Fazerrijder (V/M) hangplek - deel 12A

MF Fazerrit 2014 voorkeur

  • Zaterdag 12 april

    Stemmen: 1 5,9%
  • Zondag 13 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 19 april

    Stemmen: 13 76,5%
  • Zondag 20 april

    Stemmen: 3 17,6%
  • Zaterdag 26 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 27 april

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn lease bak kost mij ook geld echter is dat maar een fractie van het bedrag als ik dezelfde auto prive zou rijden :)
Wat zijn de regels ten aanzien van bijtelling eigenlijk bij een motor van de zaak? Heb je ook gewoon een tankpas?

Een motor van de zaak is net zoiets als een laptop van de zaak.
De bijtelling is het privé gebruik (20ct per km).
De bewijslast ligt bij de belastingdienst, en je hoeft geen ritten registratie bij te houden.
In praktijk doet de belastingdienst niet moeilijk bij een opgave van 2000 km per jaar privé.

Persoonlijk ga ik dat niet halen, maar voor die paar euro meer of minder per maand heb ik liever geen gezeik.

Bij mij zit er een tankpas bij en onderhoud, maar dat is afhankelijk van het lease contract.
 
Volgens mij gewoon H4, staat me bij van toen ik de lampen moest vervangen op 2003 FZS600.
 
Ik ben persoonlijk zeer tevreden over het vermogen en hoe het afgegeven wordt van de FZ1.
Heb dan ook nog nooit de gedachte gehad om mijn tandwiel verhouding te veranderen.
Maar je zal het moeten ervaren om zelf een oordeel te kunnen vellen ;)

:^
 
"Ik heb hem sinds kort. Na een ritje wil ik niet anders meer..."

Maar waar heb je het gekocht en hoe duur was het?
 
Haha dan kun je nog even wachten ben ik bang, die zijn goed aan de prijs. Wel een super leipe bike inderdaad :9~

Wat is de reden dat je destijds een FZ1 hebt gekocht en niet bijvoorbeeld een Duke of Tuono?

Is dat tamme in de lagere RPM's bij een FZ1N zo'n drama dan dat iedereen zijn tandwielverhouding aanpast? Ik begrijp best dat het vergelijk 2cilinder met een 4cilinder appels met peren vergelijken is maar een fiets met 150pk moet toch gaan als een gek?


Ik heb in het verleden bijna alleen maar twins gereden (op een verdwaalde Gsx r na)
Met als fijnste de superduke. (De sd990 is voor mij de fijnste motor tot nu toe)
Nu heb ik een blauwe maandag een fz1

Ik moet er aan wennen. Power band is anders, beide hebben plussen en minnen.
Grootste voordeel van de fz1 is de soeplesse. Van toerenteller tot rode gebied, vloeiend zonder hinken of stoten.
 
Laatst bewerkt:
Haha, jou moet ik hebben! :+

Toevallig ben ik zelf aan het kijken naar een FZ1N of Kawa Z1000 en heb momenteel nog een SV1000s. Hoe bevalt de overgang? Mis je het gedrag van een 2-cilinder? Ik weet zeker dat de zithouding en het stuurgedrag van de FZ1 me gaan bevallen maar ben bang dat ik het karakter van een 2cilinder ga missen en de FZ1 allemaal wat te glad vindt...

Mijn broertje rijdt een Kawasaki Z1000 (nieuw model) maar dit stuurt zoveel makkelijker dan een SV, die voelt dan toch al snel heel log aan. Soms heb ik het idee dat dat ding van mij eigenlijk het liefst rechtuit en/of omhoog wil :P


Je hebt al diverse antwoorden gekregen, maar ik ben zo vrij om alsnog te reageren :+

Ik ben heeeeeeeeeeeel erg blij met de overstap.
je verhaal over het logge van de SV is heel herkenbaar.

Qua karakter vh blok, tja dat is per persoon verschillend.
Ik had het liefste een FZ1 gehad, maar daar kwamen we met de prijs er gewoon niet uit.
Een 4 cilinder is allemaal vlakker dan een 2 cilinder, maar er is genoeg fun mee te beleven!

Ik heb persoonlijk gekeken naar mijn wensen qua rijden en dat zijn de weekendjes weg, dagtochtje, motorvakantie etc.
Na jarenlang "knallen" ben ik er wel klaar mee. Ik kwam ook altijd gebroken van de SV af.

Nu ben ik na een dag rijden nog fit (alleen wel even kijken naar een anders zadel, maar dat is mijn eigen wens. het standaard zadel is al 100% comfortabeler dan die van de SV!)

Ik ben benieuwd wat je kiest :]
 
quoteSw@tLorD schreef op 18 maart 2014 @ 10:53:Dat moet niet, maar het moet niet €400 kosten

En je zadel opnieuw laten bekleden met een dikkere of andere vulling erin?
Mijn zadel is ook door de vorige eigenaar opnieuw bekleed dit om de gladheid
Welke de standaard bekleding heeft te verminderen.
 
Heb net wat shirtjes besteld bij de drukker, omdat er geen mooie Fazer shirts zijn...
Wellicht iemand van hier die ook interesse heeft in een shirt/trui...?
Heb dit eerder ook al eens gedaan via MF, en toen wilde de drukker ook gewoon meewerken.
Kosten etc. weet ik nog niet, maar dat hoor ik snel.

Voorbeeldjes:
1962722_608699989204129_756447401_n.jpg
Shirt voor
1525257_608700012537460_915884254_n.jpg
Shirt achter
1476320_608700042537457_1066335917_n.jpg
Trui voor
1899889_608700065870788_1981015904_n.jpg
Trui achter.

Als de shirts klaar zijn zal ik er even foto's van maken :)
 
Je hebt al diverse antwoorden gekregen, maar ik ben zo vrij om alsnog te reageren :+

Ik ben heeeeeeeeeeeel erg blij met de overstap.
je verhaal over het logge van de SV is heel herkenbaar.

Qua karakter vh blok, tja dat is per persoon verschillend.
Ik had het liefste een FZ1 gehad, maar daar kwamen we met de prijs er gewoon niet uit.
Een 4 cilinder is allemaal vlakker dan een 2 cilinder, maar er is genoeg fun mee te beleven!

Ik heb persoonlijk gekeken naar mijn wensen qua rijden en dat zijn de weekendjes weg, dagtochtje, motorvakantie etc.
Na jarenlang "knallen" ben ik er wel klaar mee. Ik kwam ook altijd gebroken van de SV af.

Nu ben ik na een dag rijden nog fit (alleen wel even kijken naar een anders zadel, maar dat is mijn eigen wens. het standaard zadel is al 100% comfortabeler dan die van de SV!)

Ik ben benieuwd wat je kiest :]

Ik kom niet gebroken van de SV af. Ben nog jong (24) en de zithouding bevalt opzich wel, weinig last met langere ritten.

Het gevoel dat ik op een naked krijg is echt het gooi een smijtwerk van een brommertje met het vermogen van een motor.

Ik ga even wat proefritjes plannen en zal mijn mening hier even neergooien!

Bedankt in ieder geval voor jullie reactie's! :]
 
Oké ik wacht even de drukker af, en als ik ze binnen heb zal ik foto's posten van het resultaat.
Zal tevens met de drukker overleggen of hij zin en tijd heeft om meerdere designs te drukken, dus FZS 600 98-01, FZS 600 02-04, FZ6 04-07, FZ6 S2 07-10, FZS 1000 én FZ1.

Meestal is dat geen probleem. Ik post dan hier gewoon de desings met alle info, en dan komt het vást wel goed!
 
Oké ik wacht even de drukker af, en als ik ze binnen heb zal ik foto's posten van het resultaat.
Zal tevens met de drukker overleggen of hij zin en tijd heeft om meerdere designs te drukken, dus FZS 600 98-01, FZS 600 02-04, FZ6 04-07, FZ6 S2 07-10, FZS 1000 én FZ1.

Meestal is dat geen probleem. Ik post dan hier gewoon de desings met alle info, en dan komt het vást wel goed!

Iets tegen FZ8 ???? ;)
 
Heb net wat shirtjes besteld bij de drukker, omdat er geen mooie Fazer shirts zijn...
Wellicht iemand van hier die ook interesse heeft in een shirt/trui...?
Heb dit eerder ook al eens gedaan via MF, en toen wilde de drukker ook gewoon meewerken.
Kosten etc. weet ik nog niet, maar dat hoor ik snel.

Voorbeeldjes:
[afbeelding]Shirt voor
[afbeelding]Shirt achter
[afbeelding]Trui voor
[afbeelding]Trui achter.

Als de shirts klaar zijn zal ik er even foto's van maken :)
Leuk idee! I'm in! :Y
 
Haha, nee was die nog ff vergeten...

Iemand hoog resolutie logo voor me, of vector bestand van de Fazer8/ FZ8..?

Dit weekend gaat e'm niet worden. maar volgend eind weekend kan ik je een vector based .ai of .eps bestand leveren. PB voor versie specs van je drukker.
 
Heb er ff over nagedacht.
Zou het zo kunnen zijn dat Yamaha de lampen zo gemaakt heeft dat dimlicht rechts voor rechts rijden geschikt en groot licht rechts voor links rijden geschikt is?
ff over nagedacht.
en de lampen zo gemaakt heeft dat dimlicht links voor links rijden geschikt en groot licht rechts voor links rijden geschikt is?
in andere woorden wissel de lampen voor links of rechts rijdende landen?
Dat zou namelijk verklaren waarvoor een dimlicht grootlicht lijkt en andersom.
logisch als je bedenkt dat yamaha dan 1 fiets voor de eu en uk kan leveren maar alleen de lampjes verwisseld moeten worden.
 
"Ik heb hem sinds kort. Na een ritje wil ik niet anders meer..."

Maar waar heb je het gekocht en hoe duur was het?

Dat vraagt ie niet :+

Maar dan nog kan ik het goede antwoord niet geven aangezien ik hem particulier heb gekocht. Maar kan een dealer niets meer betekenen dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan