Gaat Fransoezje aan de bak of niet?

Met zijn allen en maar een Slijptol, dat wort dolle Pret *O*

In dat geval wil ik ook wel ff naar Harderwijk *O*
Slijptol hoef ik niet vast te houden... dat laat ik maar aan de experts over.

Tenzij de experts een extra uitdaging willen, dan sloop ik wel wat O-)
 
Nou spanners, dat gaat lekker met de verdeelde meningen he ;)
Ik denk dat het idd hoog tijd word voor een polletje. Morgen/straks maar even regelen, zit nu op m'n werk dus dat gaat ff niet lukken. In elk geval alvast heel erg dank voor het meedenken en alle aangeboden hulp :}

En Roestendoenze, van mij mag je de fijnafstelling doen hoor. Maar dan moet je maar ff met MZ overleggen, want het was eigenlijk zijn project en ja ik wil hem z'n speeltje niet afpakken he ;) Maar ik ben blij met alle hulp en heb wel zin in een sleuteldag in het clubhuis.

ps; ik zit stiekem toch aan de honda te denken voor het span, want de soez word steeds meer eigen zeg maar.

Nou we zien wel, ik ga weer aan het werk. Groetzelz van de nachtzuster :+
 
Laatst bewerkt:
Als ze nu al kilometers heeft gemaakt op de soes & die bevielen goed...


...dan zou ik die lekker op 2 wielen laten. :P



Volgens mij is dat 500tje wat beter in verhouding met de velorexje. :Y


Wanneer een ppm? Harderwijk?


Mag ik dan de fijnafstelling van het brommertje doen? Klepjes, ontsteking, carb-piefjes/palletjes & syncen, is lekker werkje waar die snel van opknapt. :Y (en ik weet de weg) ;)

Dan mag de rest intussen met de slijptol enzo aan de slag. :W
Fijnafstelling? Het ding moet eerst rijden :P
Bougies en kabels zijn vervangen (wereld van verschil), olie en filter ligt klaar, klepjes moeten nog gesteld, carbs met open (goedkope) filters moeten nog afgesteld en sync set ligt ook al klaar, ontsteking is electronisch. Komplete bekabeling moet nog nagekeken worden. Voorlopig red ik het nog wel, tegen de tijd dat ik hulp nodig heb hoor je het wel :Y
Btw, het is een 650 :Y :Y :Y
 
Dat was deze

full


ook :Y
 
Het wordt tijd dat er eens gekozen wordt anders is dat ding nooit voor BOT 8 klaar

En hier in het club huis zitten we reeds te wachten wanneer dat spanneke eens gebouwd kan worden :Z
 
zeg er staat hier een rempotje/pompje te roepen om zijn nieuwe baasje

*:) *:) *:)
Tell me about it _O- Zit al tijden op een rempotje te wachten om te monteren :W *:) *:)
Heeft ie het nog goed bij jullie? Of is ie dringend behoeftig aan een nieuw thuis? De nieuwe eigenaar heeft net een halve week nachtdienst gedraaid, dus ik zal dr ff wakkerschudden ;)
 
nee hij/zij staat hier niet in de weg hoor
maar als je verder wilt moet hij/zij toch verhuizen 8-)
laat haar dan maar lekker bijkomen ,we horen het wel

;)
 
:W Joehoe ik ben dr weer hoor :W

Ik zal het arme ding snel komen halen, ik ga jullie straks even bellen of en wanneer het uitkomt.

Doeidoei
 
Terug
Bovenaan Onderaan