Fun in de File !!!

O ja, nu weer saai en mopperend :( Een zinnige discussie is met jou ook niet te voeren blijkbaar |( Ik heb tenminste nog normen en waarden en gedraag mij als een vredelievende burger :Y

:W
Vredelievend ben ik zeker ook, ik stam zelfs nog uit de "flower-power generatie"
O-)
Ik ben geen hells-angel type, gewoon 'n votte, sportieve biker. Heeft niks met normen en waarden te maken. Sterker nog, tussen de file rijden is zelfs wettelijk !!!
Nu jij weer.... :?
 
Valt best mee hoor. Ook Goldwing, Harleys en de grote BMW-tourbuffels
laferen prima door de file.

Laveren? Ik zoek een positie uit en meestal kan ik dan in een rechte lijn blijven rijden. Wel zo voorspelbaar voor het blikvolk.

Maar ok, ik heb ook niet echt een bmw tourbuffel.
 
Mja. En dan na de file weer steppieschrapend inhalen om te zorgen dat de banden niet vierkant worden.

Je moet toch wat om snelwegrijden leuk te houden :)
 
O ja, nu weer saai en mopperend :( Een zinnige discussie is met jou ook niet te voeren blijkbaar |( Ik heb tenminste nog normen en waarden en gedraag mij als een vredelievende burger :Y

:W

Pest die nieuwe nie zo joh, straks wordt ie helemaal frusti :P
 
Tja iedere dag met 150pk tussen m`n benen tuffend van R`dam naar DenHaag.
Ik moet zeggen dat ik redelijk vlot doorheen rijdt ,ik denk door te hebben wanneer er eentje z`n blik ervoor gooid ,soort xtra zintuig zeg maar.Ben dit jaar dan ook gelukkig (nog) niet verrast.
idd heerlijk gevoel om al die TOBBERS in te halen.
 
Alhoewel wij vooral houden van rustige en kronkelende baantjes is het toch ook 'n kick om tussen de file's te laveren. Dat gevoel van vrijheid en rebelsheid is enorm.
Wie kickt of tript daar nog op?

Helemaal niet :(

Lekker, die stinkende uitlaatgassen. Bovendien kan ik me wel mooiere uitzichten voorstellen dan blikken links, rechts, voor en achter.
 
Tja iedere dag met 150pk tussen m`n benen tuffend van R`dam naar DenHaag.
Ik moet zeggen dat ik redelijk vlot doorheen rijdt ,ik denk door te hebben wanneer er eentje z`n blik ervoor gooid ,soort xtra zintuig zeg maar.Ben dit jaar dan ook gelukkig (nog) niet verrast.
idd heerlijk gevoel om al die TOBBERS in te halen.

Born to be wiiiiiiiild 8-)
 
Ik pas met mijn 48 lentes en mijn met vliegen besmeurde motorvest waarschijnlijk niet meer in deze tijd waar motor-mannequins eerst 'n uur voor de spiegel staan.

Haha, wat een kul-argument zeg. Dat heeft nou niks, maar dan ook niks met deze discussie te maken :N
 
Nee, juist niet eigenlijk. Maar moet er gewoon beetje om lachen dat sommige mensen denken dat er maar 1 manier is om motor te rijden en alles wat daarmee te maken heeft, en dat is hun eigen manier. Vind ik jammer (en lachwekkend *O* )
 
Nee, juist niet eigenlijk. Maar moet er gewoon beetje om lachen dat sommige mensen denken dat er maar 1 manier is om motor te rijden en alles wat daarmee te maken heeft, en dat is hun eigen manier. Vind ik jammer (en lachwekkend *O* )

Daarom heb ik net deze discusie gestart lammie. En ik verheerlijk zeker mijn eigen manier niet. Ik probeer me gewoon wat te vermaken in deze verzuurde maatschappij, op de motor en in dit forum. Mag ik?
Heb jij eigenlijk wel alle voorgaande dingen gelezen?
 
Ik heb inderdaad de voorgaande dingen gelezen. Maar discussieer lekker verder, heb alleen even een reactie gegeven op die ene uitspraak van je, maar blijkbaar was dat dan weer net niet de bedoeling van de discussie :W
 
Dan zou je met je 30 jaar ervaring toch op z'n minst moeten weten dat automobilisten deze niet weten te vinden... :W

Ik heb trouwens altijd al liever een Xbox gehad dan een PS2.

Ach valt wel mee, vele automobilisten maken zelfs meer ruimte als ze mij zien komen.
Die enkele die de deur proberen te sluiten ben ik toch altijd voor. En wie niet in zijn spiegel kijkt zit waarschijnlijk te suffen of in zijn neus te peuteren. Ik ben dan al thuis voor die wakker schiet :)
 
Ik krijg altijd een onwijze harde lul als ik in de file rijdt. Ik probeer altijd kortgerokte dames hun slipjes te zien en als ik dan thuiskom ruk ik me lekker af. :+
 
Ik krijg altijd een onwijze harde lul als ik in de file rijdt. Ik probeer altijd kortgerokte dames hun slipjes te zien en als ik dan thuiskom ruk ik me lekker af. :+

_O-

Ps. heb meteen even je homepage bekeken, errug charmant, echt een aanradertje jongens
 
Terug
Bovenaan Onderaan