durven jullie nog achterop?

durf je nog achterop

  • never

    Stemmen: 23 8,9%
  • in een nood geval

    Stemmen: 117 45,2%
  • als ik dronken ben

    Stemmen: 13 5,0%
  • geen probleem

    Stemmen: 106 40,9%

  • Totaal aantal stemmers
    259
Alleen met een lasbril+stomdronken durf ik bij een ander achterop. In alle andere gevallen rij ik zelf of ik ga lopen.
 
Eerste keer was toen ik mijn eerste motorfiets op ging halen bij Zeef Enschede. Kwamen met 250 het pitoreske stadje binnen denderen. Mijn enige angst was dat ik waarschijnlijk de verkeerde fiets gekocht had. *D
Tweede keer was bij dezelfde achterop met zo'n 160 een lange wheely, vond ik nèt iets minder maar toch wel gaaf. Heb zelf bijna nooit iemand achterop gehad....(en met de sex is 't trouwens ook minder '( )
 
Ik durf dronken sowieso achterop bij iedereen... :+

Maar iemand die ik vertrouw is geen probleem, mits je een fatsoenlijk zadel hebt en enigzins 'normaal' rijd!! Achterop bij iemand die kneedown maakt is ook geen probleem (bij mijn rij-instructeur destijds gedaan). Mijn zwager vertrouw ik sowieso wel, nu ik zelf ook 1100cc rijd is het achterop helemaal niet zo snel meer. *D *D *D
 
Volgens mij heb ik laatst afgesproken bij ene ex-zot achterop een SV1000 te gaan zitten en wheelies te video'en. Iemand nog een pak pampers over :P

Met 2 meter achterop een Yamaho Virago 535 met bestuurster van 1.62 is ook niet erg leuk als het langer dan 5 km. is 8-)
 
Ik rij ook liever zelf, maar soms dat ik achterop ga als ik mijn motor wegbreng voor een beurtje of zo, en dan bij iemand achterop mee terug. Vind ik geen probleem, maar het is wel effe wennen..

Grtzz HagaSan
 
Ik ga zeker bij niemand anders achterop, ik hoop dat mijn vrouw - nu ze haar eigen motor heeft - nog lekker achterop kan zitten bij mij. Zat altijd perfect achterop, maar zal denk ik wel haar eigen stijl gaan ontwikkelen en dan is de kans groot dat ze minder prettig achterop zit ( voor beide minder prettig, anders gaan zitten in bochten of zo ).
 
Eigenlijk alleen bij Mad-v-max, ben alleen in de bochten tegenwoordig niet zo blij meer,........zie de wereld dan op z'n zijkant en dat is niet helemaal de bedoeling als je achterop zit :(

maarre nu ik zelf ook een rijbewijs heb ga ik natuurlijk vaker op mijn eigen fiets , maar achterop naar de stad ofzo is handiger, :)

alleen zelf iemand achterop heb ik nog nooit geprobeerd, lijkt me ook niets met iemand achterop rijden,.....
 
Ik heb er grote moeite mee. Ik wil liever zelf onder controle zijn van de shit. Met een auto heb ik het minder trouwens...
 
al een paar keer achterop R6 gezeten, voor niet echt zo korte ritjes dan nog.. en viel best mee.. ik moet zelfs zeggen dat ik de zithouding nogal comfortabel vond zelfs.. :P misvormde rug waarschijnlijk.. ;)

en achterop een BMW R1100S is 't echt net een fauteuil.. *D dat zit zalig.. :)

ik zit best nog graag achterop eigenlijk.. :)
 
Alleen bij sommige mensen achterop, van wie ik weet dat ze goed kunnen rijden en geen onnodige risico's nemen.
Inderdaad, een R6 zit voor geen meter achterop. Je moet je ongeveer net zo kunnen vouwen als een chinees staatscircusvrouwtje, nou en dat lukt (nog) niet. :)
 
als ik rij zit ik natuurlijk altijd achterop bij kaas, en ik weet ondertussen wel hoe die rijdt, ben ook nie snel bang dan. dr zijn een aantal waar ik wel een keertje achterop zou willen zitten, bij froggy bijvoorbeeld :)

Ja...jij weet zeker wel hoe hij rijdt.......met je te grote helm....
PPPPFFFFFFFFWWWWWWHHHHHAAAAHHAHAHAAAAAHHHAHAHAAHAAHAAAA...
 
Heb de afgelopen 8 maanden altijd achterop gezetn bij mijn rijmaatje (ZX-6R '97), had de mijna verkocht. Je went eraan om er bijna af te lazeren als de man voorop volgas gaaaaaat, en dan vindt je het SUPERMOOI!!!! :9

Moet er wel bijzeggen dat we sinds het rijbewijs bijna altijd samen rijden, dus ken z'n rijstijl en die is bijna gelijk aan de mijne... :]
 
Een hoop(waaronder ikzelf), die niet achterop durven dus.
En dan nog klagen als het vrouwtje niet achterop gaat }) .
Gr Ad.
 
Durf best achterop, maar rij liever zelf.
Ik heb liever niet iemand achterop zitten, zeker niet iemand die zelf aan het lessen is, of net d'r rijbewijs heeft: gaan ze in een keer mee sturen :X
Niet leuk in bochten.
 
Ik vind het achterop ook dood-eng. Maf is dat. Als je nog geen rbw hebt kan het niet hard genoeg gaan bij iemand achterop. Als je dan zelf mag/kan rijden vertrouw je het ineens voor geen meter meer :P
 
Ja...jij weet zeker wel hoe hij rijdt.......met je te grote helm....
PPPPFFFFFFFFWWWWWWHHHHHAAAAHHAHAHAAAAAHHHAHAHAAHAAHAAAA...

oh maar daar komt binnenkort verandering in :)
en nee ik weet nie hoe hij rijdt maar wil wel ontdekken, waarschijnlijk durf ik dan ook nooit meer op een motor te stappen daarna maar goe :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan