hevu en nog een belgische collega hebben behoorlijk last gehad van een voorwiel dat uit het midden staat.
in beide gevallen rechts naast het midden.
hevu en nog een belgische collega hebben behoorlijk last gehad van een voorwiel dat uit het midden staat.
in beide gevallen rechts naast het midden.
En anders kun je bij elke fietsenboer nog compensatie veren kopen voor pak em beet € 2,50
werkt simpel en effectief
Timing!!
Neenee, we hadden afgesproken dat de volgende keer het bier (ergens) koud zou staanHé hallo allemaal,
even een laat bedankje voor de leuke felicitaties. Erg leuk om te lezen.
Tot gauw maar weer (voor sommige mensen waarschijnlijk bij de Deen ofzo ;-) )
Groetjes
Neenee, we hadden afgesproken dat de volgende keer het bier (ergens) koud zou staan
Hee Fransoezje, ook hiero gefelicidingest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zeg, ga eens onder je eigen naam posten Fransoezje!!!!!!Ojadat is ook zo, maar dan nog moet er eerst naar de Deen worden gegaan.
Nee, nog nietZit die Bak al aan de Motor
Oh verkeerd begrepen
Alsnog gefeliciteerd met je Verjaardag
Wegwezen oma!
Er lijkt wat schot in de zaak te komen......
Gisteren dit motortje opgehaald, zonder kenteken en wat missende onderdelen. Maar daar kostte het ook naar, benzinekosten en huur van een aanhangertje om precies te zijn
Zadel en koplamp zijn wel aanwezig, voor de rest, what you see is what you get:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar laat daar nou zo'n voorvorkje inzitten:
[afbeelding]
Voelt u hem al aankomen?
Het vorkje ga ik pasmaken voor de Honda
Voor wat technische details van de ombouw.
De Honda weegt een 40 kilo meer dan de ES.
Het diameterverschil van het balhoofd is 8 mm. (ES: 34, Honda: 26)
De buitendiameter van de Honda is 50 mm
De volgende maten zijn even snel opgemeten in het donker:
Het lengteverschil van het balhoofd is ongeveer 6 cm (ES: 24, Honda: 18)
De hoogte van het onderste punt van het balhoofd scheelt ongeveer 2 cm (ES: 76, Honda: 78)
Het lengteverschil wil ik met vulbussen oplossen en het diameterverschil door middel van passende lagers. Wat is verstandig met betrekking tot de vulbussen? Eentje boven en eentje onder of alleen 1 dikke boven?
Het hoogteverschil maak ik me niet zo druk om, voor zijspangebruik wil je de boel toch zo laag mogelijk hebben.
Ik weet nog niet wat dit betekent voor de setup van de schokbrekers, maar dat komt wel.
Kun je daar geen leuk bakkie aan hangen dan ?
de andere onderdelen kan je op ebeeh weer verpatsen, kan iemand anders zijn ES-je weer op de weg brengen.
halflive legt uit::
[...]
daar kan je zelfs heel goed een bakje aan hangen, daarom zitten er 2 asgaten in de vork
helaas kan je met die 17pk niet echt de snelweg op.
ik vind het slopen van de ES ook wel zonde
ik begrijp het wel, een compleet kenteken regelen kost meer als het spul waard is.
ik zou wel die duitse spatborden op de honda zetten, kan je eer een gave cruiser van maken.
de andere onderdelen kan je op ebeeh weer verpatsen, kan iemand anders zijn ES-je weer op de weg brengen.