het leven dat het vorkje in de CB gaat krijgen is veel lichter als waar hij voor ontworpen is.
En de ruimte:
[afbeelding]
De foto vertekent een boel, er is genoeg ruimte met het oliefilter, zeker 3 cm.
Ik ga eens wat maten nemen en een bus laten draaien.
Hee, das een mooie oplossing. Daar had ik nog niet aan gedacht. Dank u, hier ga ik even mee aan het denken!Omdat je balhoofdpen toch al te lang is zou ik een paar conversie bussen laten draaien en deze in het balhoofd persen, niets doen aan de lagers! ik heb al eens gebroken lagerringen gezien. Met die bussen los je twee problemen tegelijk op, het verschil in lagers en het verschil in lengte. is dus win win!
[afbeelding]
NB
Maatvoering is indicatief
Van het weekend weer bezig geweest en het gaat helaas niet lukken.
Ik heb van het oude ES balhoofd de lagerpassingen los geslepen en deze passen in principe mooi in de lagerpassingen van de Honda
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat allemaal mooi en wel, maar het gaat dus niet passen:
[afbeelding]
Te weinig ruimte tussen uitlaatbochten en oliefilter. Bij inveren sloopt de brug de oliefilterbout
Helaas, ik moet wat anders gaan bedenken
Ben je nu thuis?zeg, mzintruder hou eens op met dat geknoei met die voorvork!
toen ik zo oud was als jij:
[afbeelding]
had ik een Honda550 met een MZ bak.
en laat ik nu net de kogels van dat spul terugvinden
als je dus even de honda voorvork terugzet kan je komend weekend weer zijspanrijden
die kogels van mij zijn plug and play, monteren en rijden dus.
gratis af te halen, je weet wel waar.
Bedoel je voor in de bak?je moet er alleen wat steentjes bij nemen
Ben je nu thuis?Bedoel je voor in de bak?
doe nog ff je adres dan....jawel komt u maar