijl heeft heb je het al snel gezien...

Het is trouwens niet echt een kwestie van durven, hoewel dat natuurlijk ook wel ligt aan de bestuurder


was ik zo erg dan ;)
 
was ik zo erg dan ;)


Hehe.. nah, tis geen pretje bij jou achterop :P Ik ben niet bang dat je op je bek gaat, maar het gas en rem gebeuren is niet echt comfortabel.. Harderwijk/Nijkerk was goed te doen, maar lange afstanden echt niet :X

Leuk trouwens, dat je direct wist dat ik het over jou had :P
 
Ik durf wel bij iemand achterop, mits deze een BEETJE normaal
(zonder stoppies :P ) rijdt. M'n vader bijvoorbeeld....
Vaak uitstapjes gemaakt, gaat prima.
Heb mijn rijbewijs ook nog nie, dus buiten eigen terrein/crossbaan zijn er geen
andere mogelijkeheden.
Maar als ik eenmaal mijn papiertje heb, dan liever nie meer. Als het kan rij ik
dan zelf. :]
 
Hehe.. nah, tis geen pretje bij jou achterop :P Ik ben niet bang dat je op je bek gaat, maar het gas en rem gebeuren is niet echt comfortabel.. Harderwijk/Nijkerk was goed te doen, maar lange afstanden echt niet :X

Leuk trouwens, dat je direct wist dat ik het over jou had :P

MARK toch, je weet toch dat je beetje normaal moet remmen en optrekken met iemand achterop :P
scheelt krassen op je helm en een blauwe kont van de bijrijder mocht deze eraf
stuiteren.

sorry mephix, klein foutje
 
Laatst bewerkt:
Ik stap bij 9 van de 10 motorrijders achterop. Wat dat betreft heb ik snel vetrouwen in iemands rijkunsten. Misschien wel te snel... |(

Wheelys met z´n 2e, rond Zandvoort niks is me te gek. :9~
Willie+achterop.jpg


Maar hopelijk mag ik binnekort zelf rijden! :]

oja, de rijder op deze foto is onze Cascadeur!
 
Laatst bewerkt:
Op zondag 02 februari 2003 12:22 schreef fietsertje het volgende:mephix toch, je weet toch dat je beetje normaal moet remmen en optrekken met iemand achterop :P
scheelt krassen op je helm en een blauwe kont van de bijrijder mocht deze eraf stuiteren.

Erm.. volgens mij geef jij advies aan de verkeerde persoon ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan