Filmpje pakt motorrijder

ik vind het zwaar overdreven.
lege weg alleen z'n maat die filmt rijd daar
ben benieuwd wat daar de strafmaat is als je werkelijk crimineel bent.
waarschijnlijk een niet motorrijders vriendelijke rechter (gewoon jaloers)
 
12 weken? belachelijk... heb liever dat ie zichzelf doodrijdt, ben m liever kwijt dan rijk op de weg :)
 
Een beetje "flimsy material" om iemand op te pakken.

Volgens mij heeft zijn Barrister te weinig "OBJECTION!!! YOUR HONOR!! The movie assumes facts not in evidence." geroepen.

Shit, ik had m wél vrij gekregen :N
 
Laatst bewerkt:
Het hele gebeuren klinkt ook meer als een precedent voor volgende rechtzaken.
Alhoewel wij natuurlijk de details niet weten.
 
wheelie's gaan hem best lekker af, maar die bochten zijn nou niet echt geweldig.

Zoals al gezegd hier, ken wel 10x meer aso's filmpjes.
Wheelie's,KD's etc is voor veel mensen hier weekelijkse kost denk ik O-)
 
BANBURY - Een Britse motorrijder die een filmpje van zijn eigen stunts op Youtube heeft geplaatst, moet twaalf weken de gevangenis in. Bij de volgens de rechter ‘krankzinnige en zeer onverantwoordelijke manoeuvres’ op de openbare weg, bereikte hij snelheden tot ruim 200 kilometer per uur.


Slippen, wheelies, op de verkeerde weghelft rijden en burn outs, waarbij alleen het achterwiel spint wat gepaard gaat met flinke rookontwikkeling: niets was te gek voor de 28-jarige Sandor Ferenci om zijn kunsten op het asfalt te showen. Een vriend filmde zijn stunts op de wegen bij Bandbury in Oxfordshire om op Youtube te zetten.

Maar een voorbijganger zag de waaghals op zijn Yamaha R6 voorbijrazen en waarschuwde de politie.

De onnozele Ferenci, thuisverzorger in het dagelijks leven, gooide zijn eigen glazen in toen later de politie aan zijn deur kwam. Voor ze ook maar één vraag hadden gesteld, vroeg hij hen: “Gaat het om de Youtube-video?”

Zo verschafte Ferenci zelf het bewijsmateriaal dat tegen hem in rechtszaal werd gebruikt. Hij kreeg een rijontzegging van twee jaar en voor hij weer de weg op mag, moet hij een uitvoerig examen doen.

Bekijk daar de kapriolen van Ferenci.
helemaal terecht :Y


ik heb toch al een hekel aan dat motortuig B|
 
B| Wat een suf filmpje, kon het op het werk niet bekijken. Sorry voor de topic vervuiling

akkoord..... :Z

En de televaag is vanaf nu verboden terrein om dit soort verhalen vanaf te halen O-)

wijziging gedachtegang :W
 
Laatst bewerkt:
B| Wat een suf filmpje, kon het op het werk niet bekijken. Sorry voor de topic vervuiling

mag van mij een slot op :Z

En de televaag is vanaf nu verboden terrein om dit soort verhalen vanaf te halen O-)
Er zijn vast nog meer mensen die de teledinges lezen dus is de kans groot dat er bij anderen behoefte bestaat om er over te discussiëren. :)

Al zijn het van die zielige koekblikkers of pubertjes die hier onder een Alias posten terwijl ze niets met motoren hebben :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan