Fun in de File !!!

Ik krijg altijd een onwijze harde lul als ik in de file rijdt. Ik probeer altijd kortgerokte dames hun slipjes te zien en als ik dan thuiskom ruk ik me lekker af. :+

Tja als je geen van die kortgerokte dames kunt versieren blijft het bij afrukken thuis hé :? |(
 
Ik heb het is gedaan bij 35 graden en de zon vol op mijn helm, rijdend tussen de vrachtwagens door.
Net een sauna, de lol was er rap vanaf.
Een kort stukje vind ik wel leuk, maar heel de Brusselse ring over vind ik toch net iets te veel van het goede.
 
Daarom heb ik net deze discusie gestart lammie. En ik verheerlijk zeker mijn eigen manier niet. Ik probeer me gewoon wat te vermaken in deze verzuurde maatschappij, op de motor en in dit forum. Mag ik?
Heb jij eigenlijk wel alle voorgaande dingen gelezen?

zeker met et verkeerde been uit bed gestapt? :X
 
Zag laatst een file van boven...zo'n 3 meter hoogte


best geinig om een keer van achteren te worden aangereden.. ;)









Met van....ik rij al 30 jaar en nog nooit een klapper....
1 km per dag zeker :? De saaiheid straalt er vanaf.
 
Zag laatst een file van boven...zo'n 3 meter hoogte


best geinig om een keer van achteren te worden aangereden.. ;)









Met van....ik rij al 30 jaar en nog nooit een klapper....
1 km per dag zeker :? De saaiheid straalt er vanaf.

Ach wat 'n zielige opmerking. We rijden ruim 25.000km per jaar, deel dat door 365 (als dat niet te moeilijk is) en je weet wat het per dag is.
Wat saaiheid betreft, das voor iedereen anders, ik moet bijvoorbeeld gapen bij 'n site vol bodypaint.
 
Even back-to-topic:
Ik rij bijna elke dag door een file heen, die nu het slechter weer wordt, weer steeds langer wordt |(
Gevoel van vrijheid: Nee, niet echt.
Een kick: Nee, ook niet echt.
Wel vind ik het erg fijn dat ik met minimale vertraging op werk aankom, terwijl als ik in het koekblik zou zitten er dubbel zo lang als normaal over zou doen B|

Helaas heb ik wel al de afgelopen zes maanden drie motorrijders in diezelfde file onder uit zien gaan (nou ja, niet zelf, maar de wrakken stonden langs de weg en de ambulance reed net weg '( )
Dat doet je toch wel even nadenken. Al rij jezelf nog zo goed en al ben je nóg zo voorzichtig, er is altijd wel een idioot die onverwachte manoevres maakt. Je hoeft maar even stevig te remmen op die witte strepen (je probeert ze ontwijken, maar dat lukt niet altijd) en wham, daar ga je -O-

Ondanks dit risico zal ik toch tussen de file door blijven rijden, maar echt relaxed vind ik het niet :N
 
ja dat kun je wel zeggen maar als je zelden in de file staat is het wel lachwekkend dat die koekblikken stilstaan en jij nogsteeds vooruit gaat.

ps. mijn reistijd is op de snelweg slechts 4 minuten langer dan als ik niet op de snelweg rij *O* :] *O*
 
Even back-to-topic:
Ik rij bijna elke dag door een file heen, die nu het slechter weer wordt, weer steeds langer wordt |(
Gevoel van vrijheid: Nee, niet echt.
Een kick: Nee, ook niet echt.
Wel vind ik het erg fijn dat ik met minimale vertraging op werk aankom, terwijl als ik in het koekblik zou zitten er dubbel zo lang als normaal over zou doen B|

Helaas heb ik wel al de afgelopen zes maanden drie motorrijders in diezelfde file onder uit zien gaan (nou ja, niet zelf, maar de wrakken stonden langs de weg en de ambulance reed net weg '( )
Dat doet je toch wel even nadenken. Al rij jezelf nog zo goed en al ben je nóg zo voorzichtig, er is altijd wel een idioot die onverwachte manoevres maakt. Je hoeft maar even stevig te remmen op die witte strepen (je probeert ze ontwijken, maar dat lukt niet altijd) en wham, daar ga je -O-

Ondanks dit risico zal ik toch tussen de file door blijven rijden, maar echt relaxed vind ik het niet :N

Klinkt wel leuk, in combinatie met je onderschrift :)

Wat betreft de witte strepen: niet krampachtig proberen te ontwijken!
En: ga oefenen. Pak gewoon regelmatig zo'n streep mee.
Kijk hoe je motor reageert.
En nee, je gaat niet zomaar onderuit op een witte streep.
Ook dat: rustig opbouwen. Oefenen, begin maar op een droge weg.

Dat ik een motor met ABS heb, heeft daar weinig invloed op.
(Dit hele jaar wel twee keer in de ABS geremd....)
Als jij weet hoe je goed moet remmen, kun je dat ook onder moeilijke omstandigheden.
 
Dat gevoel van vrijheid en rebelsheid is enorm.

_O- Vrijheid? Je rijdt in een FILE! Als je door de file rijden vrijheid noemt wil ik jou weleens zien op een crosser op het strand! Rebelsheid? Als jij door de file rijden rebels noemt heb je wel een heel duf leventje....get a life!

Files sucken, daarom moet je ze vermijden. Ga naar het noorden, hier in Friesland hebben we er zoveel minder last van *D
 
Klinkt wel leuk, in combinatie met je onderschrift :)

Wat betreft de witte strepen: niet krampachtig proberen te ontwijken!
En: ga oefenen. Pak gewoon regelmatig zo'n streep mee.
Kijk hoe je motor reageert.
En nee, je gaat niet zomaar onderuit op een witte streep.
Ook dat: rustig opbouwen. Oefenen, begin maar op een droge weg.

Dat ik een motor met ABS heb, heeft daar weinig invloed op.
(Dit hele jaar wel twee keer in de ABS geremd....)
Als jij weet hoe je goed moet remmen, kun je dat ook onder moeilijke omstandigheden.

Tja, gelukkig was de remproef toendertijd één van mijn sterkste oefeningen en ik heb toch al een paar flink in de ho-ijzers moeten gaan, dus die ervaring van goed en hard remmen heb ik wel (ook in een 'paniek-reaktie'). Een rem-cursus heb ik ook gedaan waarin je merkt dat je zeer veel kan doen alvorens de motor uitbreekt...als je maar rechtdoor blijft kijken!
Ik weet ook wel dat die witte strepen niet dé oorzaak zullen zijn, maar fijn vind ik ze niet, zeker niet in combinatie met die asfalt-streep in het midden, waar twee rijbanen elkaar ontmoeten... je achterwiel maakt constant kleine zijstapjes
B| in combinatie met mijn verwachting dat een automobilist je niet ziet... maakt het niet mijn favoriete bezigheid.
Ik ben ook zeker niet constant bezig dat middenstuk te ontwijken, zoek het zeker wel een keer op om er echt bekend mee te raken, maar feit blijft dat ik liever (met mij zovelen) een pracht bochtig weggetje in een mooi stukkie land rij dan in zo'n domme file :X ... maar dat was de vraag denk ik ook niet...
 
Denk dat iemand die hele dagen in de files rijd en nix aan vind, maar zo zelden dat ik erin rij vind ik het wel geinig om overal langs heen te kruipen en af en toe een drel gas te geven als ze niet opschuiven.
 
Je kunt wel doorrijden, maar ik doe dat wel langzaam
Er zijn gewoon teveel koekblikkers die je niet (of juist wel) in de gaten hebben en ff gauw van rijjstrook wisselen. B|
Natuurlijk gebruiken ze dan ook geen richtingaanwijzer :(

Voor een echte kick zou ik wel met een trailmotor over de file willen rijden :Y
busjes en vrachtwagens wordt lastig, maar gewone koekblikjes zijn goed te doen :P
 
_O- Vrijheid? Je rijdt in een FILE! Als je door de file rijden vrijheid noemt wil ik jou weleens zien op een crosser op het strand! Rebelsheid? Als jij door de file rijden rebels noemt heb je wel een heel duf leventje....get a life!

Files sucken, daarom moet je ze vermijden. Ga naar het noorden, hier in Friesland hebben we er zoveel minder last van *D

Lees eerst even duidelijk mijn topic voor je blindelings dommigheden uitkraamt.
Bekijk ook eens onze site voor je denk dat files penetreren mijn ding is. Ik bedoelde gewoon dat indien je dan toch erdoor moet, het toch wel 'n kick is ja.
Wat crossen op het strand betreft: ik heb in mijn jonge en wilde jaren 3x de enduro van "le Touquet" uitgereden.
 
Motorrijders in de file zijn voordringers, ik doe daar dus niet aan mee :W
Bovendien is het zeer gevaarlijk en verkeersonveilig :W
Zwaaien doe ik ook nooit, altijd 2 handjes aan het stuur :W
En ik rij altijd in beschermende kledij :W

:W

_O-

Dat ga je toch niet menen O-)

[me]Trixz gaat daar waar het kán, veilig laveren door de file en bij niet veilige gedeeltes ffies aanschuiven dan maar B|
[/me]


O ja, ff :W in dit topic
 
Denk dat iemand die hele dagen in de files rijd en nix aan vind, maar zo zelden dat ik erin rij vind ik het wel geinig om overal langs heen te kruipen en af en toe een drel gas te geven als ze niet opschuiven.


Hiero: woon-werk afstand = 55km,
op rustige dagen 15km file.
op drukke dagen zomaar 25-35.

En af en toe naar een klant in Eindhoven vanuit Almere.
Dan heb ik ook de nodige knelpunten onderweg.
Leuk is het niet nee. Maar ach, ben toch lekker zonder al te veel vertraging
op plek van bestemming.
 
Lees eerst even duidelijk mijn topic voor je blindelings dommigheden uitkraamt.
Bekijk ook eens onze site voor je denk dat files penetreren mijn ding is. Ik bedoelde gewoon dat indien je dan toch erdoor moet, het toch wel 'n kick is ja.
Wat crossen op het strand betreft: ik heb in mijn jonge en wilde jaren 3x de enduro van "le Touquet" uitgereden.

Je bent toch een discussie gestart om mensen hun mening te laten geven? Wind je dan niet op als dat dan ook gebeurt, en neem t niet zo serieus man. Je vraagt mensen om hun mening, maar bent vervolgens beledigd als niet iedereen het met je eens is. En de foto's op je site zijn prachtig, maar daar gaat dit topic niet over.
 
Je bent toch een discussie gestart om mensen hun mening te laten geven? Wind je dan niet op als dat dan ook gebeurt, en neem t niet zo serieus man. Je vraagt mensen om hun mening, maar bent vervolgens beledigd als niet iedereen het met je eens is. En de foto's op je site zijn prachtig, maar daar gaat dit topic niet over.

:^ , dat bedoelde ik met nieuwe Hewi :+ ....


TS, op een forum zijn er altijd meer mensen die melden dat ze het niet met je eens zijn dan dat er zijn die zeggen dat ze het wel met je eens zijn, dat is tenslotte lang niet zo leuk.

Als je daar niet tegen kunt moet je een andere stijl van topics aanmaken en replyén aanmeten.
 
haha, ik ben al bezig met me rijbewijs (volgende week woensdag me eeste examen :9~ ) en heb ook al een motor en ik weet echt wel wat ik zal gaan doen als ik een file tegenkom :)
 
Filerichtlijn

*O* *O* *O* Eindelijk weer een filetopic *O* *O* *O*

Gaan we zo weer klagen dat als we in blik zitten in de file en we laten een :] motorrijder :] er langs (lijkt mij normaal weggedrag) en we krijgen geen :W zwaaitje :W dat we weer helemaal over de z@#k zijn. -O- -O-

Ik heb trouwens de hele website van TS doorploegd, maar (nog) geen spectaculaire filefunbeelden gezien. :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan