ik zet er ff wat plaatje bij als het lukt heeft iemand dit ooit eerder gezien of heeft er info over
Bijlage: cb blok1.jpg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
jij hebt er toch meer verstand van dan ik doe dat ook eens met die andere aub
aart
sorry ik begrijp het niet waarom mijn berichten naar onder verplaatst zijn en op slot gezet. het zijn 3 verschillende foto's maar ik weet niet hoe ik die samen in een bericht moet krijgen, sterker nog eigenlijk ben ik er nog niet echt uit hoe ik uberhaubt in een bericht moet krijgen,dus drie berichten met drie verschillende fotos. en ik wilde graag reageren op de reactie van rremtrommel
maar dat was in dat andere bericht ik kom er onderhand niet meer uit ik ben nog slechter met computers dan met motoren.
maar bij deze roger was het toch he ik wil graag alles weten zijn er meer van deze soort in nederland en is rickman niet engels deze kwam uit een uit amerika geimporteerde dragracer en de turbo en ontsteking zijn amerikaans. op de uitlaat staat rb racing l.a. en het ventiel op de uitlaat is in ieder geval anders maar verder lijkt hij er best wel op.ik wil er eigenlij alles over weten van techniek tot geschiedenis maar vooral ook van mensen die ook zo'n ding hebben. ik wacht met smart en ik hoor het wel hoe het zit met die fotos.
aart
Als je uitlaat werkt met pulsaties, dan moeten je bochten even lang zijn. Haal je je vermogen uit de stroming, zoals bij een turbo dan hoef je volgens mij niet perse je bochten even lang te maken. Het gaat erom dat er gassen door de turbo gaan, wanneer die aankomen maakt dan niet veel uit.