Motor in de advertentie is een eerste serie FZ6. Deze zijn te herkennen aan het zilveren frame, blok etc.
De ‘facelift’ hebben een zwart frame en achterbrug gekregen. Deze hebben nog wel de rechttoe rechtaan achterbrug.
De S2’s hebben een iets andere kuip, zwart blok, zwart frame en een rondere (mooiere) achterbrug.
Lage km-standen kunnen best na 15/20 jaar, moet het er wel aan af te zien zijn. Schijven moeten origineel zijn en amper gesleten/versleten, uitlaatbochten nog netjes etc.
SV1000 of FZ6 vind ik nogal een verschil, waarom geen SV650? Helemaal omdat het een woon-werk motor moet worden. SV1000 lust hem nogal, een 650 is mooi zuinig, rijdt soepel voor een twin en is voor normaal gebruik meer dan genoeg.
Vind ikzelf leuker rijden dan een FZ6 en heeft niet de ‘nadelen’ van een SV1000.
De ‘facelift’ hebben een zwart frame en achterbrug gekregen. Deze hebben nog wel de rechttoe rechtaan achterbrug.
De S2’s hebben een iets andere kuip, zwart blok, zwart frame en een rondere (mooiere) achterbrug.
Lage km-standen kunnen best na 15/20 jaar, moet het er wel aan af te zien zijn. Schijven moeten origineel zijn en amper gesleten/versleten, uitlaatbochten nog netjes etc.
SV1000 of FZ6 vind ik nogal een verschil, waarom geen SV650? Helemaal omdat het een woon-werk motor moet worden. SV1000 lust hem nogal, een 650 is mooi zuinig, rijdt soepel voor een twin en is voor normaal gebruik meer dan genoeg.
Vind ikzelf leuker rijden dan een FZ6 en heeft niet de ‘nadelen’ van een SV1000.